----45+++++ kuumeiset

Päivän testitulokset? :anyone

Tähti, Hippunen?

Plussauutisia kovasti odotellaan. :smiley-angelic003

Täällä harmi kyllä (vielä) nega.. Tätä kiertoa tosin sotki liian aikaisin aloitetut letrot, joten siinä mielessä lähtökohdat hieman tavallista haastavammat.
 
Sovitaanko Tähti niin, että sun *ei tarvitse* reagoida yhteenkään mun viestiin. En tarvi sulta tsemppausta enkä mitään muutakaan kommentointia. Minä puolestani lupaan etten reagoi enää sun viesteihin millään tavalla. Tämä on valintakysymys, ja toivoisin että me molemmat voisimme tehdä saman valinnan. Se olis mun harras toive juuri nyt. Pyydän nöyrimmästi että tällainen järjestely olisi mahdollinen.

Hentohaave :) Hhhmmm....

Hieman erikoinen pyyntö. Olen tämän palstan tänne laittanut pystyyn ja tämä on ollut täällä ihan maailman paras paikka:p

Keskustelusta on viimeaikoina rullut hieman rikkkonaista ja kärjistettyä....

Itselläni on kyllä empatiakykyä ihan kaikenlaisille ihmisille, oli sairas tai terve, köyhä tai rikas. Myös sinulle sitä on, mutta sinä kykenet sen sijaan syyttelyyn ja voimasanoihin, joita täällä ei ole ennen käytetty kohdistavasti keneenkään.

Koska tämä on meidän kaikkien kuumeilijoiden palsta, saavat nyt muut päättää minun puolesta vastauksen sinun pyyntöösi!!:smiley-angelic003

Plussaa kaikille!!!:cheers:cheers:cheers
Dpo10
 
Päivän testitulokset? :anyone

Tähti, Hippunen?

Plussauutisia kovasti odotellaan. :smiley-angelic003

Täällä harmi kyllä (vielä) nega.. Tätä kiertoa tosin sotki liian aikaisin aloitetut letrot, joten siinä mielessä lähtökohdat hieman tavallista haastavammat.

Pernilla :) Tsemppiä!! Menet vielä aikaisilla!!:cheers

En vielä testaa - kestää kestäää.....
Dpo10
 
Pernillla milloin siis aloitit? Mulla määrätty seuraavaan kiertoon 3-7 2xpäivä. Miten ne sotkee liian aikaisin aloitettuna?
Kävin edellisen kierron lopussa polyypin poistossa ja siitä toimenpiteestä tuli jälkivuotoa, jonka tulkitsin uudeksi kierroksi. Varsinainen vuoto alkoi kuitenkin ajallaan pari päivää myöhemmin. Täällä letrot kp 2-6 2 x 2.5 mg.
 
Tästä on hyvä ottaa mallia rentoon elämään :grin
 

Liitteet

  • IMG_20190611_092234_828.jpg
    IMG_20190611_092234_828.jpg
    69.3 KB · Katsottu: 122
Tästä on hyvä ottaa mallia rentoon elämään :grin

Helena80 :) Kissan päivät:grin

Kohta tuo koittaa kesäloman muodossa:p

Meillä on tänään työpsykologin vetämä TYKY tilaisuus, jossa kuullaan koko henkilöstön haastatteluiden tutkimus tulokset.

Teemana on: Itsensä johtamisen työkalut.

Kissasta ois paljon malliksi - moneen tilanteeseen:grin
 
No niin, täällä on näemmä hieman tunteet olleet pinnassa. Jos sitten taas kaikki yrittäisi tulla toimeen keskenään. Eri mieltä saa olla asioista ja sen saa kertoakin. Mutta ei saa ilkeillä toiselle, haukkua toista tai provosoida toista. Kiroilusta meillä ei ole säännöissä mainintaa, mutta koska täällä ollaan aikuisia ihmisiä pitäisin hyvänä linjaa että saa kiroilla kunhan se ei kohdistu täällä toiseen ihmiseen. Saa siis kertoa että anoppi/lapset/mies/sää/elämä vituttaa, mutta ei että toinen palstalainen vituttaa. Muistetaan siis käytöstavat puolin ja toisin ja kirjoitellaan hyvässä hengessä. :)
 
Täällä kun oli kilpirauhasista tietäviä, niin mitä mieltä mun koetuloksista: P-T4-V 15,6 ja P-THS 0,826. Ovat viitearvoissa, tiedän, mutta mun olo alkaa olla pitemmän päälle sietämätön. Olen kuolemanväsynyt koko ajan, voimaton, sydän hakkaa etenkin iltaisin hulluna, tukka on korppua ja tippuu... Epäilin vajaatoimintaa, mutta enemmän näyttäisi liikatoiminnalta... terveyskeskuksessa ei noteerata, kun kerran ei viiterajat pauku. Ferritiini oli 46, ei niin alhainen että ihan selittäisi, mulla kun on matalat veriarvot ollu aina.
 
Täällä kun oli kilpirauhasista tietäviä, niin mitä mieltä mun koetuloksista: P-T4-V 15,6 ja P-THS 0,826. Ovat viitearvoissa, tiedän, mutta mun olo alkaa olla pitemmän päälle sietämätön. Olen kuolemanväsynyt koko ajan, voimaton, sydän hakkaa etenkin iltaisin hulluna, tukka on korppua ja tippuu... Epäilin vajaatoimintaa, mutta enemmän näyttäisi liikatoiminnalta... terveyskeskuksessa ei noteerata, kun kerran ei viiterajat pauku. Ferritiini oli 46, ei niin alhainen että ihan selittäisi, mulla kun on matalat veriarvot ollu aina.
En voi vastata kilpirauhasesta kuin omasta kokemuksesta, itselläni on siis kaksi erillistä kilpirauhassairautta( liikatoimintaa aiheuttava basedow ja autoimmuuni vajaatoimintaa aiheuttava hashimoto) joten kokemusta löytyy liikatoiminnasta että vajaatoiminnasta jo 22 vuoden ajalta.
T4v on sinulla kohtuullisen matala vaikka onkin viitearvoissa, itselläni T4v pitää olla n.18-20 voidakseni hyvin. Tsh on sinulla edelleen viitearvoissa ja itselleni tuollainen tsh on ideaali arvo yli 1 tsh arvoilla voin erittäin huonosti.
Todellisuudessa nuo arvot eivät kerro kokonaisuudesta yhtään mitään koska ei ole otettu t3v tai kilpirauhasen vastaainetutkimuksia.
Ferritiini sinulla on suht matala joka saattaa vaikuttaa T4v arvoa madaltavasti ja siten aiheuttaa sinulle vajaatoiminnan oireita.
 
Täällä kun oli kilpirauhasista tietäviä, niin mitä mieltä mun koetuloksista: P-T4-V 15,6 ja P-THS 0,826. Ovat viitearvoissa, tiedän, mutta mun olo alkaa olla pitemmän päälle sietämätön. Olen kuolemanväsynyt koko ajan, voimaton, sydän hakkaa etenkin iltaisin hulluna, tukka on korppua ja tippuu... Epäilin vajaatoimintaa, mutta enemmän näyttäisi liikatoiminnalta... terveyskeskuksessa ei noteerata, kun kerran ei viiterajat pauku. Ferritiini oli 46, ei niin alhainen että ihan selittäisi, mulla kun on matalat veriarvot ollu aina.

Minä myöskin voin vastata vain omasta kokemuksestani. Aiemmin minulla t4v ollut samaa luokkaa kuin sinulla, mutta tsh ollut 7.5 - 18 eli ihan missä sattuu. Vointi oli kamala silloin. Nyt kun mun t4v on n. 20 ja tsh n. 0.3, olen paremmassa kunnossa kuin koskaan. Ja ekaa kertaa arvot tällaiset. Mulla myös sydän hakkasi aiemmin iltaisin. Veikkaisin, et t4v pitäis olla sullakin korkeampi, mut toi tsh voi olla hyvä noinkin o_O
 
Oma napa: kp17 ja tää kierto meni taas harakoille. Ovis oli ilmeisesti lauantaina (kipujen ja limojen perusteella, en tikuttanut) ja puuhailtiin vasta su-iltana. Alkuviikon mies oli kotonaan pihankaivuuhommissa (vesipumppu hajosi) ja viikonlopuksi lähdin ite reissuun. No, onpa tähän jo totuttu. En mä enää edes osais aatella, että tärppäisi.

HH taisi kysellä, miksi meillä on seksiä vain 1-2 kertaa kuussa... No, elämä on, tekis mieli sanoa. Olen aiemmin täällä meidän vaikeasta suhteesta tilittänyt, mutta kerrottakoon pääpiirteittäin: ollaan oltu yhdessä ja välillä erikseen 9v. Ei asuta yhdessä, miehellä oma koti naapurikunnassa, mutta mun luona on enimmäkseen kun lapset on isällään puolet viikosta ja välillä muutenkin. Suhteessa ollut pettämistä ja alkoholiongelmaa, minkä takia päättyi kihlaus, ja mun puolelta enemmänkin "hengataan" tällä hetkellä. Mutta koska tunteita on paljon enkä oikeastaan ketään muutakaan voi kuvitella, annan asioiden mennä näin. Mies ei lasta halua, mutta ei toisaalta käytä ehkäisyäkään, niin en tunne huonoa omaatuntoa tästä "mun projektista". Mä taas oon pitkään halunnut vaan lapsen, jopa ennemmin yksin kuin yhdessä, vaikka olisi mahdollisuus vakaampaankin parisuhteeseen. Mä en enää ikinä halua vääntää ja taistella mistään lapsiin liittyvästä, exän kanssa sitä tehnyt tässä 10v. Tämän nykyisen kanssa tiedän, että ollaan yhdessä tai erotaan, niin saan tehdö ja päättää kaiken yksin, ja se sopisi mulle enemmän kuin hyvin. Seksi taas... sitä kun on vuosia ollut yhdessä, molemmilla on yhteisiä ja omia murheita ja ongelmia, niin kyllä se vaikuttaa. Tällä kertaa niinpäin, että mä haluan useammin. Ennen elin liitossa, jossa itse en halunnut kymmeneen vuoteen. Meillä siis kyllä on kiihkeää, kun on vähän pidempi tauko edellisestä kerrasta, mutta painostus ja kiehnääminen saa miehen ahdistumaa. Hänellä on ajoittain pelkoa potenssista, että lerpahtaa kesken, ja se on miehille yllättävän kova paikka. Siksi koitan olla painostamatta, vaikka olisikin otolliset ajat, väkisin ei saa kuin pahan mielen kaikille. Kyllä meilläkin naitiin kuin kanit ensimmäiset 4-5 vuotta, mutta tässä vaiheessa tulee jo muutakin kuin seksi. Onnea niille, jotka jatkaa hekumaa hamaan tappiin!
 
Oma napa: kp17 ja tää kierto meni taas harakoille. Ovis oli ilmeisesti lauantaina (kipujen ja limojen perusteella, en tikuttanut) ja puuhailtiin vasta su-iltana. Alkuviikon mies oli kotonaan pihankaivuuhommissa (vesipumppu hajosi) ja viikonlopuksi lähdin ite reissuun. No, onpa tähän jo totuttu. En mä enää edes osais aatella, että tärppäisi.

HH taisi kysellä, miksi meillä on seksiä vain 1-2 kertaa kuussa... No, elämä on, tekis mieli sanoa. Olen aiemmin täällä meidän vaikeasta suhteesta tilittänyt, mutta kerrottakoon pääpiirteittäin: ollaan oltu yhdessä ja välillä erikseen 9v. Ei asuta yhdessä, miehellä oma koti naapurikunnassa, mutta mun luona on enimmäkseen kun lapset on isällään puolet viikosta ja välillä muutenkin. Suhteessa ollut pettämistä ja alkoholiongelmaa, minkä takia päättyi kihlaus, ja mun puolelta enemmänkin "hengataan" tällä hetkellä. Mutta koska tunteita on paljon enkä oikeastaan ketään muutakaan voi kuvitella, annan asioiden mennä näin. Mies ei lasta halua, mutta ei toisaalta käytä ehkäisyäkään, niin en tunne huonoa omaatuntoa tästä "mun projektista". Mä taas oon pitkään halunnut vaan lapsen, jopa ennemmin yksin kuin yhdessä, vaikka olisi mahdollisuus vakaampaankin parisuhteeseen. Mä en enää ikinä halua vääntää ja taistella mistään lapsiin liittyvästä, exän kanssa sitä tehnyt tässä 10v. Tämän nykyisen kanssa tiedän, että ollaan yhdessä tai erotaan, niin saan tehdö ja päättää kaiken yksin, ja se sopisi mulle enemmän kuin hyvin. Seksi taas... sitä kun on vuosia ollut yhdessä, molemmilla on yhteisiä ja omia murheita ja ongelmia, niin kyllä se vaikuttaa. Tällä kertaa niinpäin, että mä haluan useammin. Ennen elin liitossa, jossa itse en halunnut kymmeneen vuoteen. Meillä siis kyllä on kiihkeää, kun on vähän pidempi tauko edellisestä kerrasta, mutta painostus ja kiehnääminen saa miehen ahdistumaa. Hänellä on ajoittain pelkoa potenssista, että lerpahtaa kesken, ja se on miehille yllättävän kova paikka. Siksi koitan olla painostamatta, vaikka olisikin otolliset ajat, väkisin ei saa kuin pahan mielen kaikille. Kyllä meilläkin naitiin kuin kanit ensimmäiset 4-5 vuotta, mutta tässä vaiheessa tulee jo muutakin kuin seksi. Onnea niille, jotka jatkaa hekumaa hamaan tappiin!

Hanmuli77 :) Kiva kuulla taas sinusta!!:cheers

Tsemppiä!!!:cheers

Luen tekstisi tarkemmim, kun TYKY tilaisuus on ohitse.....
 
Mä ovuloin!:happy093
Tai ainakin melkein. Luulen, että lääkäriä ensin vähän hirvitti, kun mulle ei ollut mitään seurantaultraa määrätty ja suoraan kaksinkertainen annos letrozolia. Sanoi että sieltähän voi olla kolmoset tai neloset tulossa. Lopputulos kuitenkin yksi johtofollikkeli 23mm vasemmalla puolella, joka on muuten vielä se avoin rööri. Veikkasi sen irtoavan ihan kohta, mutta irrotuspiikkiä tuolta ei saanut. Käsitin, että lapsettomuusklinikoiden juttuja ne. Limakalvo oli myös hyvä. Ei sen näköinen, että ylihuomenna kp16 olisi taas menkat alkamassa.

Sitten kun saisi miehen vielä joskus töistä kotiin.:hug003
 
Takaisin
Top