Toinen haaveissa <3

Unicornilla näen haamua, toivotaan että lähtee vahvistumaan!

Toivottavasti manna saisi myös plussan, oireet ainaki kuulostaa lupaavilta, testaamaan vaan!

Ihanaa että haleyn ovistestailut alkaa tuottamaan tulosta!

Täällä esikoinen täyttää viikonloppuna 9kk :) [emoji813] eikä menkkoja kuulu.. luulin että yöimetys toisi kierron nopeasti takas mut ei.. plussatuulia meille kaikille pian [emoji813]

Meikäläinen ilmoittautuu tänne toista haaveilemaan. Esikoinen 12/14 ja nyt yritystä takana 10kk. Tässä paraikaa odotellaan tuleeko täti kylään. Kp 23/28-30 dpo 10. Taas jännätään kuinka käy. Unicornilla selvästi haamua näkyvissä, vahvistumista! :) Plussatuulia kaikille!

Miitu, millainen olo sulle itsellesi siitä ultrasta jäi? <3 Ite kävin varhaisultrassa esikoisesta vasta rv8-> ja sillon jännitti kyllä ihan tajuttomasti.. silloin kyllä löi jo sydän niin huojensi oloa.

Tervetuloa Hurrikaani! Jännät paikat sielläkin! Aiotko testailla ennen menkkoja vai meinaatko malttaa odotella? :)

Unicorn, Jäi ihan luottavainen olo! Ymmärrän ettei voi näin varhain sanoa juuta eikä jaata, mutta ainenkin lääkäriä mitä luin rivien välistä niin ihan hyvin mielin olen. :) Katsotaan tilannetta sitten uudestaan muutaman viikon päästä!

(Patisti ainenkin perumaan allergialääkäri ajan, kun ei näitä raskaana oikein voi tutkia. :shifty:)

Miten ootte aiemmin kertonut / aiotte kertoa raskaudesta kumppanille? :) Vai kiikutatteko joka kerta testin myös toisen tihrustettavaksi? [emoji28]

Oon kiikuttanut myös puolison tihrustettavaksi. :grin Kyllä on ollut leveä hymy kun sitten yhdessä tuumailtu että kyllähän siinä jotain näkyy.

Ehkä mä ootan vähän vahvempia viivoja ja näytän hänelle sit.. ettei huomenna töistä tullessa oo jo auto vaihtunut isompaan :D xD

Meillä mies haluaa aina nähä miltä raskaustestit näyttää, tän toisen kohalla mies näki onneksi aika selvästi toisen viivan ettei sen tarvinnu väittää ettei nähny mitää tai alkanu arvuuttelee :p

Voi että, tää on kyllä nyt vähän höpsöä ja vedän tämänkin asian ihan överiksi.:hilarious: Mut ku mä oon haaveillu et vien aamupalan sänkyyn ja annan samalla raskaustestin nähtäväksi ja varmaan jonku kortin et onnee tulevalle isille tms. ja ja ja mitähän sitä muuta keksis. :grinTai sitten vien syömään johonkin ja kerron siellä. Ei olla kertaakaan käyty syömässä kahdestaan esikoisen syntymän jälkeen, ja pitkään ollaan suunniteltu et käytäs vaikka ees jossain leffasta ja syömässä, niin ois niin ihana jos sais vielä tuommosen yllärin siihen lisäksi. Mies ei varmasti osais aavistaa mitään. Saispa sen plussan niin sais toteuttaa. <3

Niin ja viimeksi vain tein testin ennen miehen töihin lähtöä. Yhdessä eka tihrusteltiin selkeää viivaa et onko vai eikö. Sit mies lähti töihin ja mä lähdin ostaa uusia testejä ja lähetin kuvia miehelle niistä.:D että niin romanttisesti viime kerralla, et pitää toisella kertaa vähän panostaa jos semmonen tulee:hilarious:o_O

Viimeksi taisin vaan kertoa että raskaana ollaan. Tällä kertaa oon suunnitellut että teen kortin jossa vihjaistaan asiasta. Saa itse päätellä asian :D

Unicornilla näkyy haamulainen :)

Meillä mies tietää niin tarkasti mun kierron, pitäs vissiin olla hiljaa siitä ite :D että tuskin pääsee yllättämään vaikka haluaisinkin, mietin että ois kiva hankkia esikoiselle body isoveli tekstillä ja sit isi näkis sen kun töistä tulee :)

Omanapailua taas! Anteeksi... :bag:
Tällekin puolelle pikainen päivitys että odottelen menkkojen alkamista... maha sekaisin ja möyryää kunnolla. Tärppi olot on nollissa että ei muutakun keksimään shamaanin vippaskonsteja seuuraavaan kiertoon. Sit onkin pari kk paussi edessä:sad010

PauliinaS kp29/30-33? dpo11 tai 13, yk5

Takaisin