Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä potkut on tuntunu lähinnä iltasin, mutta myös välillä päivällä kun istahtaa ruokalevolle tms :)
Kumpa pian tuntuis liikkeet ulospäin, että mieskin saisi tuntea ne! :)

Täällä myös odottaa mies kovasti että tuntisi jo liikkeet. Varmaksi ei pystynyt sanomaan että tunsiko yhden satunnaisen monotuksen tänään vai ei.. Mut toivottavasti pian tuntisi

Oon melko varma, että tunsin hetki sitten potkun. Kuuntelin dopplerilla vattaa ja siellä kuului hirveä rahina ja pauke ja sitten tuntukin jo dopplerin vieressä semmonen töpäkkä potku :O <3 pari päivää sitten tunsin (luulen ainakin tunteneeni) pienen potkun tai mahan nousun kättäni vasten kun makoilin ja pidin kättä vattalla :D

Meillä mies ei oo edes kysynyt saada pitää kättä masulla että tuntisi jotain. Ei se kai kaikille nii tärkeää oo... :) enkä mä nyt mun masua kattele miehen nähden sehän pitäis hulluna. Salaa seurailen ja silittelen, mutta kun mies lähenee nii äkkiä paita alas ja puheenaihe muualle :D

Vauva ollut tänää vähäliikkeinen. Ihan säikyin kun ei mitää tuntunu iltapäivään mennessä. Eilen just pääsin kehumaan miten tuntuu kaikki. Kuuntelin dopplerilla eikä meinannu löytyä ääniä varttiin... Löyty sit viimeinen vahva syke. Oli vissiin paennut niin syvälle vauva ja istukan taakse piiloon että ei mitään tuntemuksia. Mahakin tuntui vähemmän pömpöltä. No iltaa kohden vilkastui ja kovin oli bebe hengessä mukana kun olimme kalassa ja mies sai ison hauen.

Muokattu viimeksi:
Täällä 18+0 eikä kyllä mitään tunnu... Pitääkö jossain vaiheessa huolestua, jossei mitään ala tuntemaan ? Rakenneultra on kahden viikon päästä, sitten nyt viimeistään selviää tilanne.... :S :S

Täällä 18+0 eikä kyllä mitään tunnu... Pitääkö jossain vaiheessa huolestua, jossei mitään ala tuntemaan ? Rakenneultra on kahden viikon päästä, sitten nyt viimeistään selviää tilanne.... :S :S

Muistaakseni voi olla niinkin että tuntuu vasta parin viikon päästä. Että vaikka kysyisit asiasta neuvolassa niin tuskinpa ne siitä huolestuu. Kuitenkin jatkuvasti sanotaan että esikoisen odottaja tuntee liikkeet myöhään joskus viikon 20 jälkeen jopa vasta.

Ite sit taas oon tuntenut jos pari viikkoa kait vaikka odotan esikoista.. Mut siinä on monta tekijää mitkä vaikuttaa. :)

Rakenneultrassa kätilö sanoi liikkeistä puhuttaessa, että ensiodottajalla ensimmäiset liikkeet voi tuntua jopa vasta viikolla 22.
Itselläni on nyt n. Viikon verran tuntuneet kunnolla (nyt 21+0). Olen huomannut, että työpäivän jälkeen kun laittaa pitkäkseen, alkaa samantien jumppailu. Viikonloppuna kun ei mitään tiettyä rytmiä ollut, niin liikkeitäkin tuntui paljon vähemmän.

Illalla pikkunen päätti sit rehuu sen verran, et isukkiki näki ja tunsi liikkeet :O Luulin liikkeitten olevan semmosii kivoi ja pienii ja kevyit, mut ei. Tyyppi potkii sen verran menemään, et odotan kauhulla, ku alkaa voimaa tulee enemmän. Putoon varmaan lattialle joka potkusta. Onneks viel ei satu, mut epämukavaa.
Ultrassa sanottiin, et pitäis tuntuu semmosta ilmavaivamaista kuplintaa, ja ku istukka on edessä, ni päälle ei pitäis tuntuu aikoihin. Paaaska puhetta sanon ma :D :D :D

Minä näin nyt ekan kerran tömäyksen iholle asti, kun vatsa heilahti sivusta. Rasvasin mahaa ja sen jälkeen tuli joku liike, en kyllä tuntenut mitään. Minulla tämä edessä oleva istukka taitaa vaimentaa aika paljon tällä hetkellä.

Jännää, miten nämä liikkeiden tuntemiset vaihtelee! Pari päivää tuntui niin hyvin ja mahan päällekkin ja eilen ja tänään taas ei tunnu juuri mitään :D

Myöhästyin tänään töistä kun kahden päivän liikkumattomuuden jälkeen mahassa alkoi kunnon meno aamulla ja unohduin sitä fiilistelemään :alien
Eikai vielä tässä vaiheessa ole väliä vaikkei liikkeitä tuntuisikaan joka päivä, mutta jotenkin meinasi mielikuvitus taas alkaa laukkaamaan. Onneksi tänään onkin sitten ollut liikettä oikein urakalla koko päivän ajan.

Takaisin