----45+++++ kuumeiset

Mä oon muuten kaikkiruokainen siis jos on ruuasta kysymys tai jostain muusta ei niin maata kaatavasta.
Mutta miesten suhteen oon selkeesti kranttu ja tajunnut sen vasta viime vuosina. Miehellekin sanoin, että
kun töissä on mieskollegoita, niin ykskään niistä ei mulle kelpais, jos sellainen tilanne tulisi vastaan. Aina
on joku asia, mikä häiritsee kyseisessä henkilössä. Nyt vaan toivoo, että tuo nykyinen ei kupsahda tai
lähde lipettiin :hilarious:
 
Mä oon 170 cm ja mies 193 cm. Joskus valitan, että miksi olen niin lyhyt. Mutta mies sanoo, että
oon just sopivan pituinen, kun edellinen tyttöystävä oli alle 160 cm. Ihailen aina pitkiä naisia :rolleyes:
En minäkään siis ole kuin 175cm. Ei siis mikään varsinaisen pitkä mielestäni. Usein silti koen olevani jossain teletappien tilaisuuksissa, kun näe kaikkien yli.:grin Puhumattakaan jos on korkkarit.
Eikös tuo sinun pituus ole juuri hyvä? Yltää ylähyllyille vielä, mutta housuissa riittää silti vielä lahkeet?:p
 
En minäkään siis ole kuin 175cm. Ei siis mikään varsinaisen pitkä mielestäni. Usein silti koen olevani jossain teletappien tilaisuuksissa, kun näe kaikkien yli.:grin Puhumattakaan jos on korkkarit.
Eikös tuo sinun pituus ole juuri hyvä? Yltää ylähyllyille vielä, mutta housuissa riittää silti vielä lahkeet?:p

Joo, on se :happy: Kiitti :joyful: Kyl mä miellän itseni usein suht pitkäks, mut sit ärsyttää tuolla Fressillä käydessä, kun siellä jotenkin ihmeellisesti joudun keskelle pitkiä, hoikkia blondeja, jotka on vielä kaiken lisäks kauniita. Sitten vilkaisen peiliin ja totean, että okei, tällainen ylipainoinen pätkä yrittää jumpata epätoivoisesti siinä keskellä :hilarious: No mut kyl mä oikeesti oon aika tyytyväinen omaan kroppaan, vaikka kiloja onkin. Liikun ja syön kuitenkin aika terveellisesti.
 
Mä rakastuin miehen tuoksuun. Muistan kun suudeltiin ekan kerran ja nojasin hänen rintaansa, tuoksui tositosi hyvälle vaikka tuli suoraan töistä. Edelleen tuoksuu. Ja hänen myötään en enää voisi kuvitella itselleni alle 185cm miestä. Hän 195 ja mä 165. Rakastan sitä pienuuden tunnetta, mikä mulle tulee. Pitkä ja hoikka mullekkin siis, tummuudella ei väliä. Tää on tumma, mutta yleisesti oon viehättyny vaaleista. Kaljut on kivan näköisiä, mutta mö tykkään ottaa hiuksista kiinni. Yhen kaljun kanssa olin intiimisti, ja en tykännyt siitä hikisennahkeasta paljaasta päästä :rolleyes:
 
Sanooko muuten muille lapset koskaan, että äiti, älä haistele mua.:hilarious: Mun mielestä ne vaan tuoksuu niin ihanalta siinä sylissä, vaikka ”isoja” ovatkin.:Heartpink Niin kuin mun mieskin. Joka muuten myös mua nuuskuttelee, kun vaikka halitaan. Ollaankohan vähän outoja.
 
Mä olin aina kuvitellut puolisokseni maalaisisännän, ku oon ite maalaistalosta. Tiesin kyllä ihastuvani nörtteihin ja tämä it -nörtti sitten jäi haaviin :grin
 
Mun mies sano, että kiinnittää naisissa aina huomion silmiin ja olemukseen. Ihan kiva tulla valituksi sillä
tavoin :Heartred

Tuo on hieno kohteliaisuus ja varmaan tottakin!:laughing002

Harvempi sanoisi, että tissit ja peppu jne..

Tästä mieleeni tulee nuoruus, kun joku kolliehdokas silloin tokaisi "sä oo liian laiha ja sulla on liian pienet tissit" ....niin johan huitasin käsilaukulla sitä päähän, että häivytkös hus siitä matkoihis..hahaha!!:happy093.:laughing001
 
Meillä on aika perinteinen työnjako. Minä hoidan pyykit, tiskit, ruuanlaiton ja osan siivouksesta. Mies ajaa
ruohon ja hoitaa pihatyöt, autot ja talon kunnostukseen liittyvät asiat. Itse ei osaa juuri rempata, joten
tilaa isänsä tai ulkopuolisen avun. Mies on meillä myös hoitanut lasten TAYS -käynnit (foniatri ja
neuropsykan osasto). Minä hoidan koululaisten palaverit, kun yleensä mun aikataulut saadaan sovitettua
lasten opettajien aikatauluihin. TAYS -käyntejä varten tarvisi ottaa palkatonta, mutta mun mies pystyy
joustaa työajassaan. Minä oon meillä se, joka yleensä muistaa kaikki päivämäärät ja mun vahvuus on
ennakoida ja suunnitella.

Lapset huolehditaan yhdessä sillai, et yleensä toinen jää vahtiin, kun toinen lähtee jumppaan, urheilemaan
tai hoitaan asioita. Välillä meidän luottolastenhoitaja tulee avuksi kiireisessä arjessa ja jos halutaan
humputtelemaan :grin

Mä oon oikein tyytyväinen tähän työnjakoon. Mua ei pihahommat ym nappaa yhtään. Nautin pyykinpesusta
ja että saan omaan tyyliin hoitaa asiat huushollissa.
 
Meillä mies hoitaa 99-prosenttisesti astianpesukoneen tyhjentämisen ja täyttämisen, viikonloppuisin ja lomilla myös ruoanlaiton ja joskus imuroikin, vaikka se on kiellettyjen kotitöiden listalla (sairauden takia), mies hoitaa myös kauppareissut ja pojan tarhaan ja sieltä pois. Minä sitten hoitelen oman työni, sekä kotona loput hommat sisällä ja ulkona, ja mies viihdyttää poikaa sillä välin. Nurmikotkin jos leikkaa joka suunnasta kaikkialta tontin kulmilta asti, niin siinä se 1,5-2 tuntia hujahtaa sukkelaan, ja saan kovasti liikuntaa.
 
Meillä on ja tarkat jaot hommista. Puhuin joskun täällä, että tänä kesänä pitäisi rakentaa uusi kasvihuone. Siitä luovuttiin yhteistuumin ajanpuutteen vuoksi. Yksi kaunis aamu ukko rupesikin korjaamaan vanhaa ja kävi jopa taimet ostamassa. Hyvää tarkoitti, mutta oishan tuosta voinut mullekin mainita. Minähän niitä täällä hoidan ja olisin mieluusti taimetkin valinnut itse. Nyt mulla on maailman rumin ja likaisin kasvihuone. Toivon edes paria tomaattia tälle kesälle. Lapsi nauttii, kun pääsee tärkeänä hoitamaan niitä. Jotta välillä on ihan hyvä niitä kankeita rajoja ylittääkin.
:hilarious: huh minkä yllärin vetäisi! Oliko taimet edes yhtään sinnepäin vai aivan väärästä laidasta?
Täällä ukko kans yllätti äitienpäivänä kanojen juoma-automaatilla.. Ainut vaan että mulla kaikki eläimet juo ämpäristä koska inhoan noiden kääntöhässäköiden kanssa säheltämistä. No ajatushan se on tärkein. Vaihdoin pois..

Täällä kasvimaa ihan vaiheessa, en vaan ole kyennyt, on tuo raskaus imenyt mehuja tässä kohtaa, eikä kukaan ole pyynnöstä huolimatta auttanut :shifty:. Tänään teen sitten kurpitsapenkit vaikka puhtaalla raivolla pystyyn. Armoitan itseäni kuitenkin sen verran että ab puolet riittää. 30-50m. Kohtuus olkoon vuoden sana. 5metriä oli aamun saldo.
 
Siivouksesta puheenollen. Meidän sotkuinen työhuone/vierashuone on häirinnyt monta päivää. Raivasin sen tänään :grin Kyllä tulee hyvä olo, kun saa edes yhden paikan siistiksi :yuck:
 

Liitteet

  • 20190613_101028.jpg
    20190613_101028.jpg
    58.8 KB · Katsottu: 146
  • IMG_20190613_131024_123.jpg
    IMG_20190613_131024_123.jpg
    42.3 KB · Katsottu: 132
Takaisin
Top