Hankinnat

Bumpriderin seisomalaudan mainostetaan käyvän kaikkiin vaunuihin/rattaisiin. Meille tuli just tänään postissa Bumpriderin sit-malli, eli siinä on myös pieni istuin. Ei olla vielä kokeiltu. Meillä on Brion Smilet vaunuina/rattaina.

Nyt on eka lyhyt seisomalautakokeilu istuimen kanssa tehty. Siitä saa näppärästi istuimen poiskin, mutta meillä istuin markkinoitiin poitsulle mopona ja hänkös innostui, eli luulen ettei pelkkä seisomalauta saa häntä innostumaan kyytiin.
Runkoon pistettiin vaunukoppa ja sinne laitoin 8 kg:n kahvakuulan painoksi(tyhjillä vaunuilla meinaa keikata helposti). Kävelytie oli jäinen ja sohjoinen, mutta ihmeen hyvin kulki lauta siinä sohjossakin.
Työntöasento jää himpun könölle, eli ei ihan optimaalinen, kun ois edes himpun pidempi työntöaisa vaunuissa, niin vois olla paljon helpompi. Ihan ok eka kokemus.
 
Meillä vielä pinnasänky ja muut odottavat että pääsevät isompaan asuntoon, toukokuun puolivälissä päästään muuttamaan. Ihana alkaa laittaa kotia tulevalle.
 
Äitiyspakkaus noudettu eilen ja yhdessä tulevan isosiskon kanssa avattu. Oli viime vuoden pakkaus, mutta tykkään kyllä kovasti. Mukavan värikkäitä bodyja! :happy: Pitäs kaivaa jostain varaston perältä vaunut ja tsekata missä kunnossa on. Sit sänky yms. kasata joskus kesäkuun puolella ku saa makkarista työpöydän pois. Onhan tässä vielä aikaa. :happy:
 
Mä oon aika pitkälle laittanut kaiken jo, vielä puuttuu jotain pieniä hankintoja.. mulla on tunne että syntyy ajoissa niin pakko laittaa kaikki valmiiksi jo [emoji23][emoji23] Mutta voihan se sitten vaikka ylite mun tuurilla..
 
Täälläkin äitiyspakkaus noudettuna ja edellisvuodenhan se oli. Kovasti toivoin uutta, mutta ei voi mitään.. Kivoja juttuja tossakin on.

Olenko muuten yksin harmitukseni kanssa siitä seikasta, että astiasto jäi pois ja sen tilalle tulee jälkitoimituksena kuumemittari? Koska tässä viimevuotisessa pakkauksessa se mittari on ihan vakionakin ja nyt sellainen tulee vielä toinenkin. Jokseenkin typerää minusta. :shifty: Tietenkin jos jälkitoimituksena tulisi korvakuumemittari, niin eri asia, mutta vähän epäilen mahtaako olla niin hieno peli kyseessä.
 
Mä olin jostain lukevinani että ei olis sama kuumemittari joka aiemmissa pakkauksissa on, mutta en kyllä varmaks uskalla sanoa. Epäilen kanssa et olis sentää korvakuumemittaria laittanu :D
 
Mä olin jostain lukevinani että ei olis sama kuumemittari joka aiemmissa pakkauksissa on, mutta en kyllä varmaks uskalla sanoa. Epäilen kanssa et olis sentää korvakuumemittaria laittanu :D

Juu niin mäkin luin, mutta ei se kyllä vähennä harmitusta yhtään. Kaapissa on ennestään kolme digitaalista mittaria, enkä tarvitse kahta lisää. :grin Oliskohan ollut järkeä että mittari olis korvaavana tuotteena vuoden -18 pakkauksissa (joissa sitä ei ennestään ole) ja viimevuotisiin olis tullut jotain muuta. Minä vaan kysyn..
 
Meillä on esikoisen jäljiltä Gessleinin F6- yhdistelmävaunut ja ne on olleet ihan huiman hyvät. Niillä pyöritään sekä maaseudulla että kaupungissa, niin vaihdettavat etupyörät on ollu ihan älyttömän kätevät! Kääntyvät pikkurenkaat tekee vaunuista kätevät kaupungissa ja bussissa ja isommat renkaat on ihan ehdottomat talven loskakeleissä ja huonommilla teillä. Samoin heittoaisa on ollut todella kätevä käytössä. Nyt ei viitsisi vaihtaa tupliin, kun Gesslein ei sellaisia käsittääkseni tee, katsotaan nyt sitten kuinka esikoinen jaksaa kävellä tai pyöräillä mukana.
 
Myykää joku mulle se pöllömakuupussi? :D en ottanu pakkausta mut haluisin sen pussin silti! :)
 
Mulla oli 1 kuumemittari... lautanen tulee kuulema jälkitoimituksena.
 
Siinä pakkauksen kirjeessä oli vähän jännästi muotoiltu toi asia.
Lehdissä luki ettei tulisi lautasta. Mutta Kela on Kela... :D
 
Ihanaa! HM:ltä tilasin imetysvaatteita viel vähä lisää, ku ei tosiaa ollu viel ku pari toppii ja liivejä. Nyt on sit jo hyvin vaihdella paitoja :) ja kaikki oikeen kokosia ! Vaik netistä tilatessa saa aina vähä jännittääkki mite istuu. Tosi ärsyttävää vaa ku nälkä kasvaa syödessä tässäki hommassa ja kohta käytävä iha liikkeestä vaatetta viel itelle ja vauvalle ku sain 150e lahjakortin sinne synttärilahjaks reilu viikko sit :D( t.shoppailuholisti)
 
Ihanaa! HM:ltä tilasin imetysvaatteita viel vähä lisää, ku ei tosiaa ollu viel ku pari toppii ja liivejä. Nyt on sit jo hyvin vaihdella paitoja :) ja kaikki oikeen kokosia ! Vaik netistä tilatessa saa aina vähä jännittääkki mite istuu. Tosi ärsyttävää vaa ku nälkä kasvaa syödessä tässäki hommassa ja kohta käytävä iha liikkeestä vaatetta viel itelle ja vauvalle ku sain 150e lahjakortin sinne synttärilahjaks reilu viikko sit :D( t.shoppailuholisti)

Millaisilla luukkusysteemeillä ostit? Katselin hm:n netistä et niillä on uudenlaisia paitoja ja mekkoja. Mut en tiiä uskaltaako tilata jos ei sit ole toimiva. Itse tykkään eniten boob merkin luukkusysteemistä, mut ne vaan on niin kalliita et en tiiä raskiiko tilata.

Kerro sitte millaisia on kun tulevat :)
 
Noita Boobin paitoja ja mekkoja liikkuu tosi paljon käytettynä. :) Mulla on suurin osa imetysvaatteista Boobin ja oon kyllä tykännyt. :)

Jollain muullakin valmistajalla oli samanlainen imetysratkaisu, mutta en nyt muista kenellä. :/
 
Millaisilla luukkusysteemeillä ostit? Katselin hm:n netistä et niillä on uudenlaisia paitoja ja mekkoja. Mut en tiiä uskaltaako tilata jos ei sit ole toimiva. Itse tykkään eniten boob merkin luukkusysteemistä, mut ne vaan on niin kalliita et en tiiä raskiiko tilata.

Kerro sitte millaisia on kun tulevat :)

Noi on kietasupaitoja suurin osa:toppeja ja pitkähihasia. Nois on monessa tommone rintojen alle yltävä alustoppi ja sit on pari tommosta missä on se reikä siel rinnan sivulla. Yhessä pitkähihaisessa kietasupaidassa ei oo mitää lyhyttä alustoppia, aattelin pitää sen kaa normi imetystoppia siel alla tai iha vaa liivejä. Ja yks t-paita iha perus 2-osanen,et pienenpää yläosaa vaa nostetaa eestä ni ei koko helma nouse :) tosi käteviä mun mielestä ku koitin ! Toiv.tosta nyt jonku tolkun sait :D
 
Takaisin
Top