Ultrassa käyty ja omaa pikku prinsessaa luvattiin kaikki oli hyvin, ja tosi mukava kätilö oli. Niin iloinen sitten meillä on kummatkin kun esikoinen poika:)
Rakenneultra ohi ja hyvänkokoinen, vilkas pienokainen löytyi. Lääkäri antoi varovaisen arvion pojasta, mitä osasin odottaakin kun ollu jotenkin enemmän poikafiilis tässä viime aikoina, mutta salaa kuitenkin toivoin tyttöä hieman enemmän. Kauheaa sanoa näin, mutta en vaan voi tunteelleni mitään. Vähän vaan jännittää suodaanko meille tyttöä tämänkään jälkeen kun ollaan aika miesvaltaisista suvuista kumpikin.. Noh, aika näyttää. Kaikki rakenteet ei näkyneet kunnolla, joten kontrollia luvassa - hyvä kun ollaan tarkkoja ja seuraillaan.
Meillä kanssa oli eilen rakenneultra ja tervettä tyttöä lupailivat sieltä. Pikkunenkin jäi kiinni potkimasta mun rakkoa joka tuntuu olevan sen lempipuuhaa päivisin! Esikoinen tulossa ja innoissaan odotetaan tulevaa prinsesaaa perheeseemme
Meillekin eilen hyviä uutisia ja tervettä tyttöä lupailtiin :) Esikoinen on poika, joten olen ehkä liiankin innoissani tästä tytöstä :D En vaan yhtään kuvitellut vauvaa tytöksi.
Ultrassa kaikki hyvin, toinen poikanen tulossa mielettömän helpottunut olo, nyt voi vähän hengähtää. Seuraava ultra varattiin rv37 painoarviota varten (esikoinen oli isohko vauva 4430g)
Kadonnut miksi tuo painoarvio tehää sulle sillo rv37? Oliko vaikea synnytys ison koon vuoksi? Mullei oo puhuttu painoarviosta mitää missää vaiheessa vaik esikoispoika oli 4444g. :O pääsisköhä iteki ku pyytäs jos eivät ite ehota, ei sen kokosen punnertamine ulos mitää helppoo oo :s
Synnytys meni iha hyvin, mut meni melkee 2vko yli lasketun ajan ni tällä kertaa ei varmaa anneta mennä niin pitkälle, jos on samaa koko luokkaa. Kätilö ite ehdotti painoarviota. Olin sillo esikoisestakin, mut se arvio meni yli kilolla pieleen
Muoks. Kantsii pyytää arviota, iha varmasti säkin pääset kun esikoinen kans ton kokonen :) toki ne voi neuvolastakin sen lähetteen tehdä myöhemmin, toi kätilö vaan varas jo valmiiks
Minullakin viikolla 36 painoarvio oman pienen kokoni vuoksi. Mies, hänen tytär ja sisarukset olleet kaikki yli 4kg syntyessään, joten tälläkin varmaan vaikutusta kun sitä kyselivät.