Joulukuun jorinat

Meilläkin kämppä ihan kaaoksessa eikä jouluun enää kauaa, ja töissä pitäisi olla perjantaihin asti. No mutta kyllä se joulu tulee vähemmälläkin, vaikkakin oon aina ollut sellainen että kaikki ruuat pitää tehdä alusta alkaen itse. Nyt ajatuskin lanttuloorien paistamisesta ällöttää :eek:
 
Saas nähä kans millanen joulu tänä vuonna.. tänää oli tarkotus tehä piparitaikinaa ja perunalootaa mut iski eilen illalla mahataudin eikä pysty tekeen mitään, ei edes nukkumaan kun pieniä pätkiä. :sad001
 
Pyydetyissä pitäisi kaiken järjen mukaan näkyä, vastaus ei sen sijaan. Soita ihmeessä ja kysy, eihän se vastaus mutta että toi tri1kem on otettu. Outoa ettei näkyisi.
Soitin ja on ne onneks otettu. Jostain syystä ne ei näy mulla Kannassa siellä pyydetyissä, mut neuvolasta näkivät, että otettu on. Huh, onneks!
 
Me käydään molemmat omilla vanhemmilla syömässä, mutta mies halusi kotiinkin jotain jouluruokaa. Me tyydytään vaan vaan valmislootiin (mä inhoan kaikkia muita paitsi maksalaatikkoa :hungry: porkkana menee muutamana haarukallisena). Jotain hyvää lohta ja kinkkua, eiköhän niillä pärjää.

Ärsyttää! Mä rakastan Hyasintteja, mutta nykyään ei saa kunnollisia :sad001 Noissa kasvaa muutama kukka puoli km pitkässä varressa, mikä menee pitkin pöytää ku vanhan miehen ......:facepalm: Eikä edes tuoksu millekään. Mun joulu on ehkä pilalla:arghh:
 
Soitin ja on ne onneks otettu. Jostain syystä ne ei näy mulla Kannassa siellä pyydetyissä, mut neuvolasta näkivät, että otettu on. Huh, onneks!

Lohdullista, mullakin näkyy sekä pyydetyissä että tuloksissa pelkät sukupuolitautitestit. Ehkä ne siis on jotain muutakin selvittäneet... :)
 
Huu ensimmäinen neuvola on tällä viikolla, perjantaina! Joskus 4+ jotain ilmoittauduin neuvolaan, eli onhan tässä jo odoteltu tovi. Tänään on viikkoja 9+2.

Aattelin että olisin jouluna paljastanut raskauden mutta mutta niin mietityttää, kun viikkoja näin vähän. Tosin jouluna ja uutenavuotena tulisi vaikeita tilanteita, jos raskaudesta ei kerro. Lisäksi oon kahdesta aikaisemmasta lapsesta myös juuri jouluna kertonut. Joka toinen vuosi on vauvauutisia jouluisin [emoji2]
 
Me ei jouluna haluttu vielä kertoa raskaudesta ( ultra nyt pe ) joten vähän jännitin jäänkö kiinni. Olen kuitenkin kalojen suurkuluttaja ja etenkin graavia on aina ostettu silmällä pitäen mua. Saatiin kuitenkin aika loistavasti miehen kanssa keploteltua meidän aina syömään niin ettei muka "mahduttu" pöytään. :wink Alkoholin kanssa ei oo meillä ongelmaa kun ei juoda mitään, mutta noi kalat on pahoja paikkoja. Selvittiin paljastumatta ja nyt voidaan sit katsella rauhassa sitä kertomista. Jotenkin muutenkin toi joulu olis ollut vähän ahdistava kohta paljastaa mitään, liikaa hösläystä ja sählinkiä. En olis muutenkaan halunnut huomiota itseeni... o_O
 
Heippa, jo plussauksesta asti näitä keskusteluja seurannut, mutta vasta nyt tuli oikea fiilis liittyä keskusteluun mukaan :D ensimmäinen tulossa ja vaikka oireita on ollut vaikka millä mitalla ja yksityisellä käyty ultrassa 9+4 ja kaikki todettu olevan hyvin, niin silti stressaan ens viikon nt-ultraa, että mitä jos enää ei sydän lyökkään.

11+2
 
Jos tulis ite kirjoitettua pitkästä aikaa foorumille. Monta viikkoa sitten kirjoitin siitä kun mulle iski ihan tajunnan räjäyttävä masennus ja ahdistus raskaudesta. Plussan jälkeen viikko tai pari oli iloa kunnes alkoi ajatus synkkenemään ja lopulta olin jo pahasti masentunut. Raskaus pelotti ja ahdisti ja käänsi kaikki mun ajatukset ylösalas. Eipä osannut kuvitella että sellaista voisi tulla kun raskautta kuitenkin toivonut niin hartaasti.... Neuvolassa paljon puhuin tunteistani ja kyllä musta näki ulospäinkin että ei ole asiat hyvin. Kävin myös lääkärillä pariin kertaan sen oloni takia. Nyt on kuitenkin jo paljon paremmin asiat :Heartred

Oon alkanut tuntemaan ihanaa iloa raskaudesta. Mietin kuinka mun sisällä kasvaa pieni ihminen, joka on puolet mua ja puolet miestä :shy: Jokunen päivä sitten pelästyin kun sain inhottavaa vatsakipua ja pientä vuotoa. Pääsin melko pian ultraan ja siellä näkyi että eläväinen pieni liikuskelee ja sydän sykkii:Heartred Se oli sellainen hetki joka mut sai miettimään tosi paljon tätä kaikkea siltä kannalta kuinka ihana onni tää on. Viikon päästä on nt-ultra joka jännittää/pelottaa mutta toivon siellä olevan asioiden hyvin... mieskin pääsee ekaa kertaa näkemään oikeasti meidän pienen silloin.
 
Minä myös toivottelen Hyvää Uuutta Vuotta 2018 kaikille! :Heartred
 
Samoin täältä hyvät uudet vuodet kaikille :) Toivottavasti ensi vuosi on parempi, mä olen vaan odottanut, että tää vuosi on ohi. Ihan kamala kesä-talvi väli ollut meillä.
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! Toivottavasti ikävät uutiset on ohi ja saadaan kaikki pikkuset ensi vuonna!
 
Hyvää Uutta Vuotta täältäkin :) Olkoon Vuosi 2018 meille kaikille onnen täyttämä :Heartred
 
Takaisin
Top