Rakenneultra

7.2. Annettiin aika rakenneultraan :) ja halutaan tietää sukupuoli. :)
 
Meillä ru 6.2. Eniten jännittää onko kaikki hyvin. Sukupuolikin toki kiinnostaa, vaikka ei ole tarkoitus kaikkia vaatteita ja tavaroita ostaa pinkkiä jos tyttö ja sinistä jos poika. Nytkin ostettuna jo vaatteita, jotka on aika sukupuolineutraaleita. Mulla ei oo mitään tyttö tai poikaoloa, että ihan yhtä yllättynyt olen, kumpi vaan tulee. Halutaan ne se kuitenkin tietää, jos ultraaja sen näkee, oon mä sen verran utelias.
 
Täällä ois ru 17.1. jolloin viikot 20+5. Sitä ennen on ultra tän kuun lopussa ja neuvolan täti kyseli edellisellä kerralla josko hän saisi harjoitella katsomaan sitä sukupuolta :) Eli jonkinlainen arvaus saadaan vielä tänä vuonna ja sit haetaan varmistusta rakennultrasta :wink
Mulla on vahva tunne, että kaikki on muutoin hyvin. En siis osaa jännittää sen puolesta.

Viimeksi muuten kuunneltiin sykkeitä ja se heitteli siinä 145-170, tyttöähän se meinais noilla korkeilla sykkeillä? :p Mies on ollut alusta asti sitä mieltä et poika tulee :hungry:
 
Meillä ru ystävänpäivänä, 14.2. Ja ehdottomasti halutaan tietää sukupuoli. Pääasia tietysti että kaikki hyvin. :)
 
Täällä ois ru kans 2.2. Sukupuoli halutaa kyl tietää jos vaa suostuu sen näyttämää :) saas sit nähä kumpi osuu oikeesee, mie vai mies :)
 
Mulla on ru 5.2. :)
 
Rakenneultra 19.1 Enää siis kuukauden verran odottelua. Toivottavasti on sikiö siinä asennossa että näkee kumpi olisi todennäköisesti tulossa. :)
 
Mulla 25.1 ru. Enään 5,5vkoa :D halutaan myös tietää sukupuoli arvio. :)
 
Meillä on 12.2. Ellei muuteta aikaa kun silloin on loma. Lähdetään käymään anopin luona toisella puolella Suomea, eikä olla vielä päätetty lähtöpäivää.
 
15.2 saatiin aika RU :) tälläkertaa aion selvittää sukupuolen.
 
Mieheltä kun kysyin tosta sukupuolesta, niin kehui vaan että kannattaako sitä selvittää kun kaikkihan on nykyään henkilöitä vain :D :D no joo ollaan tätä sukupuolineutraalia vastaan liiotelluissa määrin vastaan..
 
Mieheltä kun kysyin tosta sukupuolesta, niin kehui vaan että kannattaako sitä selvittää kun kaikkihan on nykyään henkilöitä vain :D :D no joo ollaan tätä sukupuolineutraalia vastaan liiotelluissa määrin vastaan..

Niin ja sitten synnärillä 'Onnittelut, saitte henkilön!' :laughing021
 
Ei minusta kukaan sanonut synnärillä minulle, että minulle on syntynyt poika. Ilmeisesti minua pidettiin sen verran fiksuna, että tajusin sen sanomattakin. :laughing001
Ilmeisesti on olemassa siis todella tyhmiä synnyttäjiä, kun pitää vielä erikseen synnytyksen jälkeen kertoa, että se poikalapsi tosiaan tuli ulos.
 
Takaisin
Top