Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuntunut jo rv 17 eteenpäin joka päivä liikkeitä, ja päivä päivältä vaan kovemmin, todella aktiivinen kun aamusta iltaan jaksaa liikuskella :angelic: varsinkin kun itse pysähdyn/istahdan/makaan niin alkaa lähes samantien pyöriminen, ei meinaa iltasin unenpäästä saada kiinni kun on oikeesti niin touhukas..vHuomenna kauan odotettu rakenneultra !!

Sama juttu. Töissä se välillä häirittee, ku tarttis keskittyy, ja sit tulee kunnon isku :D Mut en jaksa valittaa. Kamalempaa on, ku ne liikkuut loppuu ku seinään. Sillon iskee kaikki kauhuskenaariot mieleen. Huoh.. 59 työherätystä äippälomaan :D

Mulla on ilmeisesti läskiä sen verran paljon ettei ipana jaksa vielä sen läpi potkia kovin. Mahanahka kyllä liikkuu kun neiti myllertää. Mies on pari kertaa pitänyt kättä mahallani noin viiden sekunnin ajan ja sanonut ettei hän mitään tunne, öitä! On hän niin kärsimätön... :)

Minä tunnen liikkeet varsin hyvin. Ja liikkuu paljon ja pitkiä aikoja kerrallaan. Viimeyönä taas makoilin hereillä kun massussa potkutettiin menemään ja aamulla siihen heräsin <3

Miksi se ei pysy paikoillaan?? Ei tää oo yhtään kivaa, ku pitäis töihin keskittyy, mut toinen vetää judotreenei muutaman tunnin putkeen :/ Muutenkaan mikään ei tunnu onnistuvan..

Mulla tuntuu potkut tossa navan lähellä aina. Jotenkin kiva kun niitä on alkanut olla päivittäin mutta yöllä nukkumaan mennessä olisi kiva ettei ihan niin pitkään niitä potkuja tulis ku ei saa nukuttua :D jään vaan kuulostelemaan niitä aina

Täällä pahimmat potkut ajottuu just työaikaan. Johtuukohan siitä, et isi on kaukana, ni se ei voi tulla kokeilee :D Lopettaa aina potkimisen, ku mies laittaa käden mahalle. Jos en olis raskaana, ni hakisin kotimatkalla pari lonkkuu turruttamaan hermot. Hmm.. Pitäiskö hakee jäätelöö :P Ja joo, nyt ei vaan naposta tehä töitä, ni oma pikkune paussi tähän väliin :D :D
Taidan nyt jo ilmottaa naperon junnujudoon :) Ei jää mahassa tehdyt treenit turhiks ;)

Meidän pikkuinen on nyt pari päivää ollut kovin rauhallinen, eilen ei alkamut potkiskelemaan edes nukkumaan mennessä. Oli pakko kuunnella dopplerilla, ja sydänäänet löytyivät onneksi sentään heti. Silti heräsin joskus viideltä stressaantuneena, kun pelkäsin, että pienellä ei ole kaikki hyvin. Ei herännyt edes tökkimiseen. Lueskelin sitten kaikkea mahdollista, ja parin tunnin hereillä pyörimisen jälkeen nappula onneksi aktivoitui ja alkoi potkia ihan tosissaan. Toivottavasti nyt jatkossa ei tulisi niin pitkiä hiljaisia kausia, ettei tarvitse olla huolissaan.

Tais kerätä voimia treeneihin :) mulla oli kans tossa välissä pari hiljaisempaa päivää ja nyt on taas 2 päivää ollut hurjaa menoa masussa. Eile oli mm semmonen tunnin (kaiketi) potkut ja sit illalla nukkumaan mennessä lyöntejä ja kovia potkuja taas.
Mies ei vieläkään tunne liikkeitä vaikka pitkään eilen potki juurikin siihen missä miehen käsi oli.. Toivottavasti pian tuntisi..

Reagoiko vauva teillä jo ääniin? Tuntuu että varsinkin mieheni puhe saa vauhtia pieniin jalkoihin. Miehen tullessa töistä alkaa yleensä kova potkutus. Samoin illalla kun menemme maata ja juttelemme alkaa heppu pyörimään. Mun äänellä ei tunnu olevan vaikutusta, ei tuu puhumalla liikettä, no eipä mua isommatkaan lapset kuuntele vaan haistattelee vaan ;) :D

Samoten tuntuu että kova kieppuminen loppu kun laittaa käden mahalle. Tunteekohan vauva käden paineen ja rauhoittuu?

En ole ainakaan huomannut. Täytyy melkein pyytää miestä juttelemaan hiukan vaikka.. Yleensä istutaan vaan vierekkäin hiljaa ja katotaan mitä katotaan.. :D oikein nörttejä ollaan tai jotain..

En ole huomannut, että reagoisi ääniin. Sen sijaan lopettaa potkimisen heti, jos siihen kiinnittää sinkin, kun mies laittaa käden mahalle, rauhoittuu heti. Ihan kuin kiusallaan tekisi :D

Mulla oli kans maanantaina tosi hiljanen päivä, illalla vasta alko potkimaan ko aikansa oottelin. Tiistaina oli neuvola ja sanoin tästä ni sano et tässä vaiheessa (sillon ti rv 20+2) hyvin hyvin normaalia et välissä tosi rauhallisiakin päiviä et ei tarvi huolesta. Voi vielä mennä niin semmoseen asentoon et ei tunnu liikkeet.

Mä oon huomannu saman et välillä saattaa "rauhottua" kun laittaa käden masun päälle. Mut ei oo kyllä ollu päivääkää hiljasenpaa sen jälkeen kun rupesin liikkeet tuntemaan, välillä ihan ahistaa kun kokoajan möyrii ja potkii.. Jopa niin vahvoja potkuja että siinä ihan iteki nytkähtää ja jos kädellä tunnustelee niin melkeen säikähtää sitä
voimaa :wideyed:

Takaisin