Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä pikkuinen ei ole yhtään tykännyt kun on ollut hektistä. Syöminen ja juominen on unohtunut. Eilen oli sit päivästä vähän vilkkaampi hetki muuta käytännössä siinä oli sit ainoat kunnolliset liikkeet koko päivänä :(

Onneks tänään taas alkoi liikkeet tuntumaan kun söin ekaa kertaa kolmen päivän sisällä välipalaa!

Mä en vieläkään voi sanoa tuntevani mitään liikkeitä, pari satunnaista kertaa viimeisen 3vkon aikana olen tuntenut jotain hipsutusta. Nyt jo 21+2. Onneksi huomenna on rakenneultra niin saa vähän mielenrauhaa mitä tuolla tapahtuu...

Eilen oli taas vilkkaampi päivä liikkeiden suhteen ja tänään sama jatkuu :) toi on kyllä asia mikä huojentaa mieltä ihan huomattavasti kun tuntee liikkeitä. Mullakin kuitenkin vielä pari viikkoa sinne ultraan.

Tänään ja eilen on paukkunu vähän väliä aina kun oon makoillu. On niin ihanaa kun sitä tuntee vaan lisää ja lisää, ehtymätön luonnonvara <3 ja ihmettelen että miten se taas jaksaa möyrytä. Kyllä se on vaan totuttava siihen että minun pikkusintti siellä kasvaa ja voimistuu.

nyt kun olen lueskellut teidän muiden tekstejä täällä miten jokainen on tuntenut niin yritin itsekin vähän rauhoittua ja kokeilua selin ollessani vatsaa että tuntuisiko mitään. no enemmän oma syke tuntuu ja alan liikaa keskittymään siihen, mutta menin sitten vatsalleni ja jotain muljutusta alkoi tuntumaan ja hyppi toisesta paikasta toiseen koko ajan! ehkä siellä sitten on jotain, nyt alkaa pieni pönötys näkyä alavatsan alueella :) pitäisi vaan huomenna muistaa kysyä ultrassa missä kohtaa oma istukka on koska en tiedä osaako sitä itse arvioida :o

Täällä mentiin viimeyönä sellaista touhotusta (siis kokoyö), muutenkin joku piti hereillä vaikka väsytti ja sit pikku pätkiä ja vessaan ja sitä rataa.. Ja tää masuasukki vaan mellastaa, ekaa kertaa oli niin vilkkaana.. Aamuyöllä sain hiukan unta paremmin, aamulla väsytti ja oli huono-olo vähäisten unien takia.. Kiva mennä töihin kun tuntu et koht oksennan.. No meni se työpäivä kuitenkin, ja pikkuhiljaa olokin koheni.. Onneks oli iltavuoro.. Nii nyt on rv20+5

Kovasti liikkuvainen täälläkin. Illalla viimeiseksi möyrii ja aamulla herättää. Yölläkin monesti herään möyrintään. Tässä istun sohvalla ja katson ikkunasta ukkosta ja kyllä potkuttaaa pikkuinen kovasti.

Tänään ensimmäistä kertaa liikkeen näki vatsan päälle! Tuntui taas semmonen kiva muljahdus ja oikein heilahti masu :D hetken aikaa katoin että tuleeko uudestaan mutta hiljaista on ollut.

Aiemmin tunsin ilmakuplia, ekat kunnon potkut tuntuivat käteen vatsan päältä viime viikolla (22+2) ja nyt vauva pyöriskelee masussa aina kun rauhottuu itse istumaan tai makaamaan :) Sitä on alkanut odotella liikkeitä esim. syömisen jälkeen. Vauvalla tietty lemppari asento, potkut usein samassa kohdassa :>

Oon ollut pari päivää huolissani, ku pikkunen on ollu kauheen rauhalline, eikä oo pahemmin mitään liikkeitä antanut. Noh, eilen illalla/yöllä se sit päätti pistää rumbaksi ja potki oikee kunnolla. Mieski järkyttys, ku nii voimalla potki. Toivottavast ei paljoo voimakkaammaks potkut tuu, ku tulee koht jalka läpi :D Tälläki hetkel tyyppi potkii menemään. Ei ilmettest tykkää aikasist herätyksist ;)
Onko muute normaalii, et potkut tuntuu eri kohdissa? Joskus potkut tuntuu navan lähellä, mut eilen tuntu häpyluun yläpuolella.

Olen tuntenut jonkilaista pientä kuplintaa alavatsalla jokusen viikon. Tänään aamulla, kun makasin selälläni sängyssä, tuntui ensimmäisen kerran oikein kunnolla vauvan jumpat ihan tuossa navan kohdalla. Laitoin käden mahan päälle ja tunsin, kuinka siellä pieni painoi menemään. :joyful: On tämä ihmeellistä! Jos on yhtä kova muljaamaan, kuin isoveljensä, niin tästä se lähtee, eikä loppua näy ennen kuin synnytyssalissa erkanemme. :hilarious:
Tänään rv 20+1. :Heartred

Eilen illalla tunsin taas liikkeen mahan päälle. Mies ei valitettavasti siihen vielä ole päässyt kun aina pikkuinen lopettaa heti.

Takaisin