Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä ehkä hailakan haamun erotan :) onko sulla menkat myöhässä/oireita?

3päivän päästä pitäis alkaa menkat. Kp28. Oireita on närästys ja väsymys mut ne vois laittaa muittenki syitten piikkiin. Saa nähdä miten käy. :-) toiveissa kyllä olis vihdoin tärppi joka pysyis loppuun asti mukana!

Onnea kaikille plussanneille! :love017 Meillä plussailtiin tasan kaksi viikkoa sitten. Aika monta testiä tuli tehtyä siinä seuraavan viikon sisällä enkä silti oikein uskonut näkemääni. Tänään oli varhaisultra ja mennään noin 7 + 0 paikkeilla. Eli uskottava se vaan on ja luotettava siihen, että kaikki menee hyvin.

Voi että... Mä en jaksa oottaa ultraan, vaikka eihän sinne kauaa ole aikaa enää.

NassuRessu, tuttu tunne. Ei varmasti lohduta, mutta ainakin itsellä odottamisen vaikeus ei loppunut aamun ultrakäyntiin. Sitä alkoi vaan heti odottamaan seuraavaa ultraa ja sitä, että näkee pikkuisella olevan kaikki hyvin. :wink

Tinkerbell88 voi ei! :heart: toivottavasti pian onnistaa ja pysyy matkassa loppuun asti :heart:

Miten tohon maaliskuisten salaiseen ryhmään pääsee kun en ihan tajua noita ohjeita..

Sun pittää tähän maaliskuisten ryhmään kirjottaa vähintään 30 viestiä. Ja sun pitää olla liittyneenä foorumille vähintään kuukauden ajan. Sitten ku nää täyttyy ni laitat yksityisviestin moderaattorille niin hän lisää sut sitten siihen salaiseen ryhmään :)

Mut sun pitää maaliskuisiin kirjottaa tuo 30 viestiä että pääset maaliskuisten salaiseen ryhmään. Moderaattori on vaikka hän kuka kirjotti alunperin noi ohjeet salaisesta ryhmästä :)

NassuRessu, tuttu tunne. Ei varmasti lohduta, mutta ainakin itsellä odottamisen vaikeus ei loppunut aamun ultrakäyntiin. Sitä alkoi vaan heti odottamaan seuraavaa ultraa ja sitä, että näkee pikkuisella olevan kaikki hyvin. :wink

Mä tiedän. =D aikasemmissa raskauksissa on vasta sitten höllänny, kun alkaa tuntea liikkeet. mutta aika nopeeta sitte tulee nt ultra jo...

Ootteko muut päässy jo sinne? Laitoin eilen illalla viestiä ja malttamattomana odottelen että millon pääsen.:hilarious:

Mä vielä jonku aikaa kirjottelen tänne ku en saa puhelimella tarkastettua viestimääriä :)

Takaisin