Helmikuun höpinät

Itse kyllä odottelen vielä sitä onnea ja iloa... Ei millään osaa uskoa siihen, että tästä oikeasti tulee jotain, mutta toki itsellä syynä on tämä mooooonen vuoden lapsettomuustaival. Ehkä huomenna varhaisultran jälkeen hiukan helpottaa _jos_ kaikki on kunnossa ja syke löytyy. Toisaalta haluan luottaa kyllä siihen, että jossain kohtaa tää alkaa tuntua todelliselta, ehkä viimeistään silloin, jos pääsee sinne asti että vauvan liikkeet tuntuu. :Heartred
 
Täytyy sanoa että tästä lopusta 7kk tulee kyllä hupaisaa tuon esikoisen kanssa. Hän tänään koulusta tullessa ensimmäisenä kysyi, että koska se vauva syntyykään. Ja päivälliselle käydessä taputteli mun vatsaa ja totesi "kohta säkin saat ruokaa" :laughing021
 
Kävin eilen ostamassa verenpainemittarin. Mulla itsellä ei koskaan ole ollut ongelmia verenpaineen kanssa, mutta molemmilla mun vanhemmilla on verenpainelääkitys ja raskaushan voi verenpaineisiin vaikuttaa kovastikin, joten aattelin että alan niitä nyt itsekin vähän seurailemaan että tietää missä mennään, ja voi sitten aina neuvola/lääkärikäynneille ottaa kotimittaustulokset verrokiksi matkaan.

Nyt on pari päivää ollut tosi semmonen ei-raskaana-olo. Mahaa ei jomota, ei ole ollut huono olo, ei ole närästänyt, ruoka on maistunut hyvin. Väsyttänyt on varsinkin tänään jonkin verran mutta niin mua yleensä aina väsyttää kun työviikko alkaa olla loppusuoralla. Vähän sitä taas kaipailisi edes jotain oireita että tuntuisi todellisemmalta tämä raskaushomma. :D
 
Ensimmäisiä kommenttejani lokakuisten ryhmässä
Varhaisultraankin aikaa vielä vähän yli kaksi viikkoa, sain sen vasta viikolle 7+4 (suunnilleen). Tavallaan on olo, että on raskaana ja sit toisaalta taas ei tunnu oikein missään. En siis oikein tiedä mitä ajatella, tai mitä uskaltaa ajatella.

Haasteita tuottaa jo täss kohtaa se, että mitä sitä oikein saakaan syödä ja mitä ei.

Verenpaineen uuten voisin itsekin mitata. Mittasin sen huvikseni viikko ennen plussaa, joten on ainakin verrattavaa.
 
Hei tehdäänkö uusi kuukausiketju vai muokkaanko vaan ketjun otsikon?
 
Sanoisin että uus ketju? Muuten jos tätä joka kuukausi vaan nimeää uusiksi niin on kohta niin pitkä että menee ihan jumiin. :rolleyes: Ja saattaa olla hauskaa joskus vilkuilla että onko nää sekakaiset tarinointien aiheet kovasti muuttuneet sitä mukaa kun raskaudet etenee.
 
Takaisin
Top