----45+++++ kuumeiset

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Tähti ★, 24 heinä 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Peppipupu, tuohon mieskakkaan en osaa kyllä kommentoida. Meillä ei töissä ole miehiä. Mutta hajusyöpöt on todellakin ehdoton Ei.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Peppipupu Ihastunut foorumiin

Meillä on yli puolet miehiä. Terveiset on melki joka toinen kerta pöntössä.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  3. Peppipupu Ihastunut foorumiin

Toi Ovitrelle myös herkistänyt lisää. Täytyy ottaa saikkua ja mennä kotiin lirumaan varmaan. :hilarious: yrjöämään en ton takia rupea.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  4. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Toi Peppipupun tilanne on kyllä paha. Minä olen ihan samanlainen, etten kestä sitä hajua. Alan yökkäilemään heti jos joudun käymään yleisessä vessassa jossa haisee. Mikäli haju ei ole kovin karmea, niin nostan paidan aina nenän päälle, ja hengittelen mahdollisimman vähän oman dödön tuoksua.:laughing002 Oikeasti oksentaisin jossen tuota tekisi.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Peppipupu Ihastunut foorumiin

Kosmoskukka toi on hyvä idea!
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. Peppipupu Ihastunut foorumiin

Oikeasti mä yrjöän vaikka koitan kirjoittaa humoristisesti. Eikö se käy teillä hajuherkillä ollenkaan?
  7. Rauha80 Tuttu foorumilla

Keskeytän haisevan kakkakeskustelun nostamalla pöydälle oman pimppiosastoni ihmeellisyydet. Kun kuulkaa ei ne menkat alkaneetkaan! Nyt mennään vissiinkin jo kierron päivää 55. Sunnuntaina tuli pikkulusikallinen kuppiin, sen jälkeen ei sitten kertakaikkiaan mitään. Pissalla käynnin jälkeen paperiin tulee vaaleanpunaista, mutta pikkuhousunsuojaan ei mitään. Olo on tukala ja turpea. En oikein tiedä mitä ajatella, kun tämmöinen toiminta on ihan ennen kuulumatonta. Taidan varata sen gynen pikapuoliin.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 9
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  8. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

No siis minähän katson aina uuteen kauppaan mennessäni ensimmäiseksi, missä on vessa. Saan oksupaskakohtauksia lähes joka kaupassa. Syitä voivat olla esimerkiksi kosmetiikkaosasto, kenkäosaston kumipohjakengät, vaateosastolla on pöly tai vaatteiden käsittelyaineet, hedelmissä pintakäsittelyaineet, tuoksumarkkinointi jne. Ja kun sitten säntään sinne vessaan oksentamaan, niin kyllä päivän kruunaa se, että kun oven avaa, niin siellä päällä on joku helvetinvempain, josta tulee suihkaus raikasta myrkkyä. En sitten enää siinä kohdassa huomaa, onko pöntössä paskaa ja miltä siellä haisee, kun oma nenä on täynnä oksennusta.

Kyllä minä joskus selviän kaupasta paremminkin. Tänään tsemppasin ihan tosissani, kun kauppareissun päätteeksi jonotin vielä postiin. Mitäpä kummitäti ei tekisi, että saa lähetettyä kummilapselle paketin? Turvana minulla oli muovipussi, etten yrjöä lattialle.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
  9. Vastavirran akka Rakastunut foorumiin

Kakkaan mulla tehoaa vain suun kautta hengitys. Kertaakaan ei saa nuuskasta tai peli on menetetty ja kakominen alkaa.

Johan nyt Rauhan pimppiosasto ei tiedä mitä tekee. En ole koskaan noin pitkää kokenut, mutta kuulostaakin jo tukalalta. Kyllä olisi aika saada kohta katki.
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. HentoHaave Tuttu foorumilla

Miehet ei oikeesti edes huomaa että pönttö on likainen. Tai sit niitä ei vaan yksinkertaisesti haittaa se tippaakaan. Oli harjaa tai ei :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  11. Eclipse Ihastunut foorumiin Toukomammat 2016

• Informatiivinen Informatiivinen x 3
  12. Peppipupu Ihastunut foorumiin

Toi on hyvä! Vien huomenna hankintaosastolle kuvan. Kiitoskiitos!:Heartbigred:notworthy
    • Tykkää Tykkää x 4
  13. Vastavirran akka Rakastunut foorumiin

Mulla polyypin poiston jälkeen menkat alkoivat suht suoraan, mutta kun nyt oli pidempi kierto, ne alkoivat pikku pikku hiljaa. Sitten vuoti reippaammin ja pidempään, kun normaalisti. Elättelen toivoa Rauha, että parin päivän sisään rysähtäis. Etenkin näissä asioissa odottavan aika on pitkä.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  14. Tähti ★ Addikti

Vastavirran akka :) Huomenna dpo11....ei testiä vielä, ei...ei!:laughing002
    • Voittaja Voittaja x 2
  15. Vastavirran akka Rakastunut foorumiin

No kyllä nyt pimitetään taas. Epistä.
    • Hauska Hauska x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  16. Vastavirran akka Rakastunut foorumiin

Aika hyvä hermo nyt Tähdellä. Lupaan, etten sorru samaan. En nimittäin kykene.
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  17. Tähti ★ Addikti

Ei ei ei....:happy118
    Reilu meno....
  18. Peppipupu Ihastunut foorumiin

Haluan plussia! Nyt on jo ovisplussia mutta raskaustesti! Vai haluatteko uusinnan mun Ovitrelle - vauva kuvasta?
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Todennäköisesti reagoisin tähänkin.

Minullehan ei siis sovi edes mikään perusvoide eikä oikein mikään muukaan kemikaali.

Vähän jännittää palata töihin, kun puolet väestä on vaihtunut. Vanhat työntekijät tietää, ettei minun aikanani voi käyttää hajusteellisia tuotteita. En kyllä heti käy päälle, jos jollain on mietoa käsirasvaa, mutta suihkedeodorantista saattaa tulla iltalehtiin otsikoita "työntekijä lynkkasi haisevan työkaverin"
    • Hauska Hauska x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  20. Tähti ★ Addikti

Käy sekin!!:joyful:
    • Hauska Hauska x 1

Jaa tämä sivu