----45+++++ kuumeiset

Inhoan jopa sitä vastarakastunutta aikaa. Ihan hirveän työlästä ja hankalaa, sotkee elämän kokonaan, voisin parisuhteissa skipata tuon kohdan ohi kokonaan.

Voi mahoton! Mä taas rakastan suhteen alkuaikaa. Olin pitkään jopa katkera miehelle kun hän "lopetti" sen. Olen skorpioni ja elämässä pitäisi tapahtua koko ajan jotain draamaa. Huomaan että kyllästyn muutoin. Nyt tapahtumia olleet vauvojen syntymät. Kohta varmaan kyllästyn. Tämä on huono puoli ja mieluusti olisin tyytyväinen normi tilanteeseen. Ei oma valinta. Huoh!
 
En testannut tänään, dpo 12. Huomenna sit taas. Täytyy pitää välipäivä noitten blankkojen tuijottamisessa. :sorry:

Virallinen testipäivä ois taas 2 viikkoa siirrosta, eli ensi viikon lopulla. Silloinhan on jo dpo 18. Eli eiköhän se jo aikaisemmin varmistu. Viikonloppuna pitäis viimeistään jotain näkyä, jos on näkyäkseen. Tuskin näkyy.

Miten Tähden testi?
 
Me ollaan mietitty samaa! Kun molemmat ihastellaan toistemme ominaistuoksua, että miten voi toinen hikisenäkin tuoksua niin ihanalle! :)

Mä oon aina tuntenut mielenkiintoa vaaleahiuksisia ja karvattomia miehiä kohtaan. Oman kokemukseni mukaan tummien karvaisten miesten hiki haisee. Olenko väärässä?
 
On myös ihmisiä joilla puhdas hiki haisee epämiellyttävälle, lasken ne ominaishajuksi. Siis että toisten haju vaan ei machaa omaan nenään.
Mulle myös iskee tummat miehet, oikeen karvanen tumma köriläs, nam:grin. Omani vaan tykkää pitää itsensä karvattomana:p, ei haittaa, haisee niin hyvälle että hyväksyn:hilarious:. Tumma köriläs se on karvoittakin. Toivon että vanhemmiten laiskistuu karvattomuuteen ja kasvattaa kunnon rastatukan ja rintapanssarin..
 
Mun miehessä yks mielenkiintoinen seikka on eriväriset silmät :wideyed: Toinen on ruskea ja toinen harmaa.
Muulla perheellä harmaat silmät eli ruskea on se vahinko :) Autokoulun ope oli miehelle sanonut, että
pitääkö hän erivärisiä piilareita iskeäkseen naisia :hilarious: Mies hämmentyneenä, että kun ne on oikeesti eri-
väriset :grin:grin Mutta mut sai kyllä koukkuun niillä silmillä :hilarious:
 
Minä en ole koskaan ajatellut, minkä näköisistä miehistä pidän. Kovin korkealle en tule katsoneeksi, joten pitkistä miehistä näen yleensä paidan. Omalla miehelläni ääni on niin vastustamaton, että ihastuin jo ennen ensitapaamista.
 
Itse olen melko pitkä naiseksi ja haluan miehen olevan vielä pitempi. Oma mies on mua 10cm pitempi, just sopiva.:p En tykkää myöskään oikein lihaksikkaista tai kauhean karvaisista. Ennen aina huomasin pelkät tummat miehet. Nykyinen on eka blondi. Tietty haaveilen, että saataisiin hänen geeneillä ihania pellavapäisiä lapsia.:)
 
Mun miehessä yks mielenkiintoinen seikka on eriväriset silmät :wideyed: Toinen on ruskea ja toinen harmaa.
Muulla perheellä harmaat silmät eli ruskea on se vahinko :) Autokoulun ope oli miehelle sanonut, että
pitääkö hän erivärisiä piilareita iskeäkseen naisia :hilarious: Mies hämmentyneenä, että kun ne on oikeesti eri-
väriset :grin:grin Mutta mut sai kyllä koukkuun niillä silmillä :hilarious:
Mun tytöllä on myös eriväriset silmät. Toinen ruskea, toinen siniharmaa. Ihmisten reaktiot on joskus hauskoja. Vuosia sitten päiväkerhon täti tuli päivän päätteeks ihan paniikissa mulle sanomaan, että tyttö kolautti silmäkulmansa pöytään ja herranjestas sillä muuttui toinen silmä oudon väriseksi :laughing021 Piti sit sanoa, että kyllä se ihan aina on ollut erivärinen. Mutta ihanan erikoista tuo on, etenkin kun tyttö on ihan vaalea ja silmät erottuu tosi hyvin.
 
Mä oon aina tuntenut mielenkiintoa vaaleahiuksisia ja karvattomia miehiä kohtaan. Oman kokemukseni mukaan tummien karvaisten miesten hiki haisee. Olenko väärässä?
Mä tykkään pitkistä ja hoikista miehistä sekä tumman ruskeista hiuksista :joyful: Omani täyttää nämä
kriteerit.

Vin Diesel olis aika påp :love7 Oma mies ei ole sinne päinkään...
 
Takaisin
Top