Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helsingistä saa varhaisultria vaikka samana päivänä :)

Tutustuinkin jo tarjontaan, mutta töiden puolesta en pysty enää tällä viikolla irtoamaan 10 - 18 välillä minnekään ellen sitten siirrä perjantain neuvola-aikaa. Varaan ajan todennäköisesti ensi maanantaille.

Vielä jatkuu verinen vuoto. Outoa kuitenkin ett kipuja ei ole ja raskausoireet eivät ole kadonneet.
Soittelin omaan neuvolaan ja sieltä laittoivat lähetteen gynen polille. Huomenna pitäisi olla sielt yhteydessä.
Ärsyttää tällainen kun ei tiedä missä mennään. Ei pysty edes harkassa ajatella selkeästi :(

Vielä jatkuu verinen vuoto. Outoa kuitenkin ett kipuja ei ole ja raskausoireet eivät ole kadonneet.
Soittelin omaan neuvolaan ja sieltä laittoivat lähetteen gynen polille. Huomenna pitäisi olla sielt yhteydessä.
Ärsyttää tällainen kun ei tiedä missä mennään. Ei pysty edes harkassa ajatella selkeästi :(

Oon käsittäny että erilaiset vuodot on alkuraskaudessa tosi yleisiä. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Hyvä, että pääset polille tarkistamaan tilanteen!
Toivottavasti on harmitonta vuotoa, mitä on monella alkuraskaudessa.

Mulla oli oviksesta lähtien epäilyjä että nyt tärppäsi. Valkovuotoa tullut reilusti, tissit arat (on kyllä aina ennen menkkojen alkuakin), mutta yks yö heräsin siihen että tisseihin sattui sikana! Kohdun olemassa olon jotenkin tiedostanut koko ajan ja ala vatsaa nippaillut.
Yököttänyt jos ei ole syönyt.
Nyt rv 4+3, väsymys on kamalaa, kahvi ei maistu mutta muuten voisin syödä koko ajan :D Mies on nyt jo sitä mieltä että se tulee varmaan hulluksi mun raskauden aikana :D :D

Onkohan syytä huolestua kun seksin jälkeen vähän tihuttaa jotakin ruskeanpunertavaa vuotoa, ei kai sillä nyt keskenmenoa saa aikaan? :(

Vuoto on yhdynnän jälkeen raskaana ollessa hyvin yleistä. Kohdunsuu ja limakalvot ovat herkkiä ja turvoksissa. Luin näitä kerran pitkään netistä, kun säikähdin samassa tilanteessa. Kaikkialla sanotaan, että seksillä ei voi saada keskenmenoa aikaan. Ja kun vauva mahassa on isompi, niin se jopa pitää siitä, sillä se saa samat mielihyvähormonit kuin äitikin.:love7

Vuoto on yhdynnän jälkeen raskaana ollessa hyvin yleistä. Kohdunsuu ja limakalvot ovat herkkiä ja turvoksissa. Luin näitä kerran pitkään netistä, kun säikähdin samassa tilanteessa. Kaikkialla sanotaan, että seksillä ei voi saada keskenmenoa aikaan. Ja kun vauva mahassa on isompi, niin se jopa pitää siitä, sillä se saa samat mielihyvähormonit kuin äitikin.:love7

Näin juuri! :)

Tosin sen verran lisättävä, että seksi voi olla joissain tilanteissa huono raskauden suhteen, esim. kun mulla oli veristä vuotoa (siis aika runsasta päivittäin ), niin silloin lääkärin ohjeistus oli, ettei seksiä, kunnes tilanne tasaantunut. :)

Mutta muuten seksi on hyväksi raskaanakin ja seksin jälkeinen tuhru on ihan normaalia! :)

Kiitos teille <3 jotain näin ajattelinkin, kun alkoi heti sen jälkeen. Eipähän tässä vaiheessa muutenkaan millekään mitään voi, mutta toivotaan nyt että kaikki hyvin :)

Suppu uskoisin että limakalvoilta tulee, mut ite ehkä sinuna pitäisin nyt varuilta vähän aikaa taukoa seksistä. Kannattaa ostaa vaikka vagisania, niin saa limakalvot taas kondikseen, tai jollain Aqualan oililla vaikka öljytä :) Mulla tuli esikoisesta rv 17 muutamien pyyhkäisyjen verran kirkasta verta ja kovotteli mahaa, olin ihan paniikissa mutta osoittautui sitten olevan vaan limiksiltä. Orgasmi voi aiheuttaa kohdun supistelua.

Myös Ceridal öljyä voi käyttää seksiin, se on hajuton, mauton, väritön yms..

Tänne on rantautunut "vihdoin" pahoinvointi.. ja päänsärky, jonka tosin luulen johtuvan kahvinpuutteesta.
Miehen kanssa tästä juteltiin, ja hän kysäisi, että voiko tämä kestää parikin viikkoa. Vähän naurahdin ja totesin, että edellisessä kesti 4 kuukautta :yuck: parin viikon pahoinvointihan olisi miltei unelma :hilarious:
Ja rv 7+2

Tähän asti olo on ollut oireeton, mutta tänään 5+1 iski turvotus, joka nousi ylös rintalastaan asti. Tuntui ettei sisälmykset mahdu kylkiluiden sisään. Toivottavasti laskee yhtä pian kuin nousikin.

Tähän asti olo on ollut oireeton, mutta tänään 5+1 iski turvotus, joka nousi ylös rintalastaan asti. Tuntui ettei sisälmykset mahdu kylkiluiden sisään. Toivottavasti laskee yhtä pian kuin nousikin.

Veden juonti ja kevyt liikkuminen auttaa turvotukseen. Eli vettä, vettä ja vielä vähän vettä!

Onko muilla sellasta alavatsan polttelua? Se on jännä tunne. Vähän ku olis tulossa ihan jäätävän hirvee mahatauti mutta polttelu on vaan eri kohassa (alempana) :D

Siis voi moro että VÄSYTTÄÄ! Iski kuin moukari, en muistanutkaan miltä tämä tuntui. Lenkillä puuskutin ku höyryveturi. Ja viikkoja vasta 5+5. :D

Tää väsymys :oops: kun aattelin et johtuu ton esikoisen herättelyistä , mutta nyt viikko unikoulua takana ja poju nukkuu yöt yksin omassa huoneessaan tyytyväisenä ja me miehen kanssa omassa ja mä oon silti kaksien päikkäreiden tarpeessa itse.
Rv 6+6

Muokattu viimeksi:
Takaisin