Tsemppiä! Toivotaan hyviä uutisia meille molemmilleTänään varhaisultraan. JännittäääMiten tässä työpäivän vielä malttaa oottaa.
Vähä alkanu olla jotain pahoinvoinnin tyylistä etovaa oloa. Varsinki yöllä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä! Toivotaan hyviä uutisia meille molemmilleTänään varhaisultraan. JännittäääMiten tässä työpäivän vielä malttaa oottaa.
Vähä alkanu olla jotain pahoinvoinnin tyylistä etovaa oloa. Varsinki yöllä.

Oletteko muut aloittaneet jo tai syöneet jo ennen plussaa raskausajan vitamiinilisää? Mä kävin heti samana päivänä hakee apteekista taas kun plussasin. Onneksi ei vielä ole esikoiselta tullut kyselyä miksi syön niitä.![]()

Innolla odotan miten töissä sujuu, kun on aika eritteiden täyteistä.Oletteko muut aloittaneet jo tai syöneet jo ennen plussaa raskausajan vitamiinilisää? Mä kävin heti samana päivänä hakee apteekista taas kun plussasin. Onneksi ei vielä ole esikoiselta tullut kyselyä miksi syön niitä.![]()
)
jännittää jo nyt, kun tuntuu, että oireet vähentyneet ja lisäksi tosiaan tuli poltettua tupakkaa vielä viikko plussaamisen jälkee ennen kuin pääsin kokonaan eroon 
onneksi kumminkin saanut vähennettyä 6-10 kupista 3-5 kuppiin päivässä jo 
Vielä kun osaisi kahvia vähentääonneksi kumminkin saanut vähennettyä 6-10 kupista 3-5 kuppiin päivässä jo
![]()
Sitten kun mulla on 30v-synttärit niin ajattelin kyllä sallia itselleni pari tölkkiä maxia. 
nyt kokis jäänyt, koska siitä tullut vähän paha olo, mutta kyllä mä kahvia juon. Vielä ainakaan ei ole kahvi tökkinyt. Edellisessä kahdessa siirryin hyvin nopeasti alun jälkeen juomaan teetä, koska kahvi oksetti.
esikoinen pääsee just kohta koulusta ja mummi palauttaa pienemmän välipalan jälkeen. Olen ihan valmiiksi jo ranteet auki kun en voi vaan kaatua sänkyyn nyt nukkumaan 

Toivottavasti pahoinvointirannekkeista on apua. Uskoisin kyllä, että voit huoletta syödä Postafeniakin, ei sitä muuten olisi sinulle suositeltu.

Miten teillä on miehet suhtautunut? Mun oli pakko tosiaan jo kertoa pomollekin että saan ees vähän työreissuhelpotuksia. Seuraavilla kolmella viikolla kyllä jokaisella joku pakollinen reissu. Saa nähdä miten tässä selvitään 

muuten me ollaan aina oltu silleen läheisiä, mä tarvitsen paljon pientä huomiota ja läheisyyttä päivittäin ja osaan kyllä hakea sen. Ja kyllähän hänkin tekee aina joskus aloitteita.
mutta enemmän näyttää kaikilla muilla teoillaan ja olemisellaa rakkauden.
ihan aina ne ei ole ollut näin hyvin ja paljosta saan kyllä olla kiitollinen