Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Käytän yrttejä ruoanlaitossa, eli kokonaismäärältään niin vähän, ettei sillä ole merkitystä. Yrttiteetä jms valmisteita ei pitäis käyttää päivittäin niin, että yrttejä tulee isoja määriä.
Mä oon vadelmanlehtiteetä käyttänyt kahdessa viime raskaudessa. Ei ainakaan huonoa tehnyt! :) ponnistusvaiheet on olleet nopeita ja tehokkaita, ja oon palautunut nopeasti. Aion juoda tälläkin kertaa.
Mä join kanssa loppuraskaudesta :) Muistelenko oikein, että siinä oli jotain määrärajoituksia ekan ja tokan kolmanneksen aikana?
Suositus on muistaakseni kolme kuppia päivässä max.Mä join kanssa loppuraskaudesta :) Muistelenko oikein, että siinä oli jotain määrärajoituksia ekan ja tokan kolmanneksen aikana?

Hyvä juttu! Mietinkin, että ompas mennyt oudoksi se kieltolista :) Eli jatkossakin voi käyttää tuoreita yrttejä niinkuin ennenkin.
. Enkä ole edes ollut erityisen pahoinvoiva! Hajut vain tuntuu voimakkailta ja pääsee yllättämään.