Toinen haaveissa <3

Se on muuten jännä, että mies aivan selvästi aisti oviksen, kun oli selkeesti aktiivisempi niihin aikoihin. Tässä kierrossa jossa tärppäs, ei ollu mulla mitään hajua milloin on ovis. Niin se luonto vaan hoitaa homman. :happy:

Meillä myös näin! Ja mies on usein sanonutkin aistivansa oviksen ja onhan ne testit sitten paljastaneet ajankohdan oikeaksi. Todella jännä juttu mutta kyllä luonto osaa. :wink

Meillä myös näin! Ja mies on usein sanonutkin aistivansa oviksen ja onhan ne testit sitten paljastaneet ajankohdan oikeaksi. Todella jännä juttu mutta kyllä luonto osaa. :wink
Joo ja meilläki oli tärppikierrossa alussa ja lopussa hiljasta mut oletetun oviksen aikaan pariin kertaa peittoa heiluteltiin ja se näköjään riitti. :wink

Anteeks et nyt puhun limoista mut alkuviikosta oli sitä kirkasta ja venyvää ja nyt tulee venyvää sameaa ja paksua limaa. Voisinko olla.....? Voihan tää kierto tietysti olla hieman erilainen keskenmenon jälkeen. Ei me kyl varsinaisesti yritetty lasta nyt. Kesken menneessä raskaudessa oli just tollasta. En ihan vielä uskalla testata ku en usko et vielä näkyisi missään vailla oiskii.

Onnea Tiuhtimus!:)

Papupata, toivotaan et ois tärpännyt. Mä oon näitten lima-asioiden kanssa nykyään niin sekaisin, koskaan tiiä milloin sitä tulee ja minkä vuoksi, paitsi toki oviksen aikaan.:D

Papupata, mä oon tosi huono tulkitsemaan noita, mutta peukut pystyssä! :)

Täällähän kohta ihan hiljenee, ku kaikki siirtyy odottajien ryhmiin! :D Mutta hyvähän se vaan on, perässä tullaan. ;)

Sj, kp3 (meneepä aika alkukierrossa taas nopsaa :D)

Mietin samaa sj! Toivotaan, että päästään pian perässä. Täällä kp 10 ja ens viikolla testataan ovista.

• Tykkään
Reaktiot: sj
Papupata, mulla ainakin valkovuoto lisääntynyt nyt raskauden myötä. Välillä tuntuu housut ihan märiltä ja olen ihan varma, että tää raskaus oli tässä et menkat alkoi mutta onkin vaan runsaampaa valkkaria. :grin

Papupata, mä oon tosi huono tulkitsemaan noita, mutta peukut pystyssä! :)

Täällähän kohta ihan hiljenee, ku kaikki siirtyy odottajien ryhmiin! :D Mutta hyvähän se vaan on, perässä tullaan. ;)

Sj, kp3 (meneepä aika alkukierrossa taas nopsaa :D)

Mietin samaa, että eihän tänne kohta jää ku minä [emoji23] mutta hyvähän se vaan että plussia satelee <3

Papupata, mulla ainakin valkovuoto lisääntynyt nyt raskauden myötä. Välillä tuntuu housut ihan märiltä ja olen ihan varma, että tää raskaus oli tässä et menkat alkoi mutta onkin vaan runsaampaa valkkaria. :grin

Mulla kans vähän väliä vaikka mitä limoja.. välillä luulen että menkat alkaa kun lorahtelee mutta sitten onkon vaan valkkaria.. taitaa synnytys vaikuttaa menkkojen lisäks myös valkkariin

Onko joku tutkinut näitä limoja ja niiden tarkotuksia kierron eri vaiheessa enemmältikin? Siis tarkotan, että ottanut selville että mitä kirkas paksu kananmunanvalkuaislima tarkoittaa? Entäs sellanen vähän ohuempi valkuaislima? Ja sitten sellanen valkonen liisteritöhkä.. jne [emoji28] Millasia limoja yleensä raskaaks tullessa tulee, kun sanotaan että sillonkin valkovuoto "runsaantuu".. en muista noista viime raskauden limoists mitään [emoji50]

Omaa napaa.. (anteeks jos ne limat äklöttää)...

testailut ei edelleenkän näytä toivottua tulosta [emoji23][emoji85] mutta se verinen viiru oli vaan se yks veriviiru valkovuodossa ja sen jälkeen ei ole tullut kun limaa.. paksua valkoista "töhkää".. Menkkajomoa on aina välillä. dpo7.

unicorn kuulostaa kyllä siltä että olis voinut olla kiinnittymisestä johtunut veriviiru!! Muutaman päivän päästä siis vois jo testailla :wink

Limoista en muuten osaa sanoa muutakuin että googlaamalla löytyy esim luomupimun sivuilta ällöttävien mutta selkeiden kuvien kera limoista aika hyvin tietoa.

Ihana kun täällä voi puhua limoista toisten kanssa, kun varmaan ne lähes kaikkia meitä mietityttää.:hilarious: en sitten tiiä kuinka joitakin saattaa ällöttää, mut itseä aina aika-ajoin mietityttää, niin näihin kuumeiluketjuihin voi hyvillä mielin kirjottaa kun en ole ainoa joka niistä kirjottaa.:D olennaisia juttuja kuitenkin.:D
Mut juu, ainakin tuo haleyn mainitsema luomupimun blogi on musta hyvä kun niin selkee vaikka kuvat tosi ällöjä onkin.

Ihana kun täällä voi puhua limoista toisten kanssa, kun varmaan ne lähes kaikkia meitä mietityttää.:hilarious: en sitten tiiä kuinka joitakin saattaa ällöttää, mut itseä aina aika-ajoin mietityttää, niin näihin kuumeiluketjuihin voi hyvillä mielin kirjottaa kun en ole ainoa joka niistä kirjottaa.:D olennaisia juttuja kuitenkin.:D
Mut juu, ainakin tuo haleyn mainitsema luomupimun blogi on musta hyvä kun niin selkee vaikka kuvat tosi ällöjä onkin.

No niimpä [emoji85]
Tuolla olikin hyvin asiaa nuista limajutuista [emoji106]

Minä en oo tuota ällöömistä tajunnut kun tuntuvat niin luonnollisilta jutuilta, mutta ehkäpä oonkin kummajainen. :p

Papupata, Mulla taas ennen plussaa oli juuri kuvailemaasi valkovuotoa, mutta nyt plussan jälkeen ei. Kai nää on tosi yksilöllisiä juttuja.

Unicorn, Olen melkoisen varma että sulla veriviiru on meinannut kiinnittymistä.

Plussatuulia puhaltelen kaikille!! <3

Kiitos kaikki :) en uskalla vielä siirtyä plussanneisiin, ootan että viivat lähtisi vahvistumaan!

Toivon että muutkin saavat sen toivotun plussan mahd.pian, mukavaa jos lokakuisissa oisi jo valmiiksi tuttuja nimiä, jos/kun itsekin pääsisin sinne tässä lähipäivinä siirtymään!:rolleyes:

En oo myöskään miitu ymmärtäny tuota ällöämistä. Jotenkin mukava lukea tarkat kuvaukset, niin voi verrata. Mutta ehkä olen sitten myös outo : D

Minä en oo tuota ällöömistä tajunnut kun tuntuvat niin luonnollisilta jutuilta, mutta ehkäpä oonkin kummajainen. :p

Papupata, Mulla taas ennen plussaa oli juuri kuvailemaasi valkovuotoa, mutta nyt plussan jälkeen ei. Kai nää on tosi yksilöllisiä juttuja.

Unicorn, Olen melkoisen varma että sulla veriviiru on meinannut kiinnittymistä.

Plussatuulia puhaltelen kaikille!! <3

Niinhän se on, ei itseäkään paljon hetkauta limat, nehän kuuluu tähän juttuun :) mutta onkai niitä herkempiä :)

Toivotaan että olis!! Nyt vaan tuntuu että kaikki oireet olis mystisesti kadonnut... :/ pientä menkkajomoa lukuunottamatta. Ärsyttää olla näin malttamaton. Oon tuhrannut jo 4 testiä , turhaan! Tilasin äsken lisää. [emoji23] Tuntuu tyhmältä testailla joka päivä, mutta jotenkin tuntuu että "no jos kuitenkin".. ja jää sellanen olo että entä jos en nyt testaakaan ja sieltä tulis plussa ja sit huomenna se ei enää tuukaan ni missaan sen outo ajattelutapa mutta .. en tiiä [emoji47] pitäs olla paljon tekemistä ettei kokoajan mieti raskautumista ja vauvoja!

Just sanoin miehelle että ärsyttää kun päivät menee niin hi-taaaas-tiiiii.. [emoji30] mies taas sano, että pitäskö mennä tekemään vauvoja jos ei vielä riittänytkään.. sanoin että ovulaatio oli ja meni, ja näytin havainnollistavia kuvia mitä millonkin naisen kierrossa tapahtuu :D että enää ei taida voida siihen vaikuttaa, mutta voidaan harjotella ens kertaa varten! [emoji28][emoji85][emoji87]Sille tosiaan tuli taas yllätyksenä että raskaaksi voi tulla vaan sen pienen hetken.. vaikka oon selittänyt monesti vuosien varrella [emoji28] miehet <3

Takaisin