Vauvan liikkeet

Hiljaisia hetkiä täälläkin. Mä luulen et tää nukkuu pitkiä aikoja. Yöllä ei enää niin melskaa kun ennen. Aamut ja illat ovat aktiivinen. Ja yleensä väärässä paikassa kun esim. Äsken meni vastaanotolla maha puolelta toiselle :P autossa myös alkanut pommittamaan kun ennen hiljeni. Oon huomannu kun istun selkä suorassa, jalat vähän levällään ja polvet koukussa niin touhaa kaikista eniten. Tuntuu oikeen poraavan lantioon. Välillä taas hetkiä kun ei liiku millään. Vaikka pommi räjähtäis niin taitaa vetää oikeen sikeitä.
 
Joo Numea odotin kans eilen illalla glögimukillisen jälkeen, että kohta alkaa tapahtua. Mutta kai tuo vaavi on jo niin tottunu kaikkiin sokereihin mitä oon pistelly menemään läpi raskauden, ettei jaksa enää vaivautua :hilarious: Välillä tässä iltaisin jo suorastaan pelkäsin laittaa yhtään mitään suuhuni, kun muutenkin illat ollu vilkkaampia, saati sitten, että vielä syön jotain. Mutta eilen sitten ei tullutkaan mitään hurjaa monotusta vaan sellaista tasaista möngerrystä. :)
 
Täällä on myllätty antaumuksella koko päivä! just äsken pitkästä aikaa kiljasin kun oli sen verran kova potku. peppu heilunu puolelta toiselle (selkee zumbaaja) ja kädet harjotellu nyrkkeilyä, pääkin on vuorotellen ollu molemmilla lonkilla... huhhuh ei ihmekää että maha kipee.
 
Joo täällä kans ihan samanlaista menoa. Peppu vatkaa edes takas ja pää pyörii tuolla mun vasemmassa lonkassa. Lisäks käsillä on tööhkätty ihan selvästi ja jalatkin muutamaan otteeseen vispannut :D
Yleensä tää ei oo kauheasti suuttunut noista kauppareissuista mut tänään oli kyllä automatkat edes takaisin ihan kauhea meno. Jos tästä pitää jotain hyvää sanoa niin ainakin alkanut tuntua enemmän paineen tunnetta tuolla alhaalla pojan meuhkaamisen takia :D
 
eilen olin huolissani liikkeiden vähyydestä ja tein muutaman kerran liikelaskentaaki.
Tänään oon huolissani miten kalvot ja nahkani kestävät tätä myllerrystä, on mahaki kipee iha jo pelkästään tän kokopäivä-jumpan takia.
 
Mulla oli kans aiemmin huoli ku pari hiljaisempaa päivää oli tossa alkuviikosta. Nyt sit oikeastaan varmaan keskiviikosta tai torstaista lähtien ollu jatkuva myllerrys.. Välillä ihan turhauttaa mut sit taas jos on pari tuntia hiljaisempaa menoa niin kerkeän huolestumaan jo taas :D
 
Tänään taas niin rauhallinen ja vaimee pv liikkeiden suhteen, liikelaskenta kuitenki täyttyy.
 
Täällä on tänään mylätty enemmän kun viimeiseen 2 viikkoon ja alavatsassa tuntuukin sille kun ois joku antanut pesismailasta o_O
 
Täällä on vauva riehunu tänään enemmän kuin koskaan. Äsken sohvalla maatessa se muljusi niin että tuntui virtsarakossa, kyljissä, navassa ja kylkiluissa. Lisäks nous vatsahappoja suuhun :D minä jo pelkäsin että se kääntyy, mutta se tais olla vaan onnessaan mun jäätelöannoksesta.
Tää on selvästi myös musiikkimiehiä, aina innostuu iloisesta musiikista. :Heartred
 
Meillä vedettiin tossa 4 paikkeilla taas ihan järkyttävän pitkään jotain ihmeellistä jumppausta taas.. Olisin halunnut nukkua ku tiesin että yö menee joka tapauksessa huonosti..
 
Huh kun kerkesin jo säikähtää, heräsin seiskalta ja maha oli pitkään ihan hiljainen, mutta nyt onneksi tuli useampi potku peräkkäin :) en muistanut edes että liikkuiko yöllisillä vessareissuilla vai illalla viimeksi
 
Itsellä takana tosi syvässä unessa nukuttu yö puoli kuuteen saakka. Itselläkin tulee aina siinä kohden sellanen toive, että poika potkasis topakasti, jotta tietää, että on kaikki hyvin.
 
En osaa aamuisin/päivisin edes ihmeemmin "kaivata" liikkeitä. Nuo ajat päivästä kun on itelle hyvin epäsäännöllisiä, voin herätä 5.30 tai vasta 10.30. jne, niin en oikeastaan edes tiedä, mihin aikaan vauva enemmän liikkuu. Iltaisin sitten kun klo 15 eteenpäin on yleensä päivästä riippumatta hyvin tarkka rytmi ja aikataulu omissa tekemisissä, huomaa heti, jos on mahassa hiljaisempaa tai enemmän menoa. Öisin en juurikaan huomaa liikkeitä vessassa käydessä. Vauvan synnyttyäkin mulle kävis tällainen rytmi oikein hyvin :happy:
 
Takaisin
Top