Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pienitimantti, kyllä minä erotan testistäsi haalean haamun! Nyt vain odotellaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin :)

Uskaltaudun hyppäämään mukaan. Sain plussan viikonloppuna ja oli niin vahvat viivat ja digissä jo 3+ viikkoa, etten ihan tiedä, millä viikoilla ollaan. Eiköhän se selviä sitten ultrassa viimeistään.

Onnea kaikille jo aiemmin plussanneille ja pahoittelut km kohdanneille. Toivotaan kaikille pienille tarrasukkia!

Multa puuttuu viestejä, sekä en oo ollut rekisteröityneenä tarpeeksi kauaa. Onni tässä on, että kuukausi täyttyy suunnillen samaan aikaan, kun on eka ultra. Sitten uskaltaa liittyä maaliskuisten listaan ja ryhmään. Alle kolme viikkoa enää <3

Montaks testiä on normaalin rajoissa?? Alkaa olla jo ihan niitä leffaviivoja mutta silti oon ihan varmuuden vuoksi testannut kuitenkin vielä jos joku päivä ei ookaan ollu ihan niin paha olo... En kestä itteeni :D onneks huomenna on se varhaisultra niin josko sit vois lopettaa testailun..

Mä oon tehny nyt kolme testiä.. ja aattelin vklpn viel yhen tehä.

Mä tein vain silloin alussa kaksi testiä (toinen iltapäivällä ja toinen aamulla), molemmista tuli niin vahvat viivat, että jätin testailut siihen vaikka yksi testi vielä kotoa löytyisikin :D

Mä tein kolme haaleeta haamua ennen menkkoja , sitku menkkojen ois pitäny alkaa niin digin Raskaana 1-2 ja sit siitä parin päivän päästä tein yhen puikon vielä ku halusin nähä onko viivavahvistunu ja olihan se :D vieläki tekis mieli tehä mut pakko kai se on uskottava että raskaana ollaan :p

Takaisin