Heräsin yöllä ja tuntui oudolta.. Ja vasta aamulla kun heräsin kunnolla niin vauva taas liikkui.. Yleensä kun herään yöllä vessaan niin vauva alkaa heti mun mennessä takas sänkyyn oikeen kunnon potku rumbaan.. Eikä siis oikein vieläkään ole semmosta ns normaalia..
Potkuja tuleekin kyllä muutamia mutta ei ole semmosta jatkuvaa lainkaan.. Enkä osaa sanoa onko poju sit vaan kääntynyt niin ettei potkuja tunnu kunnolla vai mistä kyse..
Ite en oo vieläkään 26+3 huomannut hirveesti säännöllisyyttä tämän pojan liikkeissä. Eilisen oli hiljaa, potki vaan vähän. Minä oon ajatellut että se on vielä niin heikko, ettei kaikki ähinät tunnu.
Vauva on saattanut melskata sun nukkuessa ja on käynyt unille ennen vessareissua. ..tänään ku istuin sohvalla ni vauveli pyöri hirveesti, mut ku kävin makaamaan, ni ei tuntunu enää yhtään mitään.
Joo totta.. Siihen tulokseen tulin itekkin sit myöhemmin vaikka kuitenkin jostain syystä sitten itkeskelin myös sitä omaa sekavaa oloa pois. Myöhemmin sit joskus ennen viittä kait menin sänkyyn lepäilemään ja sillon sit alko ihan kauhea kuperkeikkaaminen ja potkuharjoitukset. Mieskin pääsi taas kunnolla kokeilemaan liikkeitä ja naureskelemaan mun mahalle :D
Voi veljet kaveri on pitäny semmosta myllerrystä että! Sain parit videopätkätki ku näky päivällä selkeesti mahan heiluminen. Nyt ku pitäs nukkuu mennä nii kaveri vaa kieppuu, naurattaa ku mies laitto päänsä mahaa vaste ja sai niin mojovia potkuja poskeensa ;D
Meillä mies kun laittaa käden mahalle niin hiljenee liikkeet. Ja sit jos sattuu tuntumaan liikkeitä niin mies rupeaa ite nauramaan sitä. :D sitä nauran itelle myös ku mies hihittää vieressä :DD
On kyllä tyypillä voimaa. Eka potkas kipeesti kylkeen (tuntu, ettei saa happea) ja koht monotti suoraan alaspäin. Ihme ettei jalka tullut jo ulos x) Täälläkin rauhotutaan, ku pistää käden mahalle, mut hiukan ku pistää painetta, ni sit alkaa taas potkiminen :)
Housujen vyötärönauhaa on ilmeisesti kiva potkia. Ja kotona läppärii, jos pidän sitä sylissä.
Pariin päivään ei oo taas kunnolla tuntunut liikettä, mutta oon ollut kipeenä esikoisen kanssa ja eilenkin piti lähteä päivystykseen eli riittänyt puuhaa. Jos sitä tänään ehtisi taas kuulostella <3
Kissa välillä havahtuu potkuihin ja kattoo mua syyttävästi ja jatkaa uniaan ku silitän :D ei se pahemmin enää välitä mutta alkuun kyllä hyppäsi pois sylistä. Sängyssä ku makaa niin sillon kissa tulee kans syliin ja on välillä pitkiäkin aikoja sylissä jalkojen päällä niin siinä ei haittaa potkut.
Voi raukkaa :) Luulee emännän kiusaavan x) Joko kisut on tottunut uuteen kotiin? Meillä aletaan vähitellen selviämään 2-3 yöllisellä herätyksellä :) Ja kops, kops, etten vaan manaa sitä taas herättelee :D
Meidän pikkuinen uroskoira selvästi tykkää myllertävästä mahasta, mutta isompi narttukoira jopa väittelee minua välillä ja on ihan jäykkänä jos yritän houkutella sen mahan viereen. Ihmeellistä. Molemmat on kyllä varmasti jo tietoisia että siellä on jälkikasvua, koirat kuulemma kuulee elämöinnit.