Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon huomannut, et usein urokset on suvaitsevaisempia ja hyväksyy uuden ihmisen joukkoonsa. Naaraat ei sit hyväksy niin helposti. En sit tiiä, miksi. Tosin mun kisu (kolli) rupes hyökkäilemään mun jalkoihin. Eli juoksi täysillä takaa ja läppäs tassulla pohkeeseen. Ja sit helvetillistä vauhtia karkuun :) Nyt se on jo rauhottunut sen suhteen.

Minun pikku vanhus :Heartred jo 8 vuotias. Tuo nuorempi sit taas ei koskaan ole samalla tavalla ollu sylikissa.

Voi ku munkin pikkune tulis syliin omaehtosesti.. Joskus ihan pikkusena se oli koko ajan kiinni ja sylissä, mut nykyään ollaan niin isoo poikaa, ettei voi syliin tulla :/ Tosin huomionkipee se on x) Öisinki pitää saada rapsutusta.

Meillä riittää että saavat olla samassa huoneessa. Toinen kissa ei siedä suljettuja ovia mut kyllä noi usein nukkuu mun jaloissa. Hyvin mahtuukin kumpikin ku nukun ihmeellisessä käppyrässä niin jää jalkoihin reilustikin tilaaminen vaikka mies nukkuu usein poikittain :D

Meilläkin saa alkuun nukkuu samassa huoneessa (sänkyyn ei pääse) ja eka herätyksen jälkeen annan sille ruokaa ja laitan makkarin oven kiinni. Tosin, jos on oikeen viiro illalla, ni sit ei pääse ollenkaan makkariin, vaan saa juosta muualla kämpässä energiat loppuun :)

Meillä toinen kissa on yleensä päivällä enemmän omissa oloissa mut sit tää toinen tunkee syliin jne :D

Vius, kyse on myös rodun valinnasta :) Meillä kun poika sattuu olee osittain norjalainen metsäkissa, niin ne kollit on niin helvetin huomionkipeitä ja seurallisia.. JA puheliaita. Plussana sanottakoot, et pysyy muut kisut ja koirat pois pihalta. Tolta nimittäin puuttuu itsesuojeluvaisto kokonaan xD Ei päästetä sitä missään vaiheessa yksin ulos. Kesällä saa olla ilman valjaita, mut nyt taas on valjaat käytössä.
Ja terveisiä miehelle, joka jo varmasti tunnisti mut täältä ;) :Heartred

Katotaan oisko "masuasukilla" jo rytmi muodostunut. Eilen alkoi 4h rumba siinä ysin pintaan. Voiko muuten sikiöllä olla uniliikkeitä? Joskus pitkän tauon jälkeen tuntuu potku tai pari, ja sen jälkeen on taas hiljasta. Kunnes rumba alkaa taas :D

Jos nyt siirtyis takas töitten pariin :D :D

Meillä potkuja tuntuu erityisesti aamulla ja aamupäivällä töissä sekä iltapäivällä niihin aikoihin kun tulen töistä kotiin ja usein myös illalla ennen nukkumaan menoa. Alkuiltapäivästä ja alkuillasta on usein rauhallisempaa. :) Selvä rytmi alkaa siis jo olla.

No meillä tuntuu pääsääntöisesti kun käyn nukkumaan. Vähintäänkin vauveli vaihtaa asentoa kun käyn kyljelleni.
Mun päivärytmit on niin sekasia ku oon joko aamuvuorossa, iltavuorossa tai vapaalla, mut yleensä potkuja tuntuu kun käyn sohvalle makaamaan tai kun istun toimistossa tietokoneelle pitkäks aikaa.

Vius, kyse on myös rodun valinnasta :) Meillä kun poika sattuu olee osittain norjalainen metsäkissa, niin ne kollit on niin helvetin huomionkipeitä ja seurallisia.. JA puheliaita. Plussana sanottakoot, et pysyy muut kisut ja koirat pois pihalta. Tolta nimittäin puuttuu itsesuojeluvaisto kokonaan xD Ei päästetä sitä missään vaiheessa yksin ulos. Kesällä saa olla ilman valjaita, mut nyt taas on valjaat käytössä.
Ja terveisiä miehelle, joka jo varmasti tunnisti mut täältä ;) :Heartred

Epäilyttääkö että mies käy stalkkaamassa? :D

Kovasti ainakin eilen kyseli mun nimimerkkiä ja ehdotteli, et laittaisin omasta kisusta kuvan tänne :D En sit tiiä, käykö oikeesti täällä, mut ainaki rupes vähän härnäämään x) Eipä se haittaa :) Saa mun puolesta lukea kaikki mun tekstit. Ainaki ymmärtäis mua sit paremmin ;) Ei tarttis aina kysellä mikä mulla on :D :D :D

Vauva liikkuu ku herään. Sit joskus 2 tai 3 paikkeilla taas ja sit ku mies tulee töistä niin taas.. Ja pitkin iltaa sit.. En ole vielä varsinaisesti huomannut mitään rytmiä.

Mulla mies kysyi suoraan mun nimimerkin ja sanoi että saattaa käydä lukemassa.. :D täällä jotenkin helpompaa purkaa tuntemuksia niin ehkä siksi se haluaa seurata.. Eikä se mua ainakaan haittaa.

Haha!! Tyyppi tais väsyttää ittensä eilen, ku tänään ollu semmosta rauhallista ja pehmeetä liikettä :D Alko melko säännöllisesti liikkuu vähän ennen ysiä. Kyl tää on niin luksusta, ku mihinkään ei satu :)

Ehdotin eilen miehelle, et jos haluais testata, kuuluuko sydänäänet paljaalla korvalla. Hetken aikaa siinä sit kuunteli, kunnes nous ylös ja totes "kusipää". Ihmettelin hetken, ni kuulemma muksu monotti suoraan korvaan :D Mahtaakohan enää haluta kuunnella sydänääniä :)

Nyt olemme päässeet poitsun kanssa samaan rytmiin potkujen osalta. Hän ilmoittaa joka aamu klo 8 (jos olen siis vapaalla ja saisin nukkua pitkään) potkulla että nyt vessaan siitä ja antaa onneksi yöt nukkua rauhassa, mutta erikoista on se että ainakun soitan eppuja tai lauleskelen heidän kappaleitaan niin poikakin innostuu :D äidin poika ilmiselvästi<3

Takaisin