Rakenneultra

Meillä on rakenneultra 9.2. Tuntuu pitkältä ajalta nähdä pikkuinen uudelleen. Onneksi meillä on sentään kotidoppler niin voidaan kuunnella edes [emoji4]

Rakenneultra on vasta 8.2. Joten tässä joutuu vielä yli kuukauden odottelemaan seuraavaa kurkistusta. Ellei sitten parin viikon päästä oleva neuvolalääkäri ultraa...

23.1. olis rakenneultra. Saas nähdä kuinka liikkuvainen kaveri sitten löytyy - jo ekassa ultrassa heilui kovasti ja tällä viikolla terkkarilla oli vaikeuksia saada sydänääniä kuulumaan kun ei pysyny paikoillaan. Minkähänlainen vilpertti meille on oikein syntymässä.. :grin

8.2 on rakenneultra :) Eli aika tasan kuukauden päästä. En millään malttaisi odottaa!

Meillä on ru 25.1 eli tasan viikon päästä torstaina!! Jännitän kanssa tosi kovasti, että mitä kaikkea siellä tulee vastaan, mutta tähän asti kaikki mennyt tosi hyvin. Me ollaan saatu paljon pojan vaatteita, kun veljelle syntyi vuosi sitten poika, mutta joukossa on myös paljon neutraaleja värejä niin eiköhän niistä alkuun saa jotakin. Mun mielestä keltanen, ruskee tai tumman punanenki käy kummalle vaan. Sittenhän noita vaatteita on valkosena aika paljon. Poika fiilis on kyllä itellä, ekassa ultrassa hoitaja sano, että on pitkät jalat ja anopin kanssa me bongattiin kuvasta heidän suvun alahuuli, eli isäänsä tullut ainaki :)

Keskiviikkona käytiin rakenneultrassa. Terve poika kasvaa kovaa kyytiä :Heartblue Tuolloin oli viikot 20+5, mutta vastasi kooltaan n. 1vko isompaa :woot:
Noh, nyt saap karsia sitten vaatevarastosta kaikki miehen siskon tytön vaatteet hiiteen - vaikka toki se poikakin saa mekkoja käyttää jos tahtoo :hilarious::hilarious::hilarious:

Ultra takana ja poika tännekin on tulossa. Pikkuisella on kaikki hyvin ja kovasti liikusteli masussa. :Heartblue

MaryJane, samoilla linjoilla ollaan. Pieni toive oli tytöstä, mutta onneksi en pettynyt ollenkaan vaikka näin hieman pelkäsin tapahtuvan. :)

Ultra takana ja poika tännekin on tulossa. Pikkuisella on kaikki hyvin ja kovasti liikusteli masussa. :Heartblue

MaryJane, samoilla linjoilla ollaan. Pieni toive oli tytöstä, mutta onneksi en pettynyt ollenkaan vaikka näin hieman pelkäsin tapahtuvan. :)

Minä hieman petyin ja kyyneleetkin tirahti. Nyt kun muutama tunti kulunut niin alkaa jo helpottaa.

Ihmetyttää oma reaktio asiaan, vaikka nythän mulla sitten olisi tyttö ja poika, eli täydellinen kombo. On ne hormonit ihmeellisiä et mielialat heittää miten sattuu!

MaryJane, sullahan todellakin on sitten täydellinen kombo! [emoji173] Kyllä se onneksi muuttuu! :)

Ultra ohi. Kaikki näytti olevan hienosti. Poikaa sieltä lupaili tulevaksi :)
Pitää vähän sulatella tuota poikaa kun esikoinen on tyttö ja hieman ehkä olisin toivonut että toinenkin olisi ollut tyttö. Tärkeintä kuitentekin että kaikki on hyvin :Heartred
Mulla oli aikoinaan samat fiilikset!!! Nyt yhden tytön ja kolmen pojan jälkeen (nt-ultrassa meille veikkailtiin neljättä poikaa) olen vaan hyvilläni, että saatiin molempia merkkejä.

Olisi voinut tällä kaavalla käydä niin, että olis ollut vaikka 5 tyttöä tai 5 poikaa. Kyllä ne eri sukupuolet vaan rikastuttaa perhettä.

Ja meidän tyttö- poika kombo on vaan niin söpistä seurata. Haluavat nukkuakin vierekkäin.

Tuntuu että tosi monelle on tulossa poika :) itse toivotaan poikaa, mutta ei se tyttökään haittaa :D ultra 1.2 siihen asti pitäisi odotella.

Takaisin