Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hauska lueskella teidän mietteitä kun muistelee omaa inttileski aikaa. Ex-mies oli vuoden armeijassa. :) Mulle on tullut itelle tärkeäksi et mies ois koko raskauden ajan vieressä käytettävissä. Ois ikävää jos ekat potkut ym. menis ohi. Tosin ollaanhan me nytkin viikot erossa, mutta tiedän et parin tunnin päässä se vaan on... Jotenki ku esikoinen tulossa niin haluis kaikki jakaa. Sit toisen kohdalla ois jo vähän iisimpää.

Mulla oli myös edellinen poikaystävä vuoden intissä, josta seurusteltiin puolet. Oli ihan hirveetä olla viikot erossa. En ois voinu kuvitellakaan olevani raskaana siinä tilanteessa. Oon varmaa jotenki liian riippuvainen tollasissa tilanteissa :D
Onneks nykynen mies on käyny intin jo yli 10 vuotta sitten nii ei tarvinu miettiä :) mut mulla on just yks kaveri raskaana, sen mies on intissä. Hyvin on pärjänny, ainoo mikä harmittaa, nii mieheltä jääny neuvolat ja ultrat väliin :/

Joo mua harmittaa että miehellä jää puolet pojan ensimmäisestä vauvavuodesta kokematta.. :(
Ja vielä jos oisin päälle raskaana! :D

No eipä tuokaan haluaisi lähteä, mutta eipä näille mitään mahda!

E: ärsyttää kun puhelimen tällä sovelluksella ei voi muuta kun tykätä :D nyytille tykkäyksellä meinasin olevani samaa mieltä! :)

Muokattu viimeksi:
Hei mitä mieltä te ootte noista erityisen herkistä r-testeistä? Onko luotettavia :o oon malttamaton! Oon kyl varautunu ettei tässä kuussa oo tärpänny kun oon ollu niin stressaantunu asioista :(

Mullakin pitäs olla dpo 4-5 jos siis yritettäs:D mut sen vän näkee alkaako kierto heti tasaantua

hei kiinnostas tietää ketkä täällä jo on synnyttänyt, että kuink paljon raskauskiloja tuli yhteensä ja onko lähtenyt kuin hyvin ? Itselläni tuli järkyttävät 17kg mutta 4-5 kk meni kun olin noin samoissa mitoissa kuin ennen :) salilla en ole käynyt ruokavalio vain yrittänyt kytätä välillä:) voin sanoa omalta kohdaltani että söin varmaan sen 7 kg ylimäärästä mitä muuten olisi kiloja tuölut raskauden aikana... Seuraavan kohdalla olen jo päättänyt jättää sen liika mässäilyn pois :)

Itselle tuli 13kg ja neuvolas sanottiin että kaikki jää synnytys osastolle.. No jäi sinne 6kg, loput jäi :p en oo kyllä jaksanut ed3s yrittää saada loppuja pois... Jotenkin on niin keskittynyt tähän arjen pyörittämiseen ettei muka sitten kerkiä/jaksa, ja raskaan päivän jälkeen kun saa pojan nukkumaan niin sitä "ansaitsee" vähän herkutella :grin pitääs kyllä remontoida ruokavaliota terveellisemmäks, varsinkin jos raskaaksi tuun että keho jaksaa sitten imettää ja kasvattaa toista sisällä :rolleyes: sitä oonkin miettinyt että imetänkö vaan pojan 1v (tai ihan vähintään 10kk) saakka ja sit mietitään toisen hankkimista? Omalla äiteellä kun lähti hiukset päästä kun alkoi mua odottaa ja imetti viellä mun veljeä :nailbiting:

Mul on sama dpo, tosin tänään dpo 5, mutta ihan liian aikasta testata ku dpo 7 about ees mikää kiinnittyy kohdun limakalvoon ja sit alkaa vasta tuottamaa hcg'tä jota niissä testeissä etitää :D alota tekemään vaikka dpo 9.
Heh :D joo täytyy oottaa rauhassa :D

Mul on sama dpo, tosin tänään dpo 5, mutta ihan liian aikasta testata ku dpo 7 about ees mikää kiinnittyy kohdun limakalvoon ja sit alkaa vasta tuottamaa hcg'tä jota niissä testeissä etitää :D alota tekemään vaikka dpo 9.
Heh :D joo täytyy oottaa rauhassa :D

Kyllä mäki ootan kuuta nousevaa sopivaa dpo'ta testata! Ei jaksais odottaa :D Ehkä ke tai to vois ekan tehdä kun on dpo 10-11 :)
Niimpä. Varsinki ku tää on mulle ja miekkoselle eka yrityskuukaus ni jänskättää ihan sikana :D
Mut jos ovis on ollu laskurin mukaa 10.pv ni ens vklp vois varmaa testata :-)

Takaisin