Kotidoppler

Mä olen myös suunnitellut ostavani tuon Unborn heart -dopplerin, kun tästä vielä päästään pari viikkoa eteenpäin. Keskenmenon jälkeen olen kyllä niin peloissani ja paskajäykkänä tämän raskauden suhteen, että jos doppler helpottaa niitä fiiliksiä edes hieman, niin on se hintansa väärti ostos.

Venla, ihanaa että sait jo noin aikaisilla viikoilla äänet kuulumaan. Mä muistelen, että joku täällä foorumilla olisi saanut kuulumaan jo rv.8+ tuolla dopplerilla.
 
Ohhoh, ompas aikasin saanu kuulumaan! No pari viikkoa vielä ja sit pääsee doppleri ostoksille :D
 
Kyllä mä ainakin Starling suosittelen lämpimästi sitä doppleria. Kannattaa vaan sitten oikeesti asennoitua vain siihen, ettei sitten panikoi jos ei kuulu:). Mä kuulin jo hyvissä ajoin sen istukan äänen, mut selkeät sykkeet vasta 10+, mutta sen jälkeen olenkin sitten aika helposti ne löytänyt. Auttoi paljon kun katselin YouTubesta "ohjevideoita" ja kuulin miltä sykkeet kuulostaa oikeasti ja miltä se istukka.
 
Mä luulen, et se kuin aikaisin kuuluu on enemmänkin kiinni istukan sijainnista ja tuurista kuin sen dopplerin merkistä..taitaa aika hyviä nykyään olla noi kaikki uudemmat dopplerit :)
 
Mä aattelin hommata dopplerin mut varmaan vähän myöhemmin. Perjantaina oli niin työn ja tuskan takana sydänäänten kuuluminen neuvolassa, että tuskin saisin itse niitä kuuluviin. Nt-ultraan on 10 päivää aikaa ja ultran jälkeen viikon päästä on neuvola, jossa varmaan kuunnellaan taas äänet, joten pikkusta pääsee näkemään ja kuulemaan enempi. Täytyy katsoa sitten ton seuraavan neuvolan jälkeen jos hommaisi. :happy:
 
Pieni tuubi sitä ultrageeliä tuli siinä sen Unborn heart dopplerin mukana. Kyllä sillä jo joku kymmenkunta kertaa kuuntelee (jos ei ihan hulluna rötvää sitä). Ja kuulemma vesiliukoinen liukuvoide toimii ihan vastaavasti, että sitä aattelin sitten hankkia kun toi loppuu. Tänä aamuna kuuntelin taas ja pieni sydän siellä tykyttelin mun syntymäpäivän kunniaksi. Itse en aio joka päivä kuunnella. Mutta viikonloppuaamuisin on kiva ennen kuin nousee sängystä "moikata" pikkuista.
 
Ja sitä ultraäänigeeliähän saa tilattua esim. Raskauskeijusta ihan sellasenaankin :wink
 
Kandee kysyä ultraäänigeeliä myös apteekista, saattaa joistain löytyä. Raskauskeijustakin tietty saa, mut postimaksua tulee muistaakseni tuotteen hinnan verran lisäks.
 
Tuo mun vanha laite sanoo ittensä kohta irti tai pikkukaveri on tänään ollut piilossa jossain kun tosi vaimeana kuuluu äänet. Ymmärtääkseni sillä ei kai väliä kun kuuluvat kuitenkin? Eli se antura ei vaan nyt osu kunnolla tai on just piilossa istukan tms takana?
 
Diadem, sikiö voi olla myös selin anturiin nähden ja silloin äänet kuuluu täs vaihees todella vaimeana :)
 
Minulla on angelsound laite ja olen yrittänyt viikon kuunnella sydänääniä mutta en ole löytänyt. Mutta sitten näin tänään keskustelupalstaalla että muillakin on ollut ongelmia kuunnella samalla laitteella ja sanoivat että jos vaihtaa kuulokkeet iphonen kuulokkeisiin niin kuulee paljon paremmin.. Ja tadaa, laiton laitteen paikoilleen ja kuulin heti sydänäänet :Heartred ei ollut kysymystäkään että kuulinko oikein koska ne oli niin vahvat ja paljon nopeampi syke kun minulla :) nyt on helpottunut olo! :)
 
Kyllä mua niin himottaa ostaa tämmöi vehje, hyväksi todettuja? Vai lähdenkö vaan googlettamaan..? Palkka tulee torstaina niin sitten lähtee tilaukseen.. :)
 
Mulla o esikon ajalta kyseinen laite. Eilen kaivoin kaapista ja kokeilin mutta en kuullut mitään (9+2). Kokeillaan ensi vkolla uudestaan :wink
 
Mä en tiiä kuulinko omiani vain, mutta onhan mulla tossa tota mahaa muutenkin. Enivei, kokeilin nyt tuota dopleria huvin vuoksi ja kerran tärähti kuulokkeista "tumps" ja hävisi enkä löytänyt enään millään. Syke lukemia ilmestyi mutta veikkaan että oli omia. Odotetaan pari viikkoa lisää jos alkais kuulua.. :) :wink

Ja se "tumps" oli kyllä ihan oikeesti semmonen selkee. Kaveri sano että oma syke kuuluu semmosena "fiufiufiu" :D
 
kannattaa youtubesta kuunnella miltä sikiön syke kuulostaa niin helpottaa etsimistä
 
Takaisin
Top