Vauvavakuutus

Yritän nyt mennä OP:n sivuille tekemään sitä terveysselvitystä mutta kirjeessä ja nettisivuilla kerrottu polku ei auta. Vakuutukset ja vahingot-sivulta pitäis mennä Vakuutukset-kohtaan josta löytyy se Terveysselvitys mut en löydä tollasta mis lukis vaan Vakuutukset.. Laitoin jo niiden hakukohtaankin Terveysselvitys josta löytyi kyllä tuo sama ohje mut ei tietenkään suoraa linkkiä sinne kohtaan sivuja. Palaa kohta käpy. Onks joku teistä tehnyt tuon ja osais auttaa?

Mulla se oli ihan omana muistutuksenaan ja aktiivisena linkkinään, kun kirjauduin sisään verkkopalveluihin. Heti siinä etusivulla.
 
Mulla se oli ihan omana muistutuksenaan ja aktiivisena linkkinään, kun kirjauduin sisään verkkopalveluihin. Heti siinä etusivulla.
Mulla ei ole OP:ssa mitään asiakkuuksia ennestään. Mut täytyy illalla pähkiä uudelleen, kiitos.
 
Rockqueen, oletko jo sopinut virkailijan kanssa että teet terveysselvityksen? Meillä meni niin, että linkki tuli sinne sen jälkeen kuin virkailija oli aktivoinut sen. Ennen sitä se ei löytynyt. Minulle se tuli myös näkyvänä muistutuksena.
 
Minä en ole sitä vielä ostanut, se riittää, että selvityksestä sovitaan. Kaikillehan sitä ei myönnetä raskauden aikana, joten ei sitä ennakkoon voi tarvita ostaa. Ja ilmaisen vuoden tarjoushan koskee ainoastaan raskauden ainana otettua vakuutusta, eli vasta selvityksen jälkeen tietää, saako sen ostaa jo vai vasta lapsen synnyttyä.
 
Äh, meille tuli ilmoitus op:stä, että vauvavakuutus myönnetty. No, tutkittiin miehen kanssa sisältöä tarkemmin, ja kävi ilmi, että olivat kirjanneet vakuutuksen sisällön ihan oman mielensä mukaan. Myöskään hinta ei ollut se, mitä oli sovittu. Helkutti.

Tähän asti hommaa hoidettu puhelimitse ja netissä, koska ei oikein olis aikaa rampata töiden lomassa konttorilla, mutta nyt buukattiin viikolle ihan käyntiaika op:n palvelupisteeseen, että saavat rukata kuntoon meidän läsnäollessa sekä vakuutuksen sisällön että hinnan.

Aina pitäs kaikki ite tehä... Ärh.

Nessu 24+3
 
Tuleeko vakuutus voimaan heti hyväksytyn terveysselvityksen jälkeen, vai voiko sen alkamisajankohdan päättää itse? Yritän vitkutella tuota ilmaisen vuoden aloittamista mahdollisimman lähelle syntymää.
 
Regan, meillä olivat op:ssä lämänneet heti voimaan kyselemättä ja ilmoittelematta mitään.
 
Mä tein juuri OP:lle terveysselvityksen ja nyt on vauvavakuutus ja vauvan matkustajavakuutus voimassa. Hassua, kun toisella on jo oma matkustajavakuutus :Heartred
 
En kyllä ois uskonu et näin kalliita on lapsen vakuutukset... Meillä on kaikki vakuutukset Fenniassa ja sieltä kävin tänään kyselee vauvalle vakuutusta; odotusaika 90 e, syntymän jälkeen vuosimaksu on kaksi vuotta 416 e jonka jälkeen hinta laskee. Ja tuosta hinnasta on jo vähennetty parit alennukset. Kai sitä vois vielä muualtakin kysellä niin vois vähän vertailla kun näköjään ehdot on niin erilaisia joka paikassa.
 
Nali, on ne kalliita, jos haluaa kattavan. Meillä op:ssä eka vuosi ilmainen, sen jälkeen noin 480 euroa vuosi...
 
Minä en ole sitä vielä ostanut, se riittää, että selvityksestä sovitaan. Kaikillehan sitä ei myönnetä raskauden aikana, joten ei sitä ennakkoon voi tarvita ostaa. Ja ilmaisen vuoden tarjoushan koskee ainoastaan raskauden ainana otettua vakuutusta, eli vasta selvityksen jälkeen tietää, saako sen ostaa jo vai vasta lapsen synnyttyä.
Meillä meni kyllä niin, että me ostettiin ja sitten tehtiin selvitys ja sen jälkeen tuli voimaan. Jos selvityksestä olisi jäänyt kiinni, olisivat ilmoittaneet ettei ostotapahtumaa voitu viedä loppuun tai mikä olisi rajattu sopimuksesta pois. Hassua, että ohjeistetaan ihan eri tavalla eri paikoissa.
 
Tuossa kirjeessä jossa tarjous on, lukee että vakuutusta hakiessä äidin täytyy täyttää terveysselvitys netissä. Mulla ei ole OP:lla mitään asiakkuuksia joten ei ole tunnuksiakaan. Olen nyt kolmena päivänä seikkaillut tuolla sivuilla eikä sitä löydy. En ennen tuota tarjouksen päättymispäivää pääse konttoriin, eikä kirjeessä henkilökohtaisesta tapaamisesta mitään edes puhuta. Lähetin nyt apupyynnön niiden sivujen kautta. Vituttaa ihan huolella tää, mulla ois muutakin tekemistä kuin säätää jonkun vakuutussivun kanssa. ARGH.
 
En kyllä ois uskonu et näin kalliita on lapsen vakuutukset... Meillä on kaikki vakuutukset Fenniassa ja sieltä kävin tänään kyselee vauvalle vakuutusta; odotusaika 90 e, syntymän jälkeen vuosimaksu on kaksi vuotta 416 e jonka jälkeen hinta laskee. Ja tuosta hinnasta on jo vähennetty parit alennukset. Kai sitä vois vielä muualtakin kysellä niin vois vähän vertailla kun näköjään ehdot on niin erilaisia joka paikassa.
Mä pidin Fennian ehtoja huonoina verrattuna muihin, aiemmin kirjoitin siitä kun olin kysynyt tarjousta. Jokaiselle kolhulle on oma omavastuunsa, ei tosta ihan kauheasti rahallista hyötyä ehdi saamaan.
 
Muokattu viimeksi:
RockQueen: Ootko kokeillut kitjautua sinne verkkopalveluun? Sinne kirjaudutaan nettipankkitunnuksilla, myös muiden pankkien kuin Op:n tunnukset käy. Sinne mulla ainakin tuli ensimmäistä vakuutusta ottaessani tarjoukset yms, vaikkei mitään muita vakuutuksia tai pankkiasiakkuuksia ollut siellä ennestään.
 
RockQueen: Ootko kokeillut kitjautua sinne verkkopalveluun? Sinne kirjaudutaan nettipankkitunnuksilla, myös muiden pankkien kuin Op:n tunnukset käy. Sinne mulla ainakin tuli ensimmäistä vakuutusta ottaessani tarjoukset yms, vaikkei mitään muita vakuutuksia tai pankkiasiakkuuksia ollut siellä ennestään.
Mistä toisen pankin tunnareilla pääsis kirjautumaan? Kun menee etusivulle siellä kysytään OP:n omia tunnuksia. Vai voiko tuohon naputella minkä tahansa pankin tunnarit ja tämä älyää sen?

Edit. Kun klikkaa Osta vakuutuksia siellä lukee näin: "Jotta voit jatkaa, sinun täytyy kirjautua verkkopalveluun omilla Osuuspankin verkkopalvelutunnuksillasi.

Jos sinulla ei ole Osuuspankin verkkopalvelutunnuksia, varaa aika neuvotteluun. Lisätietoja saat OP 0100 0500 puhelinpalvelusta arkisin 8-22.
> Varaa aika neuvotteluun

Voit myös tutustua palveluun esittelytunnuksilla (käyttäjätunnus 123456, salasana 7890, avainluku voi olla mikä tahansa nelinumeroinen luku)."
 
Muokattu viimeksi:
Rockqueen, oikeassa yläkulmassa valitset "kirjaudu verkkopalveluihin".

https://www.pohjola.fi/pohjola?id=300000

Tuota kautta olen mennyt siihen, ja miehen puhuttua virkailijan kanssa, ne terveysselvitykset ilmestyivät sinne omalle pääsivulle. Eli jos ne on sovittuna, niin näet ne siellä, muuten pitää saada joku aktivoimaan ne sinulle.
 
Mistä toisen pankin tunnareilla pääsis kirjautumaan? Kun menee etusivulle siellä kysytään OP:n omia tunnuksia. Vai voiko tuohon naputella minkä tahansa pankin tunnarit ja tämä älyää sen?
"

Joko löysit Thelman ohjeilla? Jos et, niin mene pohjola.fi. Siellä oikeassa yläkulmassa on"kirjaudu verkkopalveluihin". Sitä kun klikkaa, aukeaa tällainen sivu:
Vakuutusten verkkopalvelu:

  • Vakuutus- ja vahinkotietojen katselu ja muutokset
  • Esitäytetyt vahinkoilmoitukset
Osuuspankin asiakkaana vakuutuspalvelu on käytössäsi op.fi -verkkopalvelussa, jonka avulla hoidat helposti sekä vakuutukset, että päivittäiset raha-asiasi.

Kirjaudu (op.fi) Käyttäjätuki

Jos et ole Osuuspankin asiakas, kirjaudu vakuutusten verkkopalveluun oman pankkisi pankkitunnuksilla.

Kirjaudu Tutustu palveluun Käyttäjätuki"

Eli valkkaat tuolta, ettet ole OP:n asiakas ja käytät sitten muun pankin tunnuksia kirjautumiseen. Toivottavasti näillä keinoin löydät terveysselvityksen! :)
 
Kiitos avusta! Illalla taas uus yritys kun oon kotona. Ei oo näköjään liian helppoa :D
 
Me saatiin tarjous OP:sta tänään. Mutta ajattelinkin kysyä, kuinka moni on saanut hylätyn päätöksen koskien jotain omia terveydellisiä seikkoja. Mulla on vahva epäilys, etten saa koko vakuutusta, kun en ole sieltä terveimmästä päästä... No täytetään lomakkeet kumminkin, kai niitä ihmeitä voi tapahtua.. vai voiko ?
 
Takaisin
Top