Vauvan liikkeet

  • Ketjun aloittaja Selmer
  • Aloituspäivämäärä
Suklaapehmis: joo, toi avoneuvola on tosi kätsy! Kun mullakaan ei mitään kotidoplerii oo niin sinne saa vaan lompsia jos tekee mieli kuunnella sydäntä vaikka. Tosin nyt töistä vähän hankala sinne karata
 
Vähän kuulostaa kivalta että teillä on avoneuvolat. Meillä on vaan soittoaika klo 12-13 eikä sieltä nyt mitää sen kummosempaa apua saa.. olis paljon kivempi jos täälläkin olis!

Mäkin kuulin vasta tällä vkolla neuvolassa että heillä ois tällänen avoneuvolakin:-) hyvähän se on kertoa nyt kun onalle kolmannes raskautta jäljellä...
 
Suklaapehmis: joo, toi avoneuvola on tosi kätsy! Kun mullakaan ei mitään kotidoplerii oo niin sinne saa vaan lompsia jos tekee mieli kuunnella sydäntä vaikka. Tosin nyt töistä vähän hankala sinne karata
Hienoa, että kaikki oli kunnossa! Näin epäilinkin, kunitsellänikin ollut niitä rauhallisempia päiviö ja ilman kotodobbleria olisin jo laukannut neuvolaan. On kyllä hyvä kapistus - suosittelen! Ehkä se sunkin vauva venyttelee, mikä ei äipästä tunnu missään.
 
Joo olis tosissaan hyvä se avoneuvola, ite haluisin mittauttaa hempparin ku sitä ei oo vielä tähän mennessä mitattu. Kuitenki huomenna jo rv 27. Noh viikon päästä on neuvola-aika joten silloin sitten, mutta oon täs ollut kipeänäkin ja olis ollu jo ennempää kiva tietää arvo..
 
Mulla on aina välillä semmosia päivän kestäviä hiljasempia jaksoja mut yleisesti ottaen tosi aktiivinen mussu tuolla asustaa. Keskiviikkona neuvola ja jännää onko vieläkin pää alaspäin :) potkut on tuntunu kyl samoilta et veikkaisin et on. Pienet kätöset kutittelee tuol alhaalla ja ylhäällä tömisee :-D
Mulla vaikuttaa sokeri ja maate meno ainakin useimmiten. Tänään on supistellu aika usein..hmm muutoin aina vaan välillä vähäsen.
30+0
 
Meillä poitsu oli viikko sitte ultras perätilas, loppuviikosta kääntyi takasi ku otti nii pirun kipiää ja taas tuntuu potkut kylkiluis :D peräsuoliki on kipiänä ku nii kauhiaa hikkaa ollu ja pää tuntuu olevan suht alhaalla. Tuntuu silti että välillä se kääntyilee edelleen. Nyt 29+0.
 
Ei viime mut edellisenä lauantaina bongasin ekaa kertaa hikkailua. Eilen illalla tunsin oikeen hyvin missä päin hikottelee ja siitä päätelleen pää alaspäin ollaan. Pylly mun vasemmalla puolella tällä hetkellä :Heartred
 
Itse olen huomannut että muksu rauhoittuu heti liikkeissään kun äidillä on jokin "hätä" kuten heikotusta tai jostakin paha mieli. Nyt viikon verran ollut rauhallisempaa, toki liikkuu mutta ei niin aktiivista monotusta. To käyn hemog.ja verenpaineen mittauttamassa heikotuksien takia.
 
Itse olen huomannut että muksu rauhoittuu heti liikkeissään kun äidillä on jokin "hätä" kuten heikotusta tai jostakin paha mieli. Nyt viikon verran ollut rauhallisempaa, toki liikkuu mutta ei niin aktiivista monotusta. To käyn hemog.ja verenpaineen mittauttamassa heikotuksien takia.

Mie taas olen huomannut, että heti kun miulle herää huoli, että onko kaikki kunnossa, niin tyttö liikahtaa tai potkaisee merkiksi. Tätä on jatkunut jo niin kauan kuin on mitään liikkeitä tuntunut. Vissiin melko liikkuvainen tapaus on tulossa.
 
Meillä ainaki piti esikoisesta paikkansa se, että vilkas kohdus vilkas ulkopuolella :D pelkääk jo seuraavaa ku tää on melkein aktiivisempi ku esikoinen.. Oli se hiljanen kausi mutta se loppui jo.
 
Apua.. :D Meilläkin ollaan varmaan helisemässä sit tän pojan kanssa. Musta tuntuu ettei hän nuku millonkaan! Ei yöllä eikä päivällä :D
 
Samaa oon miettiny, että meillä ei varmaan kukaan nuku yöllä kun poika riekkuu... [emoji23]
 
Yöriekkuja täälläkin :grin illalla alkaa ja yöllä jatkuu hurjat tsembalot masun puolella, molempiin kylkiin sataa potkuja. Mahtaa olla tulossa vilkas kaveri.
 
Täällä on myös sellainen kellon ympäri riekkuja mahassa :D Tuntuu kyllä olevan hiljaisempiakin päiviä, mutta ei onneksi ole tarvinnut ikinä pahemmin huolestua kun jonkinlaista möyrintää tuntuu melkein koko ajan. Tujuimmat potkut ajoittuu yleensä aamuihin ja alkuiltaan.
 
Meidän pieni on oletettavasti aika rauhallinen :) En ole kertaakaan esim yöllä herännyt liikkeisiin tai muuten tuntenut oloani epämukavaksi. Iltaisin ja ruokailun jälkeen tää yleensä liikkuu ja vain parit sellaiset "mylläykset" pitäny. Neuvolatäti meille kertoi, että kannattaa sitten vähän seurailla, jos tulee kovasti muutoksia liikkeissä (esim jos meidän vauva alkaisi yhtäkkiä tosi vilkkaaksi), koska se voi kertoa, että vauvalla on jokin hätänä.
 
Eilen tais pikkunen huomioida että äiti itkeskeli monta tuntia, kun koko illan oli vilkkaampi kuin normaalisti
 
Muokattu viimeksi:
Täällä on vilkas kaveri joka pyörii ja potkii päivisin niin että maha heiluu jatkuvasti, mutta hän nukkuu öisin (paitsi lyhyitä hetkiä mamman vessakäyntien jälkeen) :joyful:
 
Meillä lähti isi viikonlopuksi reissuun ja sen on huomannut! Eilen aamulla kun heräsin ei poika potkaissut kertaakaan ja meni monta tuntia ennen kuin tunsin päivän ensimmäiset liikkeet! Kerkesin aivan säikähtää, että onko joku hätänä, kun normaalisti aamulla alkaa heti rumba. Mutta ilmeisesti ne aamun potkut onki liittynyt isiin. Hän on vaan reagoinut isin ääneen tai herätyskelloon. :Heartred
 
Ei tarvii liikelaskentaa aloittaa ihan het, alle viiteen minuuttiin 13 kovaa potkua ja muuta pientä liikehdintää samalla. :)
 
Arko92 oon huomannut saman :) olin viime viikolla kipeänä kotona ja koko päivän maha-asukki oli aika rauhallinen. Heti kun tuleva iskä tuli kotiin niin mahassa alko hirmuinen möyriminen :) että varmasti se kuulee jo tuttuja ääniä, ihan uskomatonta :)
 
Takaisin
Top