Raskaaksi 2019

Koirankorva ( mä luen aina koirankarva btw) toivottavasti nyt vahvistuu kunnolla ja pysyy mukana, mutta tosiaan hento plussa on myös plussa. Sinuna ottaisin CB digi käyttöön heti kun oletat että menkat alkaisi..
 
Koirankorva ( mä luen aina koirankarva btw) toivottavasti nyt vahvistuu kunnolla ja pysyy mukana, mutta tosiaan hento plussa on myös plussa. Sinuna ottaisin CB digi käyttöön heti kun oletat että menkat alkaisi..

Joo meinasin, että käyn ostaa ja teen huomenna tai pe :happy: Oon näissä asioissa jo niin pessimisti, että en usko mitää ennenku ultrassa joku näkyy (tai ehkä sit ku vauva on sylissä) :hilarious:
 
Moi kaikille! Olen pitänyt foorumista taukoa alkuvuoden, kun tuntui, että vauvakuumeesta (+ foorumista) alkoi tulla liikaa stressiä. Päätin siis pitää muutaman kuukauden tauon sekä aktiivisesta yrittämisestä että vauvakuumeilujuttujen seuraamisesta. Teki hyvää. Nyt mennään rennommalla asenteella, vauva saa tulla, jos on tullakseen, mutta yritämme mahdollisimman vähän edes miettiä asiaa ja keskittyä hetkessä olemiseen ainaisen suunnittelun sijaan.
Toivottavasti taukoni aikana on moni saanut toivomansa plussan, ja toivottavasti se meille muillekin vielä tulisi.

Seurailen foorumia varmasti taas. Kivaa alkavaa kesää kaikille!
 
On mennytkin muutama päivä täältä poissa. Mutta tässä vihdoin vastaus :happy:

Ennen plussaa oireina:
- Rintojen arkuus. Tää alkoi ihmeellisesti jo heti ovulaation jälkeen. Nännit oli ja on todella arat
- Naamaan ilmestyi finnejä ja näppyjä
- Väsymys alkoi päivää ennen plussaa

Plussan jälkeen:
- Väsymys jatkuu, tänäänkin takana kolmen tunnin päiväunet
- Etova olo tänään ensimmäisen kerran
- Jatkuva pissahätä
- Itkuherkkyys. Meinasin alkaa itkemään apteekissa, kun apteekkarilla meni tietokone jumiin ja se aivan paniikissa luki jo tietokoneen ohjekirjaa. Alkoi itkettämään ja teki mieli huutaa, että tulkaa nyt joku auttamaan toista! :sorry:
- Alamahanippailut
- Mielialavaihtelut, räjähdysherkkyys :angry9:smiley-angelic006

Mietin just tänään, että ei niitä oireita vielä oo juuri mitään, mutta onhan niitä kun alkaa listaamaan :)
Kiva kuulla sinusta! Mietinkin jo että mihin "katosit" ja että onhan kaikki kunnossa... Hyvä että on :)
 
Täällä pistivät päivystykseen koska kramppeja ja verenvuotoa. Nyt ahdistus alkoi ja joku miete et nyt tais olla ilo tässä. Saa nähdä
 
Moi kaikille! Olen pitänyt foorumista taukoa alkuvuoden, kun tuntui, että vauvakuumeesta (+ foorumista) alkoi tulla liikaa stressiä. Päätin siis pitää muutaman kuukauden tauon sekä aktiivisesta yrittämisestä että vauvakuumeilujuttujen seuraamisesta. Teki hyvää. Nyt mennään rennommalla asenteella, vauva saa tulla, jos on tullakseen, mutta yritämme mahdollisimman vähän edes miettiä asiaa ja keskittyä hetkessä olemiseen ainaisen suunnittelun sijaan.
Toivottavasti taukoni aikana on moni saanut toivomansa plussan, ja toivottavasti se meille muillekin vielä tulisi.

Seurailen foorumia varmasti taas. Kivaa alkavaa kesää kaikille!
Tervetuloa takaisin:)
 
Mä otan koko kesän rennommin, en aio tikuttaa ovista tai mitata lämpöä.
Dpo 9, eilen jo luulin et menkat alkaa mut varmaan sit tänään. Näin aamusta tulee aina enempi verta ja se sit runsastuu jos alkaa kunnolla.

Jännittää kyllä ihan hirveästi. Kun kahden aiemman menkkojen jälkeen se vuoto vaan jatkui ja päätyi siihen suonen polttoon. Et Jospa nyt sit se, että oli melkein 2vkoa vuodotta ja selkeesti irtosi rupi jo ennen menkkoja, enteilisi sitä että parani kunnolla.
Sori nämä vuoto päivitykset. En uskalla hengähtää ennen kuin menkat on ohi ja on ollut viikon vuodotta.

Tsempit jokaiselle!
Tsemppiä sinne sulle! :Heartred
 
Siis what... En kyl voi uskoo et ovis oli jo.. Pitäiskö tehä viel illemmal ja kenties pidemmäl pidätyksel uusiks? Nyt siis toi kp12.
 

Liitteet

  • 20190515_155938.jpg
    20190515_155938.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 169
Siis what... En kyl voi uskoo et ovis oli jo.. Pitäiskö tehä viel illemmal ja kenties pidemmäl pidätyksel uusiks? Nyt siis toi kp12.

Ei tuo minun mielestä vielä plussa ole :scratch Itsellä ainakin tummuu ja vaalenee viiva ennen kuin pärähtää selkeä plussa, yhtä vahva tai vahvempi viiva kuin kontrolliviiva.
 
Dpo 9

Ja aivan 100% varmasti tämä on rfsu:n "viivanpaikka" tai mikä onkaan.
Meillä on ollut sänkyhommia muistaakseni viikko ennen ovista. Testasin koska toi oli kaapissa :laughing002

Tiiätkö oviksen ajankohdan varmuudella? :)
 
Dpo 9

Ja aivan 100% varmasti tämä on rfsu:n "viivanpaikka" tai mikä onkaan.
Meillä on ollut sänkyhommia muistaakseni viikko ennen ovista. Testasin koska toi oli kaapissa :laughing002
Herranjestas jos on viivanpaikka! Selvä haamu mutta oot oikeessa kosk in rfsu niin ei voi luottaa :sad001
 
Takaisin
Top