La Helmikuu 2016

Mulla oli rakenneultrassa muksu tunkenu päänsä tonne häpyluun juureen kun ultraaja paineli sieltä ja ihmetteli ihan ku oli sinne tunkenu ittensä, kyllä se siitä sit lähti liikkuu. Oli ihan loppuun asti jopa selkä meitä päin.. :D
 
Mulla oli rakenneultrassa aluks ihan hirmusella mutkalla toinen :D jotenki kuitenki pää oli navan takana piilossa kun aivoja katseltiin ja ei meinannut saada hyvää näkyvyyttä kun toinen oli ihan sykkyrällä. Sit loppua kohti kääntyi niin että pää oli oikealla alhaalla istukan takana jotenkin hankalasti joka sit taas rajotti profiilin näkemistä :D suurimmaksi osaksi kyl huomaa että täällä oleillaan juurikin niin että pää ylhäällä. Muutaman kerran on kääntynyt ns. optimi asentoon ku potkut tuntunut ylhäällä mut ei oo viihtyny niin päin kovin pitkään :)
 
Mulla tuntuu ehkä useimmin potkut oikeessa kyljessä. Maha näyttää monesti tosi epäsymmetriseltä mut onneks tässä ei mihinkää uimapukukierroksille ole tarvetta lähteä :-) Neuvolassa oli juuri puhetta noista asennoista ja sanoivat, että uudelleensynnyttäjillä se asento vaihtelee vieläkin myöhemmille viikoille. Eikös synnytystavan arvio ole vasta joskus 34 vai mites se nyt menikään.
Mäkin kerroin nyt viikolla esimiehelle & työkavereille. Ihan mukavasti ottivat asian, ehkä pienenä yllätyksenä tuli. Hoitovapaata on vielä pitkälti jäljellä joten hirveesti ei kuvioita muuta mutta sen vuoksi on säilynyt tähän asti heidän tietämättä.
 
Meillä on ultrattu neljästi (kerran neuvolassa ja kolmesti äitipolilla) ja kerran ollu poikittain ja muuten raivotarjonnassa. Kaikki nämä on kyllä merkattu neuvolakorttiinkin, mutta kovastihan tuo vielä kuljeskelee kohdussa kun tilaa kerran on. Eli ei voida tosiaan sanoa mitenpäin vauva siellä suurimman osan majailee. Potkut tuntuu navan kohdalla ja enemmän oikealla puolella, myös navan yläpuolella kohdun yläosassa.
 
Onko muilla alapää turvonnut? Täällä huomannu viime päivinä että ulommat häppärit ihan turvonnu ja vähän turtana. Myös tuntuu että sisältä vähän turvoksissa.
 
Sama täällä, ja jotenki herkistyny. On mulla muuten ihana mies.. Raskauden alussa sano ettei halua enää seksiä sitte ku mulla on iso maha ja äskön katto tissejä ja sano että "hyi tuo toinen jo vähä roikkuu!". Tosi romanttista..
 
Niin sitähän se perätila tietenkin tarkottaa, en tajunnu :D Mulla tuntuu useimmiten kans alhaalla oikealla potkut, tai ainakin ennemmin alhaalla kuin ylhäällä, mut viimepäivinä just jalkovälissä ja välillä myös potkii suoleen (?). Ei kai tämmösiin tuntemuksiin voi mitenkään varautua ennenkuin on kokenut ne ;)
Kävin eilen ostamassa parit mammahousut ja paitoja. Pukukopin peilissä maha näytti tosi pieneltä! Vaikka omaan silmään maha on kuin rantapallo. Takaapäin ei huomaa mitään eroa aikaan ennnen raskautta. Itse oon aina ollut tosi hoikka ja tämmöset möykyt ja kurvit on kyl mukavaa vaihtelua :)
 
Täällä pikku-mies mylläsi itsensä viikko sitten selkeästi ympäri. Viikko sitten potkut tuntui aina navan alla ja nyt potkut ja liikkeet tuntuu aina alavatsalla. Aiemmin liikkeet tuntui mukavasti hyvin pehmeiltä, mutta nyt niihin on tullu selvästi napakkuutta ja voimaa lisää.
 
Täällä tais olla jossain vaiheessa puhetta isyyspakkauksesta, mutta en löytänyt niitä juttuja. Siispä, kuka aikoo kapistella isyyspakkauksen, mitä kaikkea aiot hommata pakkaukseen ja millon aiot antaa sen tulevalle isukille? Ite oon nyt pähkäilly kuumeisesti, mitä pakettiin laittais. Joitain juttuja olen jo tilannu, esim. itsekeksimällä tekstillä vauvalle bodyn, isukille myöskin tekstillä varustetun paidan, pari tekstituttia ja lastenhoito-oppaan. Lisäks aattelin esim. namuja, ehkä joku pikku pullo väkevämpää, korvatulpat tms. :D
Isänpäivänä ajattelin antaa.
 
Mää kasaan kans isyyspakkausta. Pari viel puuttuu mut tällä hetkellä on kasas vauvan body, tutteja, tuttinauhaa ja tuttipullo, kolme kuolaliinaa, vauvan kirja, lakupiippuja, vauvan lusikka. Aattelin vielä ainaki viskipullon hommata siihen :) ajankohtaa sen antamiseen en oo viel päättäny, sitte ku kaikki tavarat on kasattu :) mies ku ajaa rekkaa ni tietty esim tuttipullo ja kuolaliinat on auto-aiheisia :)
 
Ite kans väsätä sellasen ja annan Isäinpäivänä. Mitään en oo vielä hankkinu sinne mutta hyvin täs on aikaa vielä ;)
 
Mä ajattelin myös tehdä mut en oo vielä sen tarkemmin mietttinyt mitä siihen laitan. Täytyykin ruveta miettimään :)
 
Täälläkin on isyyspakkauksen väsäys meneillään. Yhden kirjan olen tilannut, muut jutut hommaan ensi viikon aikana. Tarkoitus olisi hankkia jotain hauskaa vauvalle ja jotain kivaa myös ihan miehen omaan käyttöön. Isänpäivänä olisi tarkoitus paketti antaa.
 
Aattelin viel laittaa jonku tissilehen mukaan ko mun tisseis ei oo kohta enää mitää näkemistä ;) riippuu jo ny ja synnytyksen/imetyksen jälkeen riippuy viel enemmän.
 
Kanssa väsään pakettia. Siellä nyt olis vauvan kylpyankkoja valokuvakehys kahvia karkkia korvatulpat.. en ees muista nyt muuta :D mutta tollasta omalla tekstillä paitaa/bodya ajattelin mutta mistä oot tilannu? En oikein itse ole löytänyt... niin ja kerääm tavarat ammeeseen ja annan jouluna. Isänpäivä olisi kyllä aika hauska päivä antaa. Voi olla että muuttuu antopäivä vielä :)
 
Onko kukaan saanut äitiyspakkausta vielä? Ite kävin tiistaina hakemassa, ja VAROITUKSENA kaikille että sinisistä housuista lähtee väri pesussa!! Mukana tuli kyllä lappu jossa siitä mainittiin, mutta en ottanut todesta. Nyt harmittaa, samassa koneellisessa oli muutama muu body, joissa on nyt sinisiä tahroja.. :/
 
Kanssa väsään pakettia. Siellä nyt olis vauvan kylpyankkoja valokuvakehys kahvia karkkia korvatulpat.. en ees muista nyt muuta :D mutta tollasta omalla tekstillä paitaa/bodya ajattelin mutta mistä oot tilannu? En oikein itse ole löytänyt... niin ja kerääm tavarat ammeeseen ja annan jouluna. Isänpäivä olisi kyllä aika hauska päivä antaa. Voi olla että muuttuu antopäivä vielä :)

Tekasin tekstibodyn ja paidan osoitteessa www.spreadshirt.fi
Mielestäni tosi kiva paikka! Siellä on myös iso valikoima valmiita kuvia ja tekstejä vaatteisiin. Ja tosiaan vaatteita vauvasta vaariin. Suosittelen!
 
Takaisin
Top