Toinen haaveissa <3

Aivan :) suht pienelle ikäerolle tulee siis, jos nyt tärppää! Meillä kohta 8,5kk. Toiselle annettiin lupa tulla heti, mutta tjottailemalla menty tähän asti.. Kierrot alkaneet nyt tasaitua imetyksestä ja nyt tästä kierrosta alettiin ovista bongailla tuntemusten ym perusteella, katotaan kuin käy :) Jos ei tästä plussata niin aion hommata ovistikkuja tueksi :)

Enpä ole tänne kirjoitellut moneen kuukauteen mutta lueskelen paljon. Meillä esikoinen nyt 11kk :) 5 yk menossa.

Limoista asiaa, bongasin nyt todennäköisesti sen egg-white liman, onko ovis siis tulossa vai nyt?

Helmililja, Eikös se silloin tarkoita että olisi hedelmällisintä eli oviskin olisi tuolloin? Apua, muistan vain joskus lukeneeni jotain tuon tapaista.. Nyt joku asiantuntija tässä asiassa paikalle vastaamaan? :p

Meillä on esikoinen 1v3kk.
Mein piti odottaa tuon yrittämisen kanssa se vuosi, koska esikoinen syntyi hätäsektiolla (leikkaushaava pystysuunnassa). Aika pian 1v synttäreiden jälkeen tärppäskin, mut se tosiaan meni kesken.

Täällä on jo kohta 2v esikoinen, joka on vielä varsinkin iltaisin ja aamuisin kovasti kiinni tississä. Noin 2v ikäeroa olisin toivonut, mutta pidemmäksi menee, jos nyt vielä tärppää. Ikääkin kertynyt itsellenikin jo vähän liikaa.

Jotain muka oireita nyt ollut (naama kukkii finnejä, kuplintaa joka voi olla suolikin, turvotusta jne. No oon valvonut ja stressannutkin paljon). La olis ollut kiva päivä plussata vaikka olikin vasta oletettu dpo8 ja tein apteekista ostetun elivo-testin...negahan se tietysti oli. Nyt aamulla olis jo doo11. Mutta jotenkin tuntuu turhalta testata (eipä kyllä ole testiäkään valmiina) että menkkoja odotellessa...

Meillä esikoinen kohta 1,5-vuotias. :)

Helmililja, minusta se egg white-lima on sillon kun on ovis, mut oliko se et sitäkin voi olla joillain useamman päivän ajan? Ihan oon sekaisin näitten limojen kanssa tosiaan. Mulla ei ikinä ees oo mitään kunnon egg whitea, millaista esim tuolla luomupimun blogissa on... ainakaan kunnolla.
Muuten siis runsaat limat, mut ei kyllä missään välissä muutu kunnolla egg whiteksi.:D

Mulla tänään vissiin kp6/25-28, ei kyllä yhtään ole fiilis että olis tärpännyt.:/ vaikka en mä nyt tiedä pitäiskö semmosta tässä vaiheessa kiertoa vielä ollakaan. :D aina välillä juilii ja viiltelee mahaa ja noteeraan toki kaikki "oireet", mut oon nyt päättänyt että tällä kertaa en kuvittele et joka nippailu vois johtua raskaudesta, varsinkaan ku dpo vasta sen 6. :hilarious: Eilenkin teki mieli ihan hirveesti korvapuusteja, oli pakko leipoa. Esikoisen aikaan teki hirveesti mieli kahvia ja korvapuusteja, vaikka kahvia en pystyny ees ajattelemaan pahoinvoinnin vuoksi. Pullaahan ei voi muun ku raskauden takia tehdä mieli.:wink

Tsemppiä miitu ultraan! Täällä odotellaan kuulumisia :happy:

Manna toivottavasti tulikisin nyt plussa testiin!! Testailemaan vain! Toivoa on niin pitkään kuin menkat pysyy poissa.

Esikoinen on reilu parivuotias eli n. 3v ikäero tulisi. Toivottavasti ei veny kovin paljon pidemmäksi.

Vihdoin täälläkin jotain tapahtuu, tänään sain vilkkuvan hymiön!!:grin kunpa nyt parin pv päästä saisi vielä pysyvän.

kp20/28-36

Laitan tän tännekin syyniin.. :D
Mulla on vasta ens viikolla optikolle aika ja mun "suurennuslasilla" ekaan tuli joku viivanpaikka aamulla. Tein sitten toisen ja joku roska siihenkin on tuohon kohtaan jäänyt , johon viiva voisi piirtyä.. joten , näättekö näisssä jotain? :) dpo8.

ImageUploadedByVau Foorumi1485858517.710827.jpg

Tämä piirtyi heti kun nostin tikun kupista ja testi alkoi kastua..

ImageUploadedByVau Foorumi1485858581.669593.jpg

Ja tämä samasta testistä vähän kuivuttuaan :) omaan silmään tuo saattaisi joku haamujenhaamun esiaste olla, mutta miltä teille näyttää? :)

Takaisin