Huomenna ois eka neuvola ei kauheesti kiinosta meno kun jo kolmas ensikäynti tälle vuodelle.
Tunnistan tuon tunteen hyvin Minni! Itsellä kans monta keskenmenoa takana ja tympii täytellä kaikenmaailman päihdekyselyitä miljoona kertaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenna ois eka neuvola ei kauheesti kiinosta meno kun jo kolmas ensikäynti tälle vuodelle.
Mulla on ollut nyt useamman päivän paniikki siitä, että kaikki ei olekaan hyvin. Omista oireista oikeastaan turvotusta, ajoittaisia vihlontoja ja tissiturvotusta & nyt lieventynyttä kipua lukuun ottamatta ei ole oikein mitään oireita enää. Luin noita tämänkin ryhmän muutaman henkilön kirjoituksia siitä, että olikin loppunut alkion kasvu ja olikin ollut kohtu tyhjä yhtäkkiä... Niin minä en pysty olemaan ajattelematta, että jokin on mullakin vialla.
Soitin eilen neuvolaan ja neuvolantäti soitti takaisin, hän ei juuri kysellyt, vaan hänelle sopi, että tulen käymään. Sain lyhyen ajan perjantaille, ja lupasi ultrata, että saan mielenrauhan. En millään ois kestänyt 10.1. asti, jolloin eka varsinainen virallinen ultra. Ihana neuvolantäti, todella. Toivon niin, että kaikki olisi ok, mutta stressaan, ja sit stressaamisen vaikutuksia pelkään, tätä pitäisi vielä kestää kaksi päivää. Ääääh.
Miten meni se ultra??Mulla on aivan sama tilanne ja onneksi neuvolassa otettiin tosissaan ja pääsen huomenna ultraan. Toivotaan että molemmat saadaan hyviä uutisia ja selvitään säikähdyksellä. Tsemppiä odotteluun, luulen että tiedän täysin miltä susta tuntuu. <3
Laitoin tonne oireita-puolelle saman viestin:
Terveisiä naistenklinikalta, valitettavasti meidän Papu oli lopettanut kasvun ja menehtynyt jo viikoilla 8+5, eli aivan alkuraskauden ultran jälkeen. Olo on kamala, mutta ehkä tästä jotenkin selviää.
Oikein upeaa odotusta teille kaikille, toivon että raskautenne sujuu hyvin. Oli ilo olla mukana nämä muutamat viikot. <3
Alko ihan taas itkettää kun olitte täällä miettineet mua. <3
Ihana kuulla! Josko meilläkin olis kaikki kunnossa vaikka oonkin ihan oireetonHuh helpotusta, tänään kävin nopsalti aamulla neuvolassa, ultrassa kaikki hyvin, tyyppi kyydissä, sydän lyö ja räpylät heiluu. Huolehdin siis turhaan. Nyt voi hiukan hengähtää ja oikeasti uskoa siihen, että kaveri pysyy matkassa, vaikkei oireita juuri olekaan. Uskaltaa myös kertoa ylihuomenna vanhemmille. Jee.