Kotidoppler

Meille tuli tänään sellanen halppis kotidoppler ilman näyttöä. Pienen etsinnän jälkeen sain pienen sydänäänet kuuluviin :) ensin kuulin jotain omia sykkeitäni, mutta pariinkin kertaan kuuluviin tuli hetkeksi tuplasti omia sykkeitä nopeampi kop kop kopina :D Kyllä tuntui mukavalle saada jotain todistusaineistoa siitä, että tuolla mahassa joku kasvaa, kun en ole vielä ultraankaan päässyt. Niin ja viikkoja nyt 9+5 neuvolan mukaan.
 
Ostin kanssa juuri tuon samaisen kotidopplerin.. Nyt odotellaan jännityksellä, koska saapuu kotiin.:smiley-bounce016
 
Meille tuli tänään sellanen halppis kotidoppler ilman näyttöä. Pienen etsinnän jälkeen sain pienen sydänäänet kuuluviin :) ensin kuulin jotain omia sykkeitäni, mutta pariinkin kertaan kuuluviin tuli hetkeksi tuplasti omia sykkeitä nopeampi kop kop kopina :D Kyllä tuntui mukavalle saada jotain todistusaineistoa siitä, että tuolla mahassa joku kasvaa, kun en ole vielä ultraankaan päässyt. Niin ja viikkoja nyt 9+5 neuvolan mukaan.


Mizi, täällä samat viikot ja tänään kuului kans ekan kerran äänet :) kopinaa en saanut anturaan, vaan sen hyyyyvin nopean viuhviuh. Esikoisen ajalta jo tiedän että sen kopinan kuulumiseksi mun dopplerilla on anturan osuttava just siihen sykkeelle tai muuten kuuluu se nopea viuhviuh. Mutta oli siis kaksi kertaa omaa pulssia nopeampi, jonka sit kuulinki siinä vieressä :)
 
Hui! Nyt jännittää, miehen sisko lupas tulla tänää dopplerin kanssa meille oman neuvolansa jälkeen. Mitä jos äänet ei kuulukkaa, iskeekö paniikki. Toisaalt tiedän et ei ne kaikilla vielä kuulu, mul pitäs viikkoja olla 10+5 tai viikon vähemmän. Mut silti nyt jännittää.
 
Mulla ei kuulu vieläkään.. rv10+3. Kohtu kyllä taaksepäin kallellaan, että saattaa sekin vaikuttaa.
 
No mul on tota rasvaa tossa mahan päällä sen verran et seki voi vaikuttaa, kohtu tietääkseni eteenpäin kallellaan. Ainakaa kukaa ei oo toista siitä asennosta sanonu. Mut sen näkee sitte. Kälyllä on kymmeneltä itellä neuvola (rv12+1 jos oikein muistan), niin tulee sitte sen jälkeen käymää :)
 
Bettie, älä panikoi jos ei löydy :Heartred näillä viikoilla musta isompi mahis et ei löydy ku et löytyy :) mäki kokeilin ekaa kertaa viikko sit ja ei löytyny ja aattelin et ne vaan ei kuulu viel :)

En usko et ite oisin löytäny eilen jos en ois esikoisesta harjaantunu ettimään, ja kuulu viel niin vaimeana et sai kyl pinnistellä.. Ja tosissaan esikoisesta löysin sillo rv 13. Mullakin on joskus sanottu olevan taaksepäin kallellaan oleva kohtu mut esikoisesta kun kävin yksityisellä gynellä niin se sanoi sillon viikolla 6+5 et se kohtu oli jo jotenki pullahtanu eteen tai jotain. Ja täältäkin löytyy vähän ylimääräistä rasvaa :wink
 
Äänet lopulta saatiin kuuluviin etsiskelyn ja taajuuden vaihdon jälkeen. http://www.raskauskeiju.fi/angelsounds_kotidoppler_jpd-100b_kotidoppler_+_ultraaanigeeli_250ml Oli siis ton tapanen tai sit just toi laite :)

Ja kyl niitä sai ettiäki ennen ku löyty, ja kuulu varsin vaimeana, mut oli selkeästi kuitenki sikiön kauniit äänet :)


Oi ihanaa :) tänään kuuli mieskin ne äänet (vaikka edelleen on vaimeat kun on osittain vielä häpyluun alla niin joutuu sillai vinossa pitää, eli ei ollu mun päässä vaan ne äänet :wink

Saitteko sykkeen näytölle? :)
 
Oon YouTubesta kuunnellut paljon et miltä sen sykkeen pitäisi kuulostaa ja tulin siihen tulokseen, et toi viuh viuh-ääni on tosiaan ollut se istukan ääni. Kumma silti että sikiöön sopiva sykelukema tuli kuutenkin välillä näytölle.
Tänään etsiskelin taas sykkeitä ja tosta viuh viuh-kohdasta lähdin ihan vähän kerrallaan käänteleen Doppleria, niin sitten alkoi kuulua vaimeaa,mutta aivan selvää nopeaa jumpsutusta ja sykenäytöllä lukema 174...vähänkö upeeta! Hypin riemusta täällä yksinäni :smiley-bounce012
Nyt voi vähän rauhallisemmalla mielellä odotella viikon päässä häämöttävää nt-ultraa :).
Tänään rv 10+1
 
Apua niin vannoin etten hanki doppleria mut näitä teidän juttuja kun lukee niin täytyy harkita uudelleen! Pelkään vaan, että aiheutan hysteriaa itselleni jos en sykkeitä kuulekaan ja sit kannan laitetta jatkuvasti mukanani :nailbiting:
 
Lucija, mun tekis niin kans mieli ostaa, mutta tiedän etten varmasti tuu kuulemaan niitä vielä hetkeen. Taaksepäin kallistunut kohtu, eli tuskin kuuluu. Esikoisestakin tais kuulua vasta 15+ :)
 
Mä yritän malttaa mielen tosta dopplerista, vaikka haluis kovasti kuulla miten kaverilla menee..! Pitää töissä käydä terkan luona leikkimässä neuvolan hökötyksellä, jos oikein alkaa ahdistaa ja vierotusoireita tulla :wink
 
Mä hommasin dopplerin ihan silläkin, että säästyy loppuraskauden liikelaskennoilta ja muutenki.. tarvii sit kokoajan mahaa tökkiä, että ollaanko sielä kunnossa :)
 
Loppuraskaudelle (tai siis 12viikon jälkeen), aion tuon kyseisen kapistuksen myös hankkia :) mutta mun hermot ei ehkä kestä tätä alkuraskautta :D
 
Mä ostin perjantaina sen Unbornheart dopplerin ja tänään sain sykkeet kuuluviin ja jopa tallennettua 20sek sykettä. Mä oon niin onnellinen. Mun pisimmälle ehtinyt raskaus oli keskeytynyt km missä sikiö oli kuollut rv 9+ ja tänään mulla 9+6 eli nyt on jo ohi sen. Doppleri oli ainakin mulle ihan ehdoton valinta. Nyt ei tarvii paniikissa odottaa sitä nt ultraa 1.7.
 
Venla, onko toi unborn heart just se minkä saa puhelimeen? Oliko helppo käyttää ja muutenkin hintansa arvonen? Vähän mietityttää se vielä, koska ei oo halvimmasta päästä :D
 
Mimi: On juuri se. Mä ostin sen kun sen sai käydä hakee suoraan verkkokauppa.comin Helsingin myymälästä. Kun olin päättänyt että ostan kyseisen laitteen niin ei millään malttanut odottaa mitään postitusaikoja. On helppo käyttää ja ihan hintansa väärti. Musta on ihana kun sai sitä sykettä tallennettua niin laitoin sen päivällä miehelle töihin kuunneltavaksi ja pystyin soittaa sitä myös omille vanhemmille. Hieman se itse laite on vähän kökösti muotoiltu (sitä ultrageeliä menee sen laitteen saumoihin) mutta muuten tosi hyvä.
 
Takaisin
Top