----45+++++ kuumeiset

Tähti testi tanaan!

Magnesiumia syön kun muistan pari kertaa viikossa. Tuohan on kanssa raskautta edistävä.

Kalsium on mulla reseptillä koska syön jatkuvasti kortisonia.
 
Tähti testi tanaan!

Magnesiumia syön kun muistan pari kertaa viikossa. Tuohan on kanssa raskautta edistävä.

Kalsium on mulla reseptillä koska syön jatkuvasti kortisonia.

Peppipupu :) En ehtinyt aamulla testata...enkä jaksanut:sad001

Valvottu yö ja vaativa työrupeama, sekä kiire ja kuumeinen taapero....siinä kaikkien toivoma yhdistelmä taivaasta:angelic:
 

Vastavirran akka :) Jos ensi yön saa nukkua rauhassa, eikä ole kiire lähteä töihin, niin jospa ehtii testata:laughing001?

Mutta luultavasti nyt jään huomiseksi kotiin, koska lapsi on kuumeessa:sad001

Vielä menen niin aikaisilla dpoilla, että nuo pakollisesti hoidettavat työprojektit ajaa "liian aikaisen testauksen" ohi.

Ne on vaan pakko hoitaa, koska niissä juoksee sakkoja, jokaiselta viivästyneeltä päivältä, joten poissakaan ei oikein voi olla, vaikka meillä onkin töissä lähes +/- 200hlöä...

Testaan viimeistään silloin, kun on Klinikan virallinen testipäivä, elikäs vielä on 5 päivää jäljellä.....:chicken:
 
Yölento :) Hienoa päästä taas kiinni työnsyrjään!! :)

Lapsi siis täyttää syksyllä 3-v.:rolleyes:

Meillä on aika saman ikäiset lapset:p
Marraskuussa täyttää kolme. Juu, muistaakseni oltiin samassa la-ryhmässä minun edellisessä km-raskaudessa ja tämä onnistunut raskaus alkoi aika pian sen jälkeen.

Töihin on ihan kiva palata, juuri sopivan pituiselta tuntui hoitovapaa. Lapsikin on ihan mielellään menossa päiväkotiin. Tämän päiväisen perusteella itse olen jopa innokkaana palaamassa, täynnä virtaa ja uusia ideoita.

Tähti, teillä lapsi on aika usein kuumeessa. Oletteko käyneet lääkärillä milloin? Onko otettu verikokeita?
 
Ne on vaan pakko hoitaa, koska niissä juoksee sakkoja, jokaiselta viivästyneeltä päivältä, joten poissakaan ei oikein voi olla, vaikka meillä onkin töissä lähes +/- 200hlöä...
Jos työnantaja ei osaa palkata riittävästi työntekijöitä jotta normaalit työtunnit (sairaspoissaolojenkin kanssa) riittävät töiden tekemiseen, tekee työnantaja itse ne yli jäävät työt tai miinustaa voitoistaan ne myöhästymisestä koituvat sanktiot. Vaihtoehtoisesti voi myös opetella palkkaamaan riittävästi väkeä. Työnantaja varmasti tämän tietää, mutta myhäilee partaansa kun saa olemassa olevat työntekijät tekemään hommat puoli-ilmaiseksi puolestaan. Ylityökorvauksia teille tuskin annetaan?
 
Marraskuussa täyttää kolme. Juu, muistaakseni oltiin samassa la-ryhmässä minun edellisessä km-raskaudessa ja tämä onnistunut raskaus alkoi aika pian sen jälkeen.

Töihin on ihan kiva palata, juuri sopivan pituiselta tuntui hoitovapaa. Lapsikin on ihan mielellään menossa päiväkotiin. Tämän päiväisen perusteella itse olen jopa innokkaana palaamassa, täynnä virtaa ja uusia ideoita.

Tähti, teillä lapsi on aika usein kuumeessa. Oletteko käyneet lääkärillä milloin? Onko otettu verikokeita?

Yölento :wink Menet sitten töihin vähän ennen 3-v. päivää :)

Kyllä aina lääkärissä lapsi käytetty ja verikokeetkin otettu, jopa sairaalassa, mutta aina ollut vastaus : virus

Koviakin tauteja ollut liikkeellä:sad001

Ei kertaakaan ollut vielä korvatulehdusta, tai muuta, kuin virusperäisiä flunssia - tarttuvia tauteja.

Terve, kuin pukki, mutta lapsi tarttuu muista hyvin herkästi ja virus on tähän saakka ollut aina se syypää:sad001
 
Pernilla :) Testasitko sinä tänään?:cheers
Tottahan toki! Täytyyhän sitä nyt vähän lisää jännitystä elämään - jos ei sitä sattumalta jonain hetkenä olisi vielä tarpeeksi.. :smiley-angelic006

Negaa tosin tuli. Mutta tämä kierto nyt meni varmaan muutenkin pieleen heti alussa.

Jos ei tästä, niin sitten odotukset suuret seuraavasta. Viime vuonna juuri tärppäsi kesällä lomien aikaan :happy:

Onnea testaukseen! :hello2
Plussauutisia odotellessa :smiley-angelic003
 
Yölento :wink Menet sitten töihin vähän ennen 3-v. päivää :)

Kyllä aina lääkärissä lapsi käytetty ja verikokeetkin otettu, jopa sairaalassa, mutta aina ollut vastaus : virus

Koviakin tauteja ollut liikkeellä:sad001

Ei kertaakaan ollut vielä korvatulehdusta, tai muuta, kuin virusperäisiä flunssia - tarttuvia tauteja.

Terve, kuin pukki, mutta lapsi tarttuu muista hyvin herkästi ja virus on tähän saakka ollut aina se syypää:sad001
Aloitan elokuussa, koska sillä tavalla saan parhaiten järjestettyä osa-aikaisen työn. Marraskuussa palaten joutuisin tekemään kokopäivätyötä. Myös lapsen päivähoitopaikka järjestyy elokuussa toiveidemme mukaan, marraskuussa pääsee sinne missä on tilaa.
 
Aloitan elokuussa, koska sillä tavalla saan parhaiten järjestettyä osa-aikaisen työn. Marraskuussa palaten joutuisin tekemään kokopäivätyötä. Myös lapsen päivähoitopaikka järjestyy elokuussa toiveidemme mukaan, marraskuussa pääsee sinne missä on tilaa.

Kuullostaa hyvältä järjestelyltä:happy:
 
Miehet ei oikeesti edes huomaa että pönttö on likainen. Tai sit niitä ei vaan yksinkertaisesti haittaa se tippaakaan. Oli harjaa tai ei :)
Tästä tuli mieleeni... meidän lapsuudenkodissa äiti siivosi vessaa niin tehokkaasti, että kasvoin aikuiseksi asti kuvitellen, että kakkaraidat katoavat pöntöstä itsekseen kun riittävän monta kertaa vessan vetää. Vasta muutettuani omaan kotiin ymmärsin mihin vessaharjaa tarvitaan. :laughing021

Ehkä noilla miehillä on sama kuvitelma, jos vessa on aina puhdistunut itsekseen, ensin on siivonnut äiti ja sitten tyttöystävä.
 
:greet025 täällä mies rupesi kyselee raskaustestin perään!!:happy093.

:happy093

Dpo 11/12
 
Last edited by a moderator:
Mulla oli valtava tarve perustaa perhe. Suhteen alussa ilmoitin kantani asiaan ja onneksi saman suuntaisia olivatkin. En olisi lähtenyt suhteeseen toista mieltä olevan kanssa. Ei ero koskaan ole tavoite, mutta silti niitä tapahtuu. Minäkin tykkään ydinperheestä, mutta monella muullakin tapaa kasvaa ihan terveitä lapsia. Vaikka jo ajatus siitä, että itse joutuisin osittain luopumaan lapsistani eron myötä on kamala. Silti siihenkin sopeutuisi, jos olisi pakko.

Mullahan on kolme lasta exän kanssa. Mä en koe joutuvani luopumaan osittain. Ehkä se johtuu siitä että ex ei hoitanut lapsia kun olivat pieniä. Mä hoidon kaikki heidän asiat ja se jatkui myös eron jälkeen. Ja nautin täysillä uudesta vapaasta elämästä lasten kanssa ja myös lapsivapaista vkl. Olin ihan ihmeissäni kun vein lapset isälleen ja sitten yksin omaan kämppään. Aivan mahtavaa. Mahtavaa oli sitten tapailla itseäni10v nuorempaa oria. Mutta se jo toinen tarina. Sitten sen vapaan vkl oli kivaa taas saada lapset luokse pirteämpänä. Hoidan edelleen kaikki lasten asiat. Lapset käy nyt kun kaksi teiniä vapaammin isällään, miten haluavat ja menoiltaan pääsevät. 9v kävi välillä kevään melkein joka vkl siellä.
 
Takaisin
Top