Niinpä no toivotaan että raskaudut ennen sitä :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu mäkin tulin siihen tulokseen niistä tietoa hankittuani että en luota. ja dpo4 :-|Mikä dpo pienitimantti?
hei kiinnostas tietää ketkä täällä jo on synnyttänyt, että kuink paljon raskauskiloja tuli yhteensä ja onko lähtenyt kuin hyvin ? Itselläni tuli järkyttävät 17kg mutta 4-5 kk meni kun olin noin samoissa mitoissa kuin ennen :) salilla en ole käynyt ruokavalio vain yrittänyt kytätä välillä:) voin sanoa omalta kohdaltani että söin varmaan sen 7 kg ylimäärästä mitä muuten olisi kiloja tuölut raskauden aikana... Seuraavan kohdalla olen jo päättänyt jättää sen liika mässäilyn pois :)
Heh :D joo täytyy oottaa rauhassa :DMul on sama dpo, tosin tänään dpo 5, mutta ihan liian aikasta testata ku dpo 7 about ees mikää kiinnittyy kohdun limakalvoon ja sit alkaa vasta tuottamaa hcg'tä jota niissä testeissä etitää :D alota tekemään vaikka dpo 9.
Heh :D joo täytyy oottaa rauhassa :DMul on sama dpo, tosin tänään dpo 5, mutta ihan liian aikasta testata ku dpo 7 about ees mikää kiinnittyy kohdun limakalvoon ja sit alkaa vasta tuottamaa hcg'tä jota niissä testeissä etitää :D alota tekemään vaikka dpo 9.
Niimpä. Varsinki ku tää on mulle ja miekkoselle eka yrityskuukaus ni jänskättää ihan sikana :DKyllä mäki ootan kuuta nousevaa sopivaa dpo'ta testata! Ei jaksais odottaa :D Ehkä ke tai to vois ekan tehdä kun on dpo 10-11 :)