Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hei kiinnostas tietää ketkä täällä jo on synnyttänyt, että kuink paljon raskauskiloja tuli yhteensä ja onko lähtenyt kuin hyvin ? Itselläni tuli järkyttävät 17kg mutta 4-5 kk meni kun olin noin samoissa mitoissa kuin ennen :) salilla en ole käynyt ruokavalio vain yrittänyt kytätä välillä:) voin sanoa omalta kohdaltani että söin varmaan sen 7 kg ylimäärästä mitä muuten olisi kiloja tuölut raskauden aikana... Seuraavan kohdalla olen jo päättänyt jättää sen liika mässäilyn pois :)
Onko käsitteet nyt kummiski hanskassa? :)
hei kiinnostas tietää ketkä täällä jo on synnyttänyt, että kuink paljon raskauskiloja tuli yhteensä ja onko lähtenyt kuin hyvin ? Itselläni tuli järkyttävät 17kg mutta 4-5 kk meni kun olin noin samoissa mitoissa kuin ennen :) salilla en ole käynyt ruokavalio vain yrittänyt kytätä välillä:) voin sanoa omalta kohdaltani että söin varmaan sen 7 kg ylimäärästä mitä muuten olisi kiloja tuölut raskauden aikana... Seuraavan kohdalla olen jo päättänyt jättää sen liika mässäilyn pois :)
raskauskiloja tuli 32 (siis KYLLÄ, 32. Luit oikein!) ja vois jösses sitähän olikin iso. Lähtökohta oli (160cm) 66.5kg että virallisesti olin jo lievästi ylipainoinen (ei kyllä näkyny kropassa, olen persevä
) , r-maha oli iso ja lapsivettä sekä turvotusta todella paljon. Synnärille jäi 6kg, siitä muistaakseni pari viikkoa ni toiset 6kg lähti. Koska imetys loppui jo parin viikon jälkeen pystyin aloittamaan ruokavaliopohjaisen laihiksen (sellanen maksullinen joo
) ja voinnin mukaan liikkumisen. Sektiohaava kyllä muistutti jos innostui liikaa!
töitä sen eteen on toki tehtävä!