Vauvan liikkeet

  • Ketjun aloittaja Selmer
  • Aloituspäivämäärä
Ruokaa laittaessa pistin Cheekin ja Elastisen soimaan oikeen kovilla bassoilla no siinä sit innostuin tanssimaan ihan hulluna ja laulamaan oikeen kovaan ääneen niin johan masukkikin alotti ja jyskytti musiikin tahdissa :D ainut ikävä puoli tässä oli että unohdin sen ruuanlaiton ja nyt on kattilallinen pohjaan palanutta riisiä [emoji85]

Meidän pieni saa kans vauhtia aina meidän Elastinen -hetkistä :D Tai sit on ihan paskana ja haluu mun lopettavan!
 
Haha :D Mies kans aina epäilee mun musikaalisuutta, en ymmärrä. Mutta siinä kohtaa, kun koira alkoi ulisemaan ja "puri" mua, niin menin hetkeksi itseeni....ja jatkoin :D
 
Hurja mesoaminen tällä vauvalla taas aamuviidestä lähtien. Uskomatonta, että näillä viikoilla tyyppi vielä pyörii ympäri mahaa.

32+3
 
Tost musiikista. Mies kysy kuka Roope Salminen on, noh laitoin matafakin darran soimaa. Vauva alko vetää aivan hullua rumbaa mahassa :D mies sitte testas, että miten käy jos laittaa irlantilaista kansan musiikkia.. Kaveri rauhottu :D ota tästä sit selvää kumpi oli parempi :D
 
Eilen olin hetken kauhuissani kun kävelin kotona ja iso patti ilmestyi vatsalle; olin et mikä ihmeen kohouma mulle nyt tuli :D se olikin vauvan raaja. Nykyään sellaista möyrynmäen touhua tuon muksun kanssa. Vatsa kipeytyy herkästi.
 
Runoilijatar89 tiedän tunteen. Täällä pikkumies ilmeisesti jotenkin "istuu" oikean puolen kylkiluiden päällä aina kun minä istahdan. Sellainen selvä möykky tuntuu siinä kylkiluiden päällä ja saa kädellä taputettua toisen peppua :D Muutama päivä sitten etsi myös asentoa ja selvästi tunsin jonkun raajan ylävatsalla, kun poika liikahti oikein hitaasti vasemmalta oikealle. :D
 
Onko muilla sellaista tunnetta, että tuntuu kuin maha olisi (koko ajan) niin kireä ja pinkeä, että liikkeet ja raajojen työntämiset oikeasti tuntuu aralta ja sattuu ja tulee tunne, että onkohan sillä nyt tilaa ja joustoa riittävästi mahassa?..mulla supistelee tosi herkästi ja on kovana vatsa, mutta välillä en tunne supistusta, mutta maha niin kova ja kireä kauttaaltaan, että liikkuminen (oma ja vauvan) tuntuu oikeasti epämukavalta ja ahdistaa ihan, onko se jossain puristuksissa ja ei pääse liikkumaan riittävästi kun kovat "seinät" vaan tulee vastaan.:rolleyes:

Tää on varmaan ihan turhaa, kait siellä tilaa ja vettä on, mutta onko muilla samanlaisia fiiliksiä?
 
Onko muilla sellaista tunnetta, että tuntuu kuin maha olisi (koko ajan) niin kireä ja pinkeä, että liikkeet ja raajojen työntämiset oikeasti tuntuu aralta ja sattuu ja tulee tunne, että onkohan sillä nyt tilaa ja joustoa riittävästi mahassa?..mulla supistelee tosi herkästi ja on kovana vatsa, mutta välillä en tunne supistusta, mutta maha niin kova ja kireä kauttaaltaan, että liikkuminen (oma ja vauvan) tuntuu oikeasti epämukavalta ja ahdistaa ihan, onko se jossain puristuksissa ja ei pääse liikkumaan riittävästi kun kovat "seinät" vaan tulee vastaan.:rolleyes:

Tää on varmaan ihan turhaa, kait siellä tilaa ja vettä on, mutta onko muilla samanlaisia fiiliksiä?

Mulla on just tollainen olo! Maha tuntuu olevan aivan äärimmilleen pingottunut, koko ajan ahdistaa ja kiristää, istuminen töissä käytännössä 8h putkeen pahentaa tunnetta ja oloa vaan entisestään.. Ja tosi herkästi kovettuu kivuttomasti.
 
MrsBee täälä kans ihan samaa, oli esikoisestaki! Tänään varsinki ollu päivä, ku tuntuu että koko ajan on maha kipeä :sad001
 
Kurjaa, vaikka toisaalta helpottavaakin kuulla, että en ole ainoa. Vähän pelottaa, kun nyt tuntuu tulevan ihan muutamankin minuutin välein supistuksia. Menee toki ohi pian ja ei sinänsä edelleenkään satu, mutta ei ihan näin tiheää ole ollut aiemmin. Toivottavasti rauhoittuu yöllä. Mietin kyllä nyt menenkö töihin keräämään kamat ja yritän tehdä mitä pystyn ja loput etänä. Ei siis olis kyllä kuin torstaihin asti joka tap, mutta alkaa stressitaso nousemaan nyt tämänkin vuoksi.
 
Minusta tuntuu, että alivuokralainen vetää vatsasssa tyyliin X-hyppyä tasaisin väliajoin. Tuntuu meinaan yhtä aikaa monesta suunnasta iskut...sit iltaa kohden aina selkeesti puskee takapuolta(?) kohti mun kylkiluita...täytyy vissiin korottaa vuokranhintaa, jos ei ala toiminta rauhoittumaan XD
 
Nuo vatsan kivuttomat kovettumiset on vaarattomia harkkasupistuksia. Vauvalla on siellä kyllä ihan riittävästi tilaa. Noiden supistusten pitäisi kuitenkin helpottaa levossa sen verran, ettei kohtulihas ole koko ajan supistuneena.

Tässä on saanut tosiaan opetella noita supistusten eroja, jotta tietää milloin pitää tarvittaessa tarttua puhelimeen ja soittaa synnärille.
 
Kai se on ihan normaalia että kun oon kipeenä ja voimaton niin bebekin taitaa olla? Kun se taas ei pari monotusta lukuunottamatta oo pariin päivään liikuskellu
 
Gagezzz kannattaa tehdä liikelaskentaa, jos vauva on hiljasempi. Kyllähän seki rauhottuu jos itte on kipeä mutta ne vaadittavat 10liikettä/tunti pitäis silti tulla.
 
Gagezzz kannattaa tehdä liikelaskentaa, jos vauva on hiljasempi. Kyllähän seki rauhottuu jos itte on kipeä mutta ne vaadittavat 10liikettä/tunti pitäis silti tulla.

Ei mulla normaalinakaan päivänä tuu 10 tunnissa :O
 
Mulle sanottiin neuvolassa et toi 10 liikettä tunnissa ei oo ihan kiveen kirjoitettu. Eikä siis joka tunti mitään 10 liikettä tunnekaan ja joskus tulee 10 viidessä minuutissa. Neuvolan mukaan tärkeintä on, että vauvan aktiivisuus pysyy suht samana joka päivä. Mulla on joskus vähän hiljaisempia päiviä ja joskus myllätään ihan hirveesti, varmasti vauvan asento vaikuttaa.
 
Joo kyllä meijän bebellä se sama rytmi on että nukkumaan mennessä potkuttelee urakalla, mutta muutoin saattaa liikkua parit hassut koko päivän aikaa.. tuskin siis syytä huoleen :)

Musta on ihan hassua noi kun kukaan ei saa unta kun yöllä herää kun sit alkaa kauhee masumylläkkä ...mun bebe taitaa nukkua aika sikeesti siellö vaikka kuinka juoksisin vessassa :D
 
Näin joulun kunniaksi poika on mesunnu mahas koko päivän! Ihan koko ajan pyörii ja hyörii, alan jo melkein huolestua onko sillä joku hätä ku on niin levoton. Ja aiva jäätäviä sukkapuikkovihlasuja tullu päivän, välistä pitäny huudahtaa. Tosi ahdistava olo ollu ittellä. :sad001 olis vissiin poika halunnu joulunviettoon mukaan !
 
Takaisin
Top