Äitiysvaatteet

Varmaan ensimmäisenä käyn H&M:ltä katsomassa heidän äitiysvaate valikoimaa löytyykö mitään mikä mahtuisi päälle ja jos ei niin sitten täytyy ostaa jostakin muualta. Ottaisin mielelläni suositteluja vastaan hyvistä äitiysvaate kaupoista joissa ei hinta ole mahdottoman kallis. Mitä esim. löytyy Hki keskustasta, Espoo, Vantaa? Autoa ei ole että julkisilla täytyy päästä helposti :)
 
Viime viikkoinen Lindexin tilaus saapui. Tilasin 2 erilaiset äitiysfarkut ja yhdet mammalegginsit. Ajatuksena oli että toivottavasti yhdet edes sopisi jalkaan, ja että jotkut lähtee anyway palautukseen. Siksi useammat tilasin. No nehän istuu kaikki täydellisesti jalkaan, joten mun on pakko varmaan kotiuttaa kaikki! Voi tätä rahanmenoa.

Pakko vielä hehkuttaa, etten tiennyt miten ihanat mammafarkut on päällä! Ihanaa! :grin
 
Minäkin oon täällä ihastellut kuin mukavia nuo äitiyshousut on! Asustan niissä varmaan koko loppuikäni jossei ne synnytyksen jälkeen tipahda jalasta. :D
 
Miekin haluan tuommoset mukavat äitiyshousut! :D Nyt oon mennyt vaan collarilinjalla ja parit matalavyötäröiset farkut onneks mahtuu vielä päälle. Tarvii varmaan viimein lähteä shoppailemaan mammavaatteita jos ens viikolla ultrassa on kaikki kunnossa.
 
Mulla on parit kavereilta saadut äitiysfarkut, joissa on se mahan päälle tuleva trikoo-osa. Niitä en oo vielä oikein käyttänyt muutakun testaillut, collareilla ja leggingseillä oon mennyt aika pitkään. Mutta, sitten nää housut missä lähinnä asun, on mamaliciousin raskauden jälkeiseen aikaan tarkotetut, korkeavyötäröiset farkut joissa on takana vetoketju ja edessä molemmin puolin sellaiset venykkeet. Oon todennu nää näin alussa täydellisiksi, kun maha ei oo vielä juurikaan kasvanut mutta omat farkut jo puristaa. :D Suosittelen lämpimästi, ja toivon että mahdun näihin sitten vielä raskauden jälkeenkin.. :D
 
Ostin joitain päiviä sitten uusia alushousuja.
Kotona totesin, että olis varmaan pitänyt jotkut maxit ostaa. Nyt jäi mahan alle. :cwm
En ole viime raskauden jälkeen uusia ostanut, raskauden aikana sentään osasin riittävän isoja hankkia. Nyt oli aika päivittää ja ostin useammat .
Eniten harmittaa kun rahaa menee hukkaan. Kyllä noita voi käyttämä mutta ei ne ole mukavat. Ja olen nykyään mukavuudenhaluinen!
 
Varmaan ensimmäisenä käyn H&M:ltä katsomassa heidän äitiysvaate valikoimaa löytyykö mitään mikä mahtuisi päälle ja jos ei niin sitten täytyy ostaa jostakin muualta. Ottaisin mielelläni suositteluja vastaan hyvistä äitiysvaate kaupoista joissa ei hinta ole mahdottoman kallis. Mitä esim. löytyy Hki keskustasta, Espoo, Vantaa? Autoa ei ole että julkisilla täytyy päästä helposti :)

Minun kokemukseni on se, että äitiysvaateliikkeet ovat kalliita ja H&M:ltä yms. halpismerkeiltä loytyy tosi vähän valikoimaa liikkeistä... :sad001 Imetysliivejä olen hakenut Bebesiltä Kampista, sitä suosittelen.
 
Kiitos vinkistä. Täytyy bebesille mennä kun ei enää liivit mahdu. Hoysuja kaipailisin. Sellaisia joissa se trikoo osa masunpäälle ja tarpeeksi tilavia ettei kiristä ja kurista mulla yhdet collegehousut jotka menee jalkaan mut nekin jää lantiolle. Alushousut kun ovat mamma mallia niin pakko olla pitkäpaita koska housut loppuu kesken
 
Bebsiltä minäkin viimeksi ostin imetysliivit. Ihan parhaita vaikkakin tyyristä oli ostaa 3kpl:t kerralla.
 
Olen yrittänyt pärjäillä ilman äityisvaatteita mutta nyt ei enään housut mene kiinni :D En ole löytänyt mistään kivoja mammahousuja jos jollain on hyviä ideoita antaa kaikki otetaan vastaan. Hirveästi en viitsisi mammavaatteita ostella, mutta jotkut housut on kyllä pakko ostaa. :)
 
Mä löysin kahdet kivat äitiyshousut (colleget ja suorat) kirppikseltä. Olikhan kympin yhteensä. Samoten nettikirppareita kannattaa seurata
 
En tiedä minne kategoriaan kuuluisi, mutta tulkoon tänne.

Onko kenelläkään kokemusta raskausajan tukivyöstä? :anyone

Esim. "Mukava, paljon tykätty ja suosituksia saanut Carriwellin raskausajan saumaton tukivyö. Tuki nostaa painoa hellävaraisesti lantiolta ja samalla tukee alaselkää. Tukivyö myös vähentää lihaskipujen riskiä ja auttaa lievittämään jo syntynyttä epämukavuutta tai kipua. Mitä pidemmälle raskautesi on edennyt, sitä enemmän vatsasi ja selkäsi tarvitsevat tukea. Tukivyö lisää tukea sitä mukaa, kun vatsasi kasvaa." Kuva liitteenä.

Onko jollakulla auttanut alaselkäkipuihin? Onko mukava päällä? Risuja/ruusuja. :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 40
Mulla oli esikoisen kaa tukivyö ja oli kyl pelastava ku töissä piti nostella lapsia ja seistä pihalla pari tuntia putkeen. Helpotti selkäkipua.
 
Heidun, mulla oli just toi Carriwelin tukivyö esikoisen raskausaikana ja oli musta ihan hyvä.
Mulla tuli alaselkä töissä kipeäksi ja toi kyllä jonkun verran ainakin auttoi.
Toi on mukavan joustava mutta kuitenkin napakka kunhan ei ota liian isoa kokoa :)
 
Tänään tuli Zalandon paketti äippävaatteita. Neljä paitaa, joista kaksi menee myös imetyspaidasta. Farkut olivat liian isot ja menevät palautukseen.

Mulla ei ole kokemusta tukivöistä, mutta jonkinlaisen meinasin hankkia jo ennen selkäkipuja, niitä on melko varmasti luvassa.
 
huutonetistä jonkun trikoomekon huusin halvalla. ihana on! muutenkin käytän väljiä vaatteita niin ei vielä niin kiristä.
 
Joanmarie, kiitos kokemuksesta :) Taidan itse tilata kyseisen vyön, mikäli vaan koot pitää paikkansa!
 
Takaisin
Top