Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tajusin just et oon varmaan tuntenutkin liikkeet jo vähän yli viikon ajan. Esikosta ekat liikkeet tuntui ihan alavatsalla ja nyt eilen ja toissa päivänä selkeitä vauvapotkuja ylempänä vatsalla. Ja kohtuhan mulla on korkeammalla kun Ekassa raskaudessa. En vaan oo tajunnut :) liikkeitä tuntuu satunnaisestivarsinkin ruuan jälkeen lepoasennossa. Rv 16+4

Tällä viikolla on tosiaan alkanut noi liikkeet tuntumaan mutta ei varmaankaan kaikki, koska kun dopplerilla kuuntelee nii tuntuu että pikkunen harjottelee vähintäänkin karate tai judo liikkeitä :laughing002

Itellä välillä tuntuu että olis joku nyrkkeilijä tai jotain ku paukuttaa menemään. Mutta hentoja on liikkeet kuitenkin :) välillä ok miettinyt että oliko toi nyt liike vai ei, mutta kyllä ne on liikkeitä :D

Mä en oo tuntenu varmaan viikkoon mitään terävää. Toisaalta mietityttää, mut oon myös aatellu että kyllä ne varmaan parin viikon päästä rupee tuntumaan kunnolla, kun on jotain viikko 23

Tänä aanuna näin ja tunsin ekaa kertaa liikkeet mahan päälle. Käännyin sängyssä selälleen niin Tonttu möyri mykkyräksi mahan oikealle puolelle aika ylös (navan kumminkin puolin) ja maha oli ihan toispuoleinen pitkän aikaa, litteä vasemmalta ja möykky oikealla. Tuntui ja näytti hauskalta kyllä. :D Kännykkä ei ollut lähistöllä, niin kuvaa en saanut..

Mulla kans nyt aivan näkyy mahan päälle liikkeet ja kohtu tuntuu todella selvänä kun kokeilee. Tää tyyppi liikkuu kyllä paljon enempi kuin isosiskonsa, joka teki isoja rauhallisia liikkeitä Vois tuijotella tätä pötsiä vaikka mitenkä pitkään ❤

Mä oon tuntenu liikkeitä silloin tällöin kerran päivässä / parissa-kolmessa. Tänään kävin sokerirasituksessa ja tyyppi muljutteli menemään koko sen kaksi tuntia mitä makoilin siellä. Kiva tietää, että siellä osataan olla hyperaktiivinen myös :grin 19+2

Mulla masupoika liikkuu nykyisin aina öisin. Päivisin nukkuu ja koko yön kun oon hereillä tuntuu kova myllerys. Jännää. Esikoinen nukkui mahassa aina yöt ja myllersi päivät
Rv 21+0

Eilen illalla kaveri pisti viestiä kun olin menossa nukkumaan ja vastasinkin hänelle sit mut jäin tunnustelemaan vauvan liikkeitä niin nukahdin siinä sit :D unohtui kokonaan kysyä kaverilta että miten hänellä menee kun kauhea myllerrys oli menossa. :D

Ei vieläkään muuta kuin ihan vienoja tuntemuksia, sellaisia joista ei ole oikein itsekään varma oliko se todellinen vauvanpotku vai pelkkää toiveajattelua. Viikot 17+1. Saisi jo muuttua selvemmiksi. Olisi yksi huoli vähemmän, kun liikkeistä tuntisi että siellä ollaan vielä voimissaan.

Takaisin