Toinen haaveissa <3

Unicorn, Meillä kans miehelle tuli yllätyksenä, että voi raskautua vain sopivana hetkenä kuusta. Missähän nää miehet on ollut terveystiedon tunneilla. :grin

Unicorn, Meillä kans miehelle tuli yllätyksenä, että voi raskautua vain sopivana hetkenä kuusta. Missähän nää miehet on ollut terveystiedon tunneilla. :grin

No niimpä! [emoji85]
Ja kehtas vielä sanoa että "miksei tätä opeteta koulussa?" [emoji85] "- kyllä toitotetaan että pitää käyttää kumia ettei tule raskaaks..." "mutta mitään ei puhuta siitä että miten se raskaus sitten onnistuu.. tottakai oletetaan sit että kun jättää ehkäisyn poies - niin PAM! "[emoji85][emoji85][emoji28][emoji28] Aivan.. niinjoo. Selvähän se. Helppoa kun heinänteko!

No niimpä! [emoji85]
Ja kehtas vielä sanoa että "miksei tätä opeteta koulussa?" [emoji85] "- kyllä toitotetaan että pitää käyttää kumia ettei tule raskaaks..." "mutta mitään ei puhuta siitä että miten se raskaus sitten onnistuu.. tottakai oletetaan sit että kun jättää ehkäisyn poies - niin PAM! "[emoji85][emoji85][emoji28][emoji28] Aivan.. niinjoo. Selvähän se. Helppoa kun heinänteko!
Hahahhhaa. Mä en kestä, tää oli kyl niin mun yön piristys!! :D Kun oliski niin helppoa! Tosin sit saattais vahinkovauvoja olla paljon enemmän mutta pitkään yrittäneiden ei tarvitsisi kärsiä..

Ihanaa valvoa tähän aikaan.. Mies kiukutteli jotain töihin lähtiessään ja herätti mut. En varmaan taas saa ennen aamua unta.
Miesköhän meijän talossa on se hormnihirviö, kun raskaus ei mun mielialoihin vaikuta! Hittosoikoon.
Anteeksi avautuminen, kun ärsyttää..

sanmarie, Toivottavasti kotiutuu astetta leppoisampi mies. :) Kyllähän sitä sanotaan että miehetkin saavat raskausoireita niin jos hällä sit on tuota hormooniherkkyyttä. :rolleyes: Oma mies on samanlainen välillä, että kiukkuaa. :grin

Unicorn, Mulla on ollut tuota! Välillä palelee ja toisinaan tulee kuin mikäkin kuuma aalto joka pyyhältää ohi. Miehellekin yksi päivä hihkuin että avaa nyt ikkuna että tänne läkähtyy ja mies tuumas että täälä kuuma oo, oot vaan raskaana. :grin

sanmarie, Toivottavasti kotiutuu astetta leppoisampi mies. :) Kyllähän sitä sanotaan että miehetkin saavat raskausoireita niin jos hällä sit on tuota hormooniherkkyyttä. :rolleyes: Oma mies on samanlainen välillä, että kiukkuaa. :grin

Unicorn, Mulla on ollut tuota! Välillä palelee ja toisinaan tulee kuin mikäkin kuuma aalto joka pyyhältää ohi. Miehellekin yksi päivä hihkuin että avaa nyt ikkuna että tänne läkähtyy ja mies tuumas että täälä kuuma oo, oot vaan raskaana. :grin

No just tuota! Illalla oli kamalan kylmä kun menin nukkumaan, kalisin peiton alla ku mikäli. Sitte heräsin kun oli kauhee hiki, nukahdin jossain vaiheessa uudelleen ja heräsin aamulla hiestä märkänä. No tässä aamupalaa syödessä alko paleltaa niin paljon että piti ihan mitata kuume ja laittaa aamutakkia tiukemmalle.. ei ollu kuumetta, mutta normaalia korkeampi 36,4.. no nyt on taas kuuma [emoji28][emoji28]

Ja muutamana päivänä ollu ihan samanlaista pitkin päivää. Mies nauraa kun välillä vähennän vaatetta ja välilla etin karvatakkia päälle [emoji28] toivottavasti tää jotain tarkottas [emoji87]

Sain ne leffaviivat! ♡

Liitteet

• 20170130_100553.jpg
    20170130_100553.jpg
    301.8 KB · Katsottu: 207
Mintukka, ihana mies sinulla!

Kyllähän tuo munkin mies jo masua taputteli ja kysyi, että onko siellä ketään. <3

Miitu, todella toivon, että tulee lepposampana kotia. :happy:

sanmarie, Ihana tuo "onko siellä ketään", on ne miehet vaan hupsuja <3 :grin

Ihana miitun leffaviivat :love7

Unicorn, mikä dpo sulla onkaan? Oireet kyllä kuulostaa lupaavilta!

Miitulla hienot leffaviivat ja tiuhtimukselle myös onnea plussasta. On niitä vaan kiva kattella. Toivotaan et pian tulee lisää viivoja.:grin

Meillä kans mies ei tunnu tajuavan tuota et raskautua voi vaan tiettynä aikana kuukaudesta. Sit kun sanon et millon tuli plussa o-testiin niin ei tunnu ottavan tosissaan et nyt sit pitäis toimia. Luulee et ei oo niin kiire et kerkiää sitä huomennakin tai parin päivän päästä. Ei tajuu et sillon on jo myöhäistä ja seuraava mahdollisuus on kuukauden päästä.:banghead:

Täällä ei ihmeempiä, huomenna hcg kontrolli. Kkm tyhjennyksestä 2,5vko.

Hienot leffaviivat Miitu! :) Ja sorry, mun mämmikourat näppäili eka hutiarviota julkaisuus, peukku siis piti olla, kuten vaihdoinkin! :D

Mulla on 4kk joten en pääse ees vähäänaikaan yrittämään ku imetän, tosin imetys on roimasti vähentyny kun ollaan soseet alotettu et jos sitä kohta kiertokin käynnistyy :) Täällä siis teitä sivusta seuraan ennenku on jotain kirjoteltavaa.

Takaisin