Minä olen nyt soitellut eri yhtiöitä läpi ja kysellyt tarjouksia. Tällä hetkellä ehdottomasti laajimmalta ja parhaimmalta kuulostaa OP:n vakuutus. Omavastuu vain kerta vuoteen, voimassa 100v asti, korvauskatto 200 000 €, korvaa Kelakorvauksen jälkeen puolet äidinmaidonkorvikkeista, kattaa myös loppuraskauden yllättävät vaivat jnejne. Suurena plussana tietenkin vielä ensimmäisen vuoden ilmaisuus. :D Yksi miinus löytyi: perusvoiteet kuulu korvauksiin edes lääkärin määrääminä. Vuoden jälkeen voi vielä karsia paketista "turhia" pois, jos haluaa. En hoksannut kysyä, onko ilmaisvuoden jälkeen pakko jatkaa asiakkuutta, mutta missään vaiheessa niin ei ainakaan sanottu. Kaiken lisäksi OP:n tarjous on ollut tähän mennessä edullisin (muut tarjoukset saatu jo Pohjantähdestä ja Tapiolasta). Tällä hetkellä ollaan siis kallistumassa sen suuntaan, ellei joku lopuista pyydetyistä tarjouksista mene vielä kirkkaasti ohi. Pohjolassa meillä on ennestään ainoastaan minun hevosen vakuutus, mutta jos se on selkeästi paras, niin taidetaan pyytää tarjous ihan koko vakuutuskattauksesta.