Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä Hepuli Morjes! Tein testin maanantaina ja oli plussa :love017:happy093tein pakkauksen molemmat testit, toisen vielä eilen. Tänään pakko mennä ostamaan vielä toisen merkin testi. Koska tää on niin vaikee uskoa 8kk jälkeen.. LA ois tän vau-laskurin mukaan 19.3.

Mä tän vuodon takia aattelin tehä muuten en tekis

Tänään tein huvin vuoksi vipan ovulaatiotestiliuskan pois vaivoista, ja kyllä nekin vain raskauden näyttää :) tuli viiva jo ennen sitä kontrolliviivaa, ja paljon tummempi.

Halvat ne on huvit mullakin :D

Yhyy Hei mä en pääse vähään aikaan tohon salaiseen ryhmään :sad010mä vasta kerta liityin koko foorumille. Esikon ajoilta oon sellasessa maaliskuisten isossa faceryhmässä joka kai tehtiin tätä kautta tai vauvan kautta :)

Täällä myös yksi tänään plussannut, kerkesin jo verikokeistakin käydä hakemassa hcg-tuloksen 1200+ eli melko uskomaton tunne! :happy:
Itsellä ongelmana ollut hyyyvin pitkä kierto, muutenkin kuulun "riskisarjaan" liikuntarajoitteen vuoksi. Meillä oli jo äitiyspolillekin tutkimukset tulossa, onneksi tuli näin kesän aikana siirrettyä aktiivista yrittämistä mielen perukoilla vähän kauemmas - ja kappas miten (toivottavasti) kävi. Nyt vain on toive, että siellä aidosti on jokin pikku papu kasvamassa ja että kaikki sujuu hyvin tästä eteenpäin.

Onko kellään mitään hyviä vinkkejä, miten voisi näin varhaisessa vaiheessa vähän hämätä sukulaisia (joita tulee kesälomareissulla väkisinkin tavattua), ettei ole mitään salattavaa? :bag:

Ehkä jotain nytkin näkyy. Käy hakee apteekista apteekin oma testi, varmaan näyttää luotettavammin. Tai pidä muutama päivä taukoa ja testaa sitten uudelleen :)

Tuollaisia mullakin tuli aluksi, enkä saanu niitä viivoja edes kunnolla kameraan. Sit hain digin, siihen tuli se raskaana 1-2, ei tarvinnut enää arpoa.
Sen jälkeen vasta alkoi viivat näkymään.

Eli suosittelen digiä :) mitkä kp:t sulla on menossa?

Tuollaisia mullakin tuli aluksi, enkä saanu niitä viivoja edes kunnolla kameraan. Sit hain digin, siihen tuli se raskaana 1-2, ei tarvinnut enää arpoa.
Sen jälkeen vasta alkoi viivat näkymään.

Eli suosittelen digiä :) mitkä kp:t sulla on menossa?

Helpottava kuulla!!! :) kp29. Mun kierto on 31.päivää eli ylihuomenna pitäis menkat alkaa.

Mä sain kp26, dpo12 sen tuloksen digiin. Mulla n.28päivän kierto.
Mutta toivoa siis sulla vielä on :)
Mulla oli käytössä sofin one step liuskat, herkät.

Mä sain kp26, dpo12 sen tuloksen digiin. Mulla n.28päivän kierto.
Mutta toivoa siis sulla vielä on :)
Mulla oli käytössä sofin one step liuskat, herkät.

juu, mietin kyllä ite että outoo ettei ees oikeesti kunnon haamua tuu ennen ku kuukautisten pitäs alkaa jos raskaana on.. mutta ei kai se niin harvinaista oo plussata vasta ku menkat on myöhässä :)

Käsittääkseni kahteen salaiseen ei voi kuulua peräkkäisinä kuukausina. Siis esim juuri vaikka helmi- ja maaliskuisiin

Takaisin