Joulukuiset 2018

Tänään pärähti plussa vihdoin, yli vuosi yritettiinkin :)
Esikoinen nyt vuosi ja 5kk eli 2016 marraskuinen.
Ihan puulla päähän lyöty ja tuolta kuumeiluklubeilta siirryn tänne höpisemään ja lukemaan :)
Huomenna varaan neuvola-ajan, katsoin nettilaskurista että laskettuaika olisi 14.12 mutta tosi epäsäännöllinen pitkä kierto aina ollut niin vaikea sanoa..

Tervetuloa uusille plussanneille! :joyful:

Salaiselle puolelle liityn mukaan heti kun viestimäärät tulee täyteen. Esikon marraskuu2015 ryhmässä on myös vielä aktiivisuutta mutta itse olen jättäytynyt sieltä taka alalle kun masennus iski päälle tän pitkän yrittämisen aikana.
Muutenkin on ollut kausia että foorumia tulee selailtua päivittäin tunti kaupalla ja sit saattaa mennä viikko tai jopa kuukausi ettei edes käy lukemassa toisten viestejä. :bag:

Voih pitäisi muistaa tilata itselleenkin hammaslääkäri! Jonot on kyl kamalan pitkiä mutta onneksi meillä raskaana olevilla on "etuajo oikeus" :wink ja saadaan ajat nopeammin kuin muut.

Kiitos vastauksista, ehkäpä uskallan hyvin mielin mennä lekurille, tai tosiaan niin hyvin mielin ku tommoseen voi vaan mennä.. :meh:

Heippa kaikille, en kyllä uskalla vielä tänne jäädä juttelemaan kun tuo testi ei kovin vahvaa plussaa vielä näytä. Mitä olette mieltä?? Nyt on ilmeisesti jo 4+1 ja viiva noin haalea? Mistä voi johtua? Viime raskaudessa oli näillä viikoilla jo melkein saman vahvuinen, se kyllä meni kesken mutta tuskin siihen liittyy. Tämä testi otettu tänään aamulla noin tunti heräämisen ja ekan pissan jälkeen, kun en heti aamulla pystynyt testiä tekemään. Kaameeta tää piinailu

Liitteet

• 6F5B194B-8673-40BA-BF9D-0A4B036514A5.jpeg
    6F5B194B-8673-40BA-BF9D-0A4B036514A5.jpeg
    858 KB · Katsottu: 57
Onnea Kaitsu! :Heartred

Sara80, kyllä tuo musta noille viikoille on hyvä viiva ei-ekasta aamupissasta. Vissiin nuo testit näyttää myös haamuja helposti, mutta kyllä tuo mun mielestä plussa on. Onnea! :)

Onpas täällä uusia - tervetuloa mukaan ja tarrasukkia meille kaikille! <3

Hammaslääkäristä - eiköhän hammaslääkärissä ja hampaanpoistossa voi käydä, jos kuulemma tekevät vatsaontelon tähystyksiäkin alkuraskauden aikana! Melkoista tämä
nykylääketiede :dead:

Yhden päivän olin pois ja tännehän on tullut uusia ihan pilvin pimein ja salainen puolikin kuulemma avattu! :joyful: Äkkiä kurkkimaan josko sinne jo pääsisi mukaan...

Heitetääs ilmoilel tällänen lisä jänskätys idea että onkos kellään suvussa kaksosia?

Meillä on nyt yhden sukupolven yli hypänny kaksosien tulo joten extra jönskätys täällä päällä. Molemmilla puolilla suvussa kaksosia :bored:

Heippa kaikille, en kyllä uskalla vielä tänne jäädä juttelemaan kun tuo testi ei kovin vahvaa plussaa vielä näytä. Mitä olette mieltä?? Nyt on ilmeisesti jo 4+1 ja viiva noin haalea? Mistä voi johtua? Viime raskaudessa oli näillä viikoilla jo melkein saman vahvuinen, se kyllä meni kesken mutta tuskin siihen liittyy. Tämä testi otettu tänään aamulla noin tunti heräämisen ja ekan pissan jälkeen, kun en heti aamulla pystynyt testiä tekemään. Kaameeta tää piinailu

Mä olen myös kriiseillyt hailuran plussani kanssa, sitte kattelin täältä foorumilta kaikkia plussatestejä ja totesin niiden olleen samalaisia kuin omani. Mäkin sain viineraskaudessa vanhvemnat plussat kunnes tajusin et testit oli hetkempiä...
Kyllä plussa on aina plussa!

PauliinaS, teillähän on jännät paikat :)

Mun isoisä oli kaksonen ja sai itse kaksi tätiäni kaksosina. Tätien lapset on kaikki yksittäisiä ja myös muiden tätien ja setien lapset, joten taitaa jäädä tämä sukupolvi myös ilman kaksosia. Mahdollisuus on meillä onneksi aika pieni. Se olisi kyllä shokki! Yksi riittää oikein hyvin.. :hilarious:

Meillekin riittäis ihan hyvin, että yksi saatais syliin asti. :hilarious: Mutta eipä ole kummankaan suvussa kaksosia, joten tuskin osuu omalle kohdalle. :grin Mut Pauliinalla tosiaan jännät paikat. :nailbiting:

Tervetuloa uusille! Meitä alkaa olla jo kiva määrä.

Meillä ei ihan lähisuvussa kaksosia, pikkuserkkuja ja sitten on muutenkin ollut mutta.en muista miten kaukana. Ei kuitenkaan suuri riski. Tässä vaiheessa ihan yksi riittäisi :) Perjantaina selviää, mutta eiköhän siellä vain yksi jos jotain on.

Meilläkään ei pahemmin suvussa ole kaksosia, äitini mainitsi joskus että hänen suvussaan on jotkut mut nyt en muista että kuka :D

Meillä on suvussa paljon kaksosia. Mun veljet on kaksoset, miehen isä on kaksonen ja isän siskolla on kaksoset. Luin että "riski" kaksosille kulkee äidin puolelta. Äitini puolelta pitäisi kaksosten hypätä mun yli, mutta ken tietää...

Meille riittäisi kyllä myös ihan yksi kerrallaan :D

Meillä ei ole suvussa ollenkaan kaksosia, mutta itse olen 6 vuotta sitten ollut raskaana ja oottanut kaksosia joka päätyi keskenmenoon molempien osalta. Mietittiin mistä ihmeestä nämä saivat alkunsa kun ei silloisen miesystävänkään suvussa ole kaksosia..

Kiva kun tännekin saadaan uusia plussanneita, onnea kaikille! :) Itellä jotenkin sellanen välivaihe menossa ennen ar-ultraa, oon yrittänyt oikeastaan olla ajattelematta koko raskautta. Stressaa vaan niin paljon että onko kaikki hyvin, vaikka toisaalta ei ole mitään oireita, että miksi ei olis.. Ehkä aktivoidun täälläkin sitten vähän enemmän sen ekan ultran jälkeen. :)

Millä viikolla kannattais mennä ar ultraan? Haluaisin tällä kertaa käydä ajoissa varmistamassa että kaikki hyvin.

Mulle viime raskaudessa sanottiin, että vk 7 on luotettava viikko, niin varmasti näkyy sydämen syke. Jotkut ovat olleet jo vk 6 ja näkynyt silloinkin hienosti. Itse ajattelin mennä heti 7 viikolla. Viime vuonna kävin 6+2 jolloin syke periaatteessa jo pitäisi näkyä mutta minulla ei näkynyt. Gynekologi sanoi, ettei pitäisi olla syytä huoleen. Menin uudelleen seuraavalla viikolla 7+3 jolloin todettiin että kehitys oli pysähtynyt juuri 6+2.

Muokattu viimeksi:
Takaisin