Vauvan liikkeet

  • Ketjun aloittaja Selmer
  • Aloituspäivämäärä
Meillä taas liikkeiden määrä on pysynyt samana, mutta voimakkuus on huomattavasti lievempi. Vauva on edelleen perätilassa, mutta ehkä se on kääntynyt niin etten vain tunne niitä liikkeitä samalla tavalla.
 
Meillä taas liikkeiden määrä on pysynyt samana, mutta voimakkuus on huomattavasti lievempi. Vauva on edelleen perätilassa, mutta ehkä se on kääntynyt niin etten vain tunne niitä liikkeitä samalla tavalla.

Siellä taitaa tilakin käydä jo hiljalleen vähiin. Ei pääse potkimaan niin voimakkaasti. Täällä taidetaan myös edelleen olla istumassa. Esikko istui mulla kanssa loppuun asti. Tämä seuraava tulija on kyllä paljon suurempi ja liikkuvaisempi. Ja tämä taitaa nipistellä! :eek: :)
 
Täällä on sellainen rytmi vauvalla että aamusta nukkuu pitkään, iltapäivästä alkaa möyriminen ja loppuu puolen yön tietämillä. Varmaan alkuun samanlainen rytmi masun ulkopuolellakin :)
 
Päivällä vauva taisi kääntyä niin, että liikkeet taas tuntui enemmän. Toki ne on jo rauhallisempia. Jännin tunne oli, kun vauva pomppasi pienellä pyllyllään rakon päälle kuin jumppapallolle.
 
Täällä on kans potkut vähentyny selkeesti nytkun viikot lisääntyy. Liikehdintä muuttunut möyryämiseksi ja välillä tuntuu kun työntäisi varpaita kylkiluiden väliin :D hikka on päivittäistä, paine virtsarakon päällä jatkuvasti.. Hengailee selkeesti enemmän oikealla puolella. Kokoajan saa olla vessassa, kun ei saa rakkoa tyhjäksi..
 
Suzy täälä sama ongelma, koko ajan sais vessas istua ku rakkoon tulee painetta koko ajan ja se ei meinaa tyhjetä, ärsyttävää :D
 
Viime yö oli taas sellaista menoa ja meininkiä masun puolella että hirvittää. Tuntui siltä kuin naperolla olisi ollut kädet ja jalat solmussa ja vielä napanuora ympärillä, sellaista teutarointia tuntui ja siihen vielä supistuksia lisäksi. Aamun jatkuneet potkut kylkiluihin ja kylkiin, meinaa jo tulla vähän huono olo tästä jatkuvasta monotuksesta.
 
Samat jutut täälläkin kuin edellisillä. Saatan käydä kolmesti pissalla ennen nukkumaanmenoa että rakko olis mahdollisimman tyhjä, mutta sitten vauveli päättää istahtaa rakon päälle ja taas mennään... :meh: Ja on todella outoa tuntea virtsarakkonsa, kun ei sitä normaalisti tunne :wideyed:

Täälläkin oli vauvan liikkeet taas viime yönä niin rajuja, että mietin millaseen solmuun se on itsensä ja napanuoran mahtanut saada... Tuntuu että kaikki sisäelimet vaihtaa kerrasta paikkaa kun vauva niin päättää, ja en oikein voi kuvailla sitä tunnetta erityisen miellyttäväksi. :hungover:
 
voi tätä myllerrystä. päivisin alkanut touhuamaan niin paljon tuossa rintalastan alla. joinakin öinä se puski selkärankaa mun kylkeen ja voimaa sai tunkemalla jalkansa toiselle puolelle mun mahaa toista kylkeäni vasten. se on sellaisessa c muodostelmassa. ahtaaksi käy pikkasen tila.
 
Mä oon ihan helisemässä tän pojan liikkeiden kanssa. Alussa potkut oli ihan hauskoja mutta nyt ne vois jo hellittää.
Kovasti on nyt innostunut olemaan mun vatsan oikeassa laidassa ja tunkeutumaan mun kylkiluihin. Kun makaan sohvalla mulla on nykyään toinen käsi koko ajan tossa kylkiluiden ja pojan välissä pitämässä poikaa poissa kylkiluista. Muuten on kyyneleet silmissä kun niin sattuu.

Sitten kun meen nukkumaan kelpaa kundille vain vasemmalla kyljellä nukkuminen. Jos käännyn oikealle alkaa sellainen mylläys että saan huutaa ääneen ja taas on kyyneleet silmissä.

Tiedän että on hienoa ettei tarvi liikkeitä laskea, mutta pelottaa ajatus siitä että vielä pitäis melkein kaksi kuukautta jaksaa tällaista sisäistä väkivaltaa.

Ja joo. Pelottaa myös se että mikäköhän adhd tästä pojasta tulee. Kun tuntuu ettei se nuku ollenkaan ja koko ajan riehuu.
 
Maissi samat fiilikset täälä. Välistä niin kamala mylläys kans että pitää painaa jalkoja ettei kylkiluut menisi.
 
Täälläkin kylkiluut kovilla. Ihan ihmettelen että miten ne kestää vielä kaksikin kuukautta kun nyt jo tuntuu että poksahtavat kohta ihon läpi..
 
Mie oon aika kiitollinen vauvan perätilasta. Sektioon kun mennään kuitenkin, niin ihan mielellään otan potkut vastaan ala- ja keskivatsalle, kun noita teidän juttuja lukee. :)
 
Maha on niin alhaalla, ettei pojan potkut osu kylkiluihin, ylämahaa vaan potkii tai selkään päin. Sormillaan hipsuttelee välillä tuolla lantion kupeessa. :)
 
Sonjuskan teksti olis voinut olla minun kirjoittama. Kohtu ei yllä kylkiluihin asti vaan on alempana joten mun kylkiluut saa olla rauhassa. :)
 
Täälläkin on kylkiluut säästyneet iskuista. Olin jo varma että vauva olisi perätilassa kun ylävatsassa on enemmän möykkyä (ilmeisesti peppua) kun jalkoja. Lääkäri totesi tänään että raivotarjonnassa on, mutta jalat ehkä liian koukussa potkimaan kunnolla. Toisaalta näyttää ja tuntuu välillä siltä että peppu olis tulossa ulos vatsasta kun vauva yrittää venytellä.

Selvästi pojalla on vahvat kädetkin kun olen uskonut niiden alavatsa iskut potkuiksi :grin
 
Mä oon nii lyhyt että yltää silti potkiin kylkiluita vaikka onki jo tosi alhaalla pää :D ja alamahalla tosiaan raapii lantiota
 
Täällä kans tuskaillaan kivuliaiden potkujen kanssa, alkaa olo olla jo aika epämukava ja mietin että miten kivuliaaks ne tästä vielä seuraavan kuukauden aikana yltyvät... Pahinta on kun neiti puskee selällä vatsanahkaa ja napaan tulee pistävä tunne. Ja tuntuu että nyrkkeilee mun kohdunkaulaa, tosin luulin että ne olis potkuja mutta vauva oli ainakin pari päivää sitten vielä pää alaspäin :rolleyes:
 
Takaisin
Top