Helmikuun höpinät

Onko tuolla salaisella puolella jo toimintaa? :)

Mä pääsen sinne vasta tämän kuun lopussa. Pitää olla se kuukausi forumilla eka. :grin mutta en oo kyllä kenelläkään banneriin vielä törmännyt tai ei ainakaan ole osunut silmään.
 
Mä pääsen sinne vasta tämän kuun lopussa. Pitää olla se kuukausi forumilla eka. :grin mutta en oo kyllä kenelläkään banneriin vielä törmännyt tai ei ainakaan ole osunut silmään.
Aaa siitäkö sen tietää. Turha sinne sit itekää haikailla vielä :)
 
Just mietin eilen, että mukavan vilkkaana käy keskustelu täällä ”julkisella” puolellakin salaisen avautumisesta huolimatta. :)

Mulla tänään neuvola ja pakko pyytää konsultaatiota tähän jatkuvaan flunssaan ja väsymykseen. En ees muista, milloin oisin voinu viimeksi hyvin...:singing:
 
Just mietin eilen, että mukavan vilkkaana käy keskustelu täällä ”julkisella” puolellakin salaisen avautumisesta huolimatta. :)

Mulla tänään neuvola ja pakko pyytää konsultaatiota tähän jatkuvaan flunssaan ja väsymykseen. En ees muista, milloin oisin voinu viimeksi hyvin...:singing:
Mulla oli esikoisesta jostain rv12 alkaen ihan synnärille asti jatkuva flunssa. Siinä parit poskiontelontulehdukset ja parit keuhkoputkentulehdukset. Ilmeisesti joillekin tulee raskaudesta tällaista. Muuten selvisin oireiden suhteen melko vähällä. Nyt jännittääkin että käykö samoin.
 
Mulla oli esikoisesta jostain rv12 alkaen ihan synnärille asti jatkuva flunssa. Siinä parit poskiontelontulehdukset ja parit keuhkoputkentulehdukset. Ilmeisesti joillekin tulee raskaudesta tällaista. Muuten selvisin oireiden suhteen melko vähällä. Nyt jännittääkin että käykö samoin.

Samaa mäkin jännitän, että helpottaako tämä tästä vai jatkuuko meininki loppuun asti... :wideyed:
 
Varasin sitten ajan varhaisultraan Terveystaloon. Maksaa jotain 200+ €, mutta päätettiin että halutaan varmistaa asia.

Jännä, miten mieli tässä on muuttunut. Ekassa raskaudessa käytiin vasta NT-litrassa. Ja nyt ennen raskaaksi tulemista tuntui, että tällä kertaa on paljon levollisempi olo kaiken suhteen. Meillä siis jo yksi lapsi. Mutta nyt plussan jälkeen tuntuu, että kaikki huolettaa enemmän kuin ekalla kerralla. Kun silloin meni kaikki tosi hyvin. Niin nyt miettii, että voiko mennä toistamiseen samalla lailla.

Soitin sitten kuitenkin uudestaan neuvolaan ja pääsenkin sitä kautta terveyskeskukseen varhaisultraan :) Nyt jonotin, että pääsin varmasti puhumaan sen oman hoitajan kanssa. Hänen kanssaan synkkasi viimeksikin hyvin :Heartred Aika siirtyi viikon myöhemmäksi, mutta se ei haittaa. Nyt mieskin pääsee mukaan, kun ensi viikolla olisi joutunut jäämään lapsen kanssa kotiin :) Kiitos vinkistä Minde90 :smiley-angelic003
 
Mulla tänään neuvola ja pakko pyytää konsultaatiota tähän jatkuvaan flunssaan ja väsymykseen. En ees muista, milloin oisin voinu viimeksi hyvin...:singing:

Mä oon tässä ollut muutenkin töiden takia sen vuoden jo aevan rikki/poikki/katki/väsynyt että ei yhtään kiva tämmöinen ”lisä”väsymys :arghh:

Mulla piti olla perjantaina neuvola, mutta soittivatkin tänään ja siirsivät huomiselle. Täytynee mainita siellä siis myös tästä väsymyksestä ja varmaa nyt kk tai enemmän myös ollu itsellä flunssaa:sorry: Sanoiko sieltä sulle mitää spessua näihin? :pompus:
 
Kysymys teille, ketkä olette aiemmin olleet raskaana: milloin teillä alkoi maha erottumaan? :)
 
Kysymys teille, ketkä olette aiemmin olleet raskaana: milloin teillä alkoi maha erottumaan? :)

En yhtään muista. Tokassa odotuksessa otin kyllä lähes viikottain kuvia. Täytyisikin kaivella esiin ja katsoa mitä viikkoja elettiin. Toki kun tota omaa mahaa niin ei niin aikasin näkynyt.
 
Kysymys teille, ketkä olette aiemmin olleet raskaana: milloin teillä alkoi maha erottumaan? :)

Omaan silmään alkoi näkyä jo muistaakseni jossain viikolla 10. Tarkkasilmäiset työkaverit huomas 16 viikon jälkeen, mutta monet tajusi vasta joskus 20 viikon jälkeen.

Mun maha ei koskaan ollut (paitsi ihan lopussa) sellainen suoraan rintojen alta alkava vaan se oli tosi alhaalla. Alkuun se näytti vaan tosi pahalta turvotukselta ja siltä että olin lihonut. :rolleyes:
 
Mä oon tässä ollut muutenkin töiden takia sen vuoden jo aevan rikki/poikki/katki/väsynyt että ei yhtään kiva tämmöinen ”lisä”väsymys :arghh:

Mulla piti olla perjantaina neuvola, mutta soittivatkin tänään ja siirsivät huomiselle. Täytynee mainita siellä siis myös tästä väsymyksestä ja varmaa nyt kk tai enemmän myös ollu itsellä flunssaa:sorry: Sanoiko sieltä sulle mitää spessua näihin? :pompus:

Ei sanonut mitään ihmeellistä. Jäi vähän sellainen fiilis, että tää nyt vaan kuuluu tähän.. :shifty:
 
Mulla pamahti maha melkein heti. Tosin turvotusta se taitaa olla. Sisko sano ettei se nyt niin paha voi. Laitoin kuvan ni repes :woot:
 
Mulla on ollut lähes järjestään kavereilla vaikeuksia tulla raskaaksi. Itellä oli myös aikaisemmin 8kk yritystä ilman mitään. Oltiin varauduttu pitkään yritykseen mutta napsahtikin ensimmäisestä raskaaksi. Onko hyviä neuvoja miten kertoa ystäville, jotka ovat yrittäneet paljon pidempään eikä ole vielä tärpännyt? En haluaisi pahoittaa mieltä vaikka tiedän että ovat kyllä iloisia minun puolesta. En tietenkään aio sanoa että heti tärppäsi. Onko parempi laittaa viesti vai kertoa kasvokkain?
 
Mulla on ollut lähes järjestään kavereilla vaikeuksia tulla raskaaksi. Itellä oli myös aikaisemmin 8kk yritystä ilman mitään. Oltiin varauduttu pitkään yritykseen mutta napsahtikin ensimmäisestä raskaaksi. Onko hyviä neuvoja miten kertoa ystäville, jotka ovat yrittäneet paljon pidempään eikä ole vielä tärpännyt? En haluaisi pahoittaa mieltä vaikka tiedän että ovat kyllä iloisia minun puolesta. En tietenkään aio sanoa että heti tärppäsi. Onko parempi laittaa viesti vai kertoa kasvokkain?

Laita mieluummin viesti, jossa tuot esille hehkuttamatta sen, että teillä onnistui. Lämminhenkinen ja toisen osapuolen tilanteen huomioiva viesti antaa vastaanottajalle aikaa reagoida itse ensin rauhassa, ettei tarvi "kasvotusten" yrittää pitää itseä kasassa, jos se on vaikeaa. En myöskään suosittele mitään ultrakuvien julkaisuja facessa. Ne on aika raskaita ottaa vastaan kun uutisvirtaan lävähtää verkkokalvoille tahtomatta satuttavia juttuja. En tietysti tarkoita, että pitäisi kenenkään peitellen elää, mutta hienotunteinen kannattaa olla.

Ihana kun mietit ja haluat ottaa lapsettomien tunteet huomioon :Heartred
 
Mulla on ollut lähes järjestään kavereilla vaikeuksia tulla raskaaksi. Itellä oli myös aikaisemmin 8kk yritystä ilman mitään. Oltiin varauduttu pitkään yritykseen mutta napsahtikin ensimmäisestä raskaaksi. Onko hyviä neuvoja miten kertoa ystäville, jotka ovat yrittäneet paljon pidempään eikä ole vielä tärpännyt? En haluaisi pahoittaa mieltä vaikka tiedän että ovat kyllä iloisia minun puolesta. En tietenkään aio sanoa että heti tärppäsi. Onko parempi laittaa viesti vai kertoa kasvokkain?

Meitä oli kans useampi samaan aikaan yrittämässä. Toisilla tärppäsi paljon aiemmin, ja olivat murehtineet miten kertoa mulle, jolla oli kauiten yritystä takana. Kuulin tämän siis toiselta ystävältä. Itkuhan siinä itsellä pääsi ja kerroin sitten itse näille onnellisille odottajille, että olen tietoinen asiasta ja olen ihan vilpittömän onnellinen heidän puolestaan, niinkuin olenkin. Eli suosittelen kertomaan suoraan, oikeat ystävät on varmasti onnellisia sun puolesta :happy:
 
Takaisin
Top