Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unicorn, Meillä kans miehelle tuli yllätyksenä, että voi raskautua vain sopivana hetkenä kuusta. Missähän nää miehet on ollut terveystiedon tunneilla.![]()
Hahahhhaa. Mä en kestä, tää oli kyl niin mun yön piristys!! :D Kun oliski niin helppoa! Tosin sit saattais vahinkovauvoja olla paljon enemmän mutta pitkään yrittäneiden ei tarvitsisi kärsiä..No niimpä! [emoji85]
Ja kehtas vielä sanoa että "miksei tätä opeteta koulussa?" [emoji85] "- kyllä toitotetaan että pitää käyttää kumia ettei tule raskaaks..." "mutta mitään ei puhuta siitä että miten se raskaus sitten onnistuu.. tottakai oletetaan sit että kun jättää ehkäisyn poies - niin PAM! "[emoji85][emoji85][emoji28][emoji28] Aivan.. niinjoo. Selvähän se. Helppoa kun heinänteko!
sanmarie, Toivottavasti kotiutuu astetta leppoisampi mies. :) Kyllähän sitä sanotaan että miehetkin saavat raskausoireita niin jos hällä sit on tuota hormooniherkkyyttä.Oma mies on samanlainen välillä, että kiukkuaa.
Unicorn, Mulla on ollut tuota! Välillä palelee ja toisinaan tulee kuin mikäkin kuuma aalto joka pyyhältää ohi. Miehellekin yksi päivä hihkuin että avaa nyt ikkuna että tänne läkähtyy ja mies tuumas että täälä kuuma oo, oot vaan raskaana.![]()
Sain ne leffaviivat! ♡