Oireet

Vitsit kun olisi kotona sellaisia lapsivesi-tikkuja joilla voisi itse testata onko se vesi joka tihkuu, vai jotain muuta..
 
Mävaan, täällä ihan sama meininki! Eilisest aamust asti tullu verilimaa.. yön valvoin supistusten kans. Aamul supistukset alko hävii. Sit on tullu harvakseltaan joitain kovempia supistuksia ja lisäks joitain pienempiä. Voi ku kohta jo pääsis oikeesti synnyttämään! Vaikken haluakaan synnyttää, mut haluun täst vattast eroon ja vauvan syliin!


No pääsithän sinäkin sitten synnyttämään :)
 
Limatulppa tuli, nyt toivotaa et se meinaa et lähtee itestää käyntii :angelic: ei jaksais oottaa enää keskiviikkoon millo on käynnistys :meh: no sentää tietää ettei keskiviikon sielt käännytetä ku sillo ois kasas jo 42+0... kärsimätön esikon odottajan aika ku näi yli o menny :dummy:
 
Ihme pv tänään. Aamulla heräsin päänsärkyyn ja kurkku karhee. No puol päivää meniki sitte oksennellessa ja nukkuessa. Panadolilla vähän hellitti päänsärky ja nyt illal on jo vähäinen ruoka pysyny sisällä. Oisko tää nyt sitte sitä tyhjennystä synnytystä varten. Muutama hieman kipea suppari tuli n. 2h väleil, mut sit neki loppu.
 
Tässä itsekin kauhulla odotellut tuota tyhjennystä, välillä on todella huono olo ollut ja oksentaminen on ihan hirveää. Tänään on mulla ollut kuumia aaltoja ja nyt noin tunnin verran todennäköisesti harjoitussuppareita? Alkaa hikiaallolla ja päättyy lantion paineen tunteeseen ja alapään viiltoon. Ei kestä kuin pari sekuntia mutta minuutin sisällä saattaa tulla useita..
 
Täälä supistelee myös aaltomaisesti niin että selässä ja lantiossa tuntuu.. En ole kellottanut vielä, mutta alan kellottamaan kun kipu kovenee. Mietin että voisiko tämä kahden päivän kauhea flunssa olla synnytystä ennakoiva oire?

Äsken kävimme viemässä kesäkalusteet terassilta varastoon ja nyt sauna lämpenee, illalla jos pientä seksiä niin eiköhän ne supistukset siitä lähe kovenemaan jos on vielä sen aika.

Onneksi itselläni on kuitenkin suht pieni maha eikä olo ole tukala joten kyllä tämän kanssa vielä muutaman viikon elelisi helposti :-)
 
Itsekin ajattelin niin että kello käteen vasta kun kivut saavat mut kippuraan tai huutaan Ässät ei ole mulla aiheuttaneet supistuksia ollenkaan.
 
Mullakin flunssa iskeny. Sais jo syntyy kyllä kun ei viittis hirveesti kipulääkkeitä syödä
 
Nyt on pari yötä ollu kauheesti suppareita enkä oo nukkunu juur ollenkaan. Sit kuiteski päivää myöten ne häviää. Kauankohan tätä ny jatkuu....toisaalta ke ois käynnistys ehkä tulossa.
 
Täälä supistelee myös aaltomaisesti niin että selässä ja lantiossa tuntuu.. En ole kellottanut vielä, mutta alan kellottamaan kun kipu kovenee. Mietin että voisiko tämä kahden päivän kauhea flunssa olla synnytystä ennakoiva oire?

Äsken kävimme viemässä kesäkalusteet terassilta varastoon ja nyt sauna lämpenee, illalla jos pientä seksiä niin eiköhän ne supistukset siitä lähe kovenemaan jos on vielä sen aika.

Onneksi itselläni on kuitenkin suht pieni maha eikä olo ole tukala joten kyllä tämän kanssa vielä muutaman viikon elelisi helposti :)


Noin se mulla enteili synnytystä :)
 
Eikös vauvan pitäisi jo rauhoittua liikkeissään? Musta tuntuu että täällä potkitaan enemmän kuin koskaan ennen...
 
Mulla oli viime yö todella turhauttava. Supistuksia tuli klo 00:30-6:30 5-9min välein, voimakkuus vaihteli mutta suurimmaksi osaksi niin että piti olla jalkeilla että kesti.. Lopuksi olin niin loppu et torkahdin supistukset välissä matolle ja siitähän ne supistukset sitten läsähti... Siksi toivoisin että tulisi päivällä niin voisi lähteä vaikka kävelemään. Yöllä kun on aivan voimaton.

No katsotaan miä ensi yö tuo tullessaan. Nyt päivän aikana tullut supistuksia mutta ei kipeitä. :-)
 
Mulla ei limatulppaa, ei lapsivesiä, ei supistuksia :sad001 Mua pelottaa synnytys, mitä pidemmälle menee sitä hermostuneempi ja stressaavampi olen.
 
Täällä taas supistelut klo 21 asti 8min välein. Klo 12 lähetään käymää polilla jos ei oo hävinny supistukset siihen mennessä. :-)
 
Tulihan se sit vauhdilla. 4.00 heräsin koviin suppareihin. 5.00 sairaalassa ja 8.00 tyttö syntyi. Just ehdin saada epiduraalin et vähän vaikutti ja sit se jo tuli ulos. 4h synnytys :D kun ekan kanssa meni 19h. Onneks kerettii synnärille. Nyt vaan lepäillään vauvelik kanssa. :D:D:D :Heartred
 
Ihanaa made onnea!! :-) täällä käytiin myös näytillä mutta päästiin onneks vielä kotiin yöksi kun en innostu yhtään tosta sairaala maailmasta.. Kaula oli kokonaan hävinnyt ja 2cm auki. Panadolia naamaan ja nukkumaan. Supistelut jatkuvat vieläkin mutta eivät ole onneksi kovia. Nyt pyrin siihen että olen mahdollisimman paljon pystyasennossa niin eiköhän se sieltä tule :-)
 
Takaisin
Top