Joku fb-kirpparilla yritti kaupata mulle alle puoleen hintaan jotain luomupuuvillaensisiteitä. Siis ihan kertakäyttöisiä kyllä ja tarkoitettu just tohon alkupäivien vuotoon. Kannattaiskohan vai onko niin että jos oon sen 3 päivää sairaalassa niin sen jälkeen luultavasti pärjää normaaleilla yösiteillä? Mulla on kyl aina ollut ongelmia ohivuotojen kanssa, alapään anatomia ei ilmeisesti oikein sovi siteille. Ehkä siks kannattaiskin varautua pitämään tollasia megavaippoja vähän kauemmin?
. Nää pitää ainakin lähettää tädille. Se täti ei oikeen osannu lukee tota mittauskirjaa, se oli jo riemuissaan, "tossa sulla on ollu paastot yli, 6,1! Aijjaa, se onkin ruokailun jälkeen...."
(Tälleen ku ilkamoin, ni kohta varmaan napsahtaa juhaa leukaan...
)
? Mäkin aloin haalii niit kalusteita jo maaliskuussa, ku joku sanoi et synnytti heti ä-loman alussa. Viddu, jos ny tarttis lähtee kaupoille ni en jaksais! Onneks tuli hommattuu kamat jo pari kk sitte!
. Ei nyt varsinaisesti rintatulehdus mutta vasen rinta ihan kipee. Eilen vauva nukkui koko päivän ja itelläkin tosi raskas olo. Ajattelin jo, et nyt se babyblues iskee. Maito pakkantui rintoihin, jäsenet ja pää särki ja muutenkin surkea olo. Illalla tuntui kuin olis kuumetta. Aattelin et ehkä joku virus. Tänään kuitenkin parempi olo. Rinta kyl kipee ni olen lämmittäny kaurapussilla, pumppaillu rintapumpulla tyhjäks ja nyt laitoin viel kaalinlehtiä. Netistä luin, et rintatulehdus voi aiheuttaa päänsärkyä ja jäsenien särkyä. Mul on kerran ollu rintatulehdus ja silloin oli ihan kunnolla kova kuume et ei tää nyt mitään sellasta mut jotain lievää tukosta nyt ehkä vähintään ja mahd.vilustumista, kun kova helle ja hikoillut ja samalla pakko ollu tuuletaa ikkunat auki. Ehkä olen siinä saanut vetoa.