La Helmikuu 2016

Foxwoods, Hahhah kyllä, edes vähän helpommal :D 14h ei kuulemma suositella ollenkaan joten ihmetyttää miks niin sit lukee
 
Mulla oli tänään sokerirasitus. Pelkäsin sitä ennakkoon, kun mulle tulee helposti aamulla huono olo, jos en syö mitään. Turhaan pelkäsin. Se litku maistui ihan ookoolle. Väsynyt ja erikoinen olo siitä tuli, mutta ei mitään oksettavaa oloa ollenkaan. 2h odottelukin sujui yllättävän nopeasti.
 
Mäki joudun uuteen rasitukseen, varmaan marras-joulukuus. Ei se litku omasta mielestä pahaa ollu, ja aika hyvin jakso sen 14h syömätä, oikeestaan sen jälkeen ei enää maistunukka nii ruoka ko oli tottunu paastoon :) otin virkkuutyön mukaan ni meni aikaki nopsaan
 
En kans joudu meneen sokerirasitukseen. Katsottiin, et ku ekas raskaudes ei ollut mitään ongelmaa eikä neidin syntymäpainokaan ollut mikään mahdoton, niin nyt ei tarvi sit men rasitukseen, :)
 
Mun pitäis varata aika rasitukseen. Viime raskaudessa kävin kans, musta se oli ihan ok. Aika meni yllättävän nopsaan kun oli lukemista ja ei ne liemet sen kummempia olleet. Ei tullu yhtään huono olo.
 
Mulla vasta eka sokerisasitus kolmen viikon päästä. Ihmettelen niks on näin myöhään vasta ku monella teillä ollu jo alussa.. mulla syynä vaan se että yli 25v ensi synnyttäjä. Kuulemma kaikilta pitäis ottaa viikoilla24-28 välillä jos yli 25v rnsi synnyttäjä :/
 
Osa neuvoloista taas ottaa kaikilta ikään, sukuun tai painoon kattomatta. On niin monenlaisia käytäntöjä joka neuvolas ja terkkarilla :) ei mua kyl toinen rasitus haittaa yhtään, meijän parhaakshan se on. Sillon vaan on kauhee nälkä ku tietää ettei saa syyä mitään ;)
 
aikasessa vaiheessa sokerirasitukseen joutuu ainakin, jos on lähisuvussa diabetestä... Mulla esimerkiksi on isällä ja mummulla (äidin äiti).
 
Mä joudun taas toista kertaan myös tästä raskaudesta rasituksen vaikka arvot ollu aina kunnossa kyllä ärsyttää! Jo ens viikolla pitäis varata aika!
 
Mä kävin rv 26+2 sokerirasituksessa, painon takia. Muuten sinne ei varmaa olis tarvinnu mennä jos olis bmi alle 25. :3
 
Mä oon pelännyt joudunko tuohon rasitukseen kun oon yli 25 ja ensisynnyttäjä. Muita syitä ei olis. Mutta ainakaan vielä ei ole neuvolatäti mitään puhunut.
 
Mä varasin ens viikon perjantaiks sokerirasituksen ja joudun myöskin sen takia kun yli 25v. ja ensi synnyttäjä.
 
Mä varailen kans ensi viikolla ensimmäiseen sokerirasitukseen aikaa. Edelliset raskaudet on ollut ok niin ei tarvinnut alkuraskaudessa mennä, mikä oli ihan hyvä kun oksensin koko ajan :/
 
Takaisin
Top