Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin turvotus saattoi tehdä lisä kiloja nimittäin loppu puolella raskautta epäiltiin raskausmyrkytystä minkä yhtenä oireena on turvotus :s voi hyvänen aika kun ei edes parhaimpina päivinä nähnyt omia nilkkoja kuin turvotti:D

hei kiinnostas tietää ketkä täällä jo on synnyttänyt, että kuink paljon raskauskiloja tuli yhteensä ja onko lähtenyt kuin hyvin ?
12kg tuli ja ny poitsu 5kk, raskauskilot lähteny ja pari lisäkiloa myös, kiitos imetyksen :)

Tässä minä rv 37
Mulla tuli varmaan n. +12 kg - en kyllä tiedä mihin. Olin kunnon mursunaama lopussa, et naamaan vissiin sitte :bored:
Pari viikkoo synnytyksestä, niin peilinäkymä oli aika entisensä, lukuunottamatta niitä ihan silarin näkösiä tissejä :D

Liitteet

• masu.jpg
    masu.jpg
    486.3 KB · Katsottu: 118
Tuo on ihan normaalia... mulla meni 3kk ennen kuin iho oli taas normaali. :winkLuin netistä, että joillakin saattaa kestää vuosikin et keho taas toimii

Mulla on taas viimeset puol vuotta ollu iho ihan poikkeuksellisen huonossa kunnossa. Tulee just posken-suun-leuan alueelle, eli just siihen, mihin hormonaaliset tulee. Alotin sillon työt, eli varmaan sit stressaa tai jotain koko ajan..
Mut ahistavaa! Aina ollu hyvä iho (poislukien raskausaika), ja sit yhtäkkiä käyki noin. Eikä noille ees voi tehä mitään, muuta ku piilottaa..

Iinaalisa, olin lukevinaa että miehes lähtee kesällä inttiin, minnes tuo lähtee? :) omani lähtee kesällä kans!

No esim. just lähenevien menkkojen ja ovulaation takia ainakin! Mulla vaan ei lähe missään vaiheessa pois, enkä mä nyt puolta vuotta oo menkkaillu :D Eli stressiä veikkaan ainakin mulla syyksi!

Sinnehän yleensä meneeni kaikki päijät-hämeestä :) Olis toikin mennyt mutta halus vartavasten jonnekki merelle, emmää tiedä noista armeija jutuista :D

Ai, mä tiedän enemmän porukkaa jotka on mennyt vekarajärvelle. :)

Vähä harmittaa ku joutuu nyt menee sinne!

Joo no just noi kaks paikkaa on sellasia! No sama täällä ja ku joutuu tumput suorana kotona olla yksin ja meilläki alkaa yrittämisellä tulla kiire jos haluun raskaaks ennen inttiä :/

Niinpä!

Takaisin