Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Galluppi: tuleeko/tuliko puoliso mukaan ensimmäiselle neuvolakäynnille? Entä seuraaville? Työ voi tietysti olla esteenä, mutta jos olisi mahdollisuus.
Oon jo huuruissani lukenut meidän alueen neuvolan ja keskussairaalan tiedot ja ohjeet synnyttämään lähdöstä alkaen.
Edit. Siellä siis kehotettiin tulevaa isää tulemaan mukaan ekalle käynnille.
Mietin että jos mies ei pääsis mukaan ja jos kuolen stressiin ennen ekaa neuvolaa, onkohan kuinka kallista yksityisellä varhaisraskauden ultra?![]()
Mietin että jos mies ei pääsis mukaan ja jos kuolen stressiin ennen ekaa neuvolaa, onkohan kuinka kallista yksityisellä varhaisraskauden ultra?![]()
.Joku 100e vois olla ihan maksettava summa, mutta 200 menee jo liian kalliiksi.. Asun pohjois-suomessa, niin ei oikein tuo Lahden alue käy.
Jesbe, en voi sanoa sulle että älä stressaa, ku ite oon varmaan pahempi, mut sanon silti. Koita ottaa lunkisti siihen verikokeeseen asti.
Eikö sitä tuulimunaraskautta huomaa ennen ekaa käyntiä? Mua ressaa ihan hulluna se..
Galluppi: tuleeko/tuliko puoliso mukaan ensimmäiselle neuvolakäynnille? Entä seuraaville? Työ voi tietysti olla esteenä, mutta jos olisi mahdollisuus.
Oon jo huuruissani lukenut meidän alueen neuvolan ja keskussairaalan tiedot ja ohjeet synnyttämään lähdöstä alkaen.
Edit. Siellä siis kehotettiin tulevaa isää tulemaan mukaan ekalle käynnille.
Luulen että mulla ei hermo kestä odotella niin pitkään.. Meillä pitäis kans käydä viikonloppuna just miehen töiden takia, tai sitten illalla arkena, jos ne edes on auki. No, näkee sitten. Jotenki lukenu ihan liikaa tuulimunista ja keskenmenoista ku on varma et sellanen sattuu omalle kohdalle.. Niinku luin lapsettomuudesta ja ajattelin että varmana menee yli vuosi yrittämisessä ja joudutaan tutkimuksiin.
Olikos se niin, että olitkos jo plussannut? Sama pää kesät talvet, ni ei millään muista kaikkea:) tää vuosikaskin on vääntänyt kuusi hammasta kahteen viikkoon, niin tuntuu tää yövalvominen jo pääkopassakin:)
No Jesbe sano että selvä plussa ja ittellä on epäilyä. Huomenna teen digin. Paan viel ne testit. Selkeämpi viiva näky herkemmässä sunnuntaina ja ihan haamu maanantaina perustestissä.
Oot ihan raskaana <3No Jesbe sano että selvä plussa ja ittellä on epäilyä. Huomenna teen digin. Paan viel ne testit. Selkeämpi viiva näky herkemmässä sunnuntaina ja ihan haamu maanantaina perustestissä.
Onnea:-)No Jesbe sano että selvä plussa ja ittellä on epäilyä. Huomenna teen digin. Paan viel ne testit. Selkeämpi viiva näky herkemmässä sunnuntaina ja ihan haamu maanantaina perustestissä.
Kyllä mä sun plussan muistinkin:) se oli tässä niin tuoreessa muistissa:) Mietin Hillistä:) mutta onhan Tinde sun viiva selvästi vahvistunut:)

Eiku se alempi on se vanhempi, mikä mittaa pienemmät hormonimäärät.
En tiiä uskonko ennen ku synnärillä![]()
Aa, no niinhän siinä lukikin:) mut eipä nuo keskenään niin vertailukelpoisia taida olla, kun jos toinen on herkkä ja toinen ei:) ootko kokeillut tehdä uutta testiä?
, koittanut malttaa pari päivää tässä ootella, ennen ku testaan. Ei vaan ollu sittarissa sellaista, missä näkyy viikot, oli vaan sellanen CB mihin tulee + tai -, mut pääasia että ei tartte arpoa tulosta:).