Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kyllä kannattaa puhua. Itse sain lähetteen pelkopolille ahdistuksen ja ylettömien pelkojen takia. Kävin siellä ja parin viikon päästä on uusi aika missä varmaan saan lähetteen psykologille.Kannattaako masennuksesta puhua neuvolassa vai saako sen jälkeen osakseen hillittömän syynäyksen pitkäksi aikaa? (On entuudestaan masennustaustaa.)
Tuosta ei vielä ole varmaankaan otettu pois niitä keskitysbonuksia, jotka aika monella laskevat hintaa. Minulle sanottiin myös, että ensimmäinen vuosi on kallein (koska siinä on suurimmat riskit) ja seuraavina vuosina hinta on halvempi.Meille laskettiin tarjouspyyntö Lähitapiolalta vakuutukseen vauvalle ja siitä tuli vuosimaksuksi yli 500ekuulostaa hurjalta!
Mulla ei oo mitään muita vakuutuksia siellä. :)Ei pohjolassa ollu noin kallis vakuutus meille laskettu. Oliko 254e ton nettitarjouksen jälkeen.Tosin mulla on oma henkivakuutus ja toi esikoisen samainen vakuutus siellä.