Kotidoppler

Mulla on tuo baby fun,fetal doppler. Suosittelen! :) ostin kaverilta ollessani viikolla 12 ja hyvin kuulu,kun oli kerennyt viikkojakin kertyä :)
 
Kuuntelin taas eilen, en kyllä saa kunnolla sydänääniä kuulumaan tai sitten mun kuulossa on vikaa? Mutta sykkeet vilkkuu kokoajan puhelimen näytöllä... En jaksais odottaa perjantaita kun sillon päästään nt-ultraan näkemään pikkuista..
 
Te keillä on doppler niin antasitteko vinkkiä sen käytöstä? Minulle on tulossa tällä viikolla doppleri ja ihan sen takia et mielen rauhaa sais ku en viel potkuja tunne ( istukka edessä) no torstaina on onneks neuvola et viimestään silloin saa tietää onko kaikki hyvin :sad001
 
Tiita, näin pitkällä raskaudessa ei mun ainakaan enää tarvitse millään tavalla etsimällä etsiä pikkuista. Syke kuuluu oikeastaan heti, kun anturi vain on pikkuisen kohdalla. Tällä hetkellä löydän itse sykkeen pari senttiä karvoituksen yläpuolelta, mutta alkukuun odottajilta löytyy varmaan jo ylempää. :)
 
Starling juu löyty melkeen heti joo jos vaan nyt en sit mitään ilmavaivaa kuunellu :wink mut hento viuhviuh ääni kuulu :Heartred et enköhän oikeaa kuunellu ja plussaa se et ku löyty niin ihan ku ois kunnon potku tullu vastapalloon :Heartred ja ottaako noi miten helposti omatkin sydän äänet mukaa?
 
Mä oon jättänyt mun doplerin pölyttymään kun en saa sillä kuuluu sydänääniä niin turhaa sillä kuuntelen. Tulee vaan ittelle siitä tunne ettei kaikki oo mukamas hyvin, vaikka oikeesti tuolla jumpsuttaa pikkunen menemään. Neuvolan doplerilla onneks saatiin kuulumaan eilen sydänäänet. :)
 
Tiita, on mulla dopplerilla kuulunut pari kertaa omakin syke. Mutta se on niin paljon hitaampi, että kyllä sen erottaa pikkuisesta. Sykenäytöllisellä dopplerilla tietysti tunnistaa jo sykelukemastakin, kumman sykkeestä on kyse. Mulla tuo viuhviuh-ääni tulee istukasta ja syke on sitten sellainen tasainen jumputus.
 
No pitää huomenna paremmin perehtyy ku pikaseen vaan kokeilin :) mut potku sentään kertoi et siellä jotain on :Heartred
 
Starling joo oli se viuh ääni istukasta aamulla kokeilin vähän pitempään ja löyty tasainen nopea jumpsutus et ei mun pulssi oo noi nopee et eikös se nyt osunu oikeaan ja välillä ku karkas :) :Heartred
 
Takaisin
Top